Ogłoszenie nr 500290145-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.
Poznań: Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (16 części).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554468-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500165233-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000,
ul. ul. Matejki
57,
60770
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8964800; 8694801, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks
61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (16 części).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DOA.201.32/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na części: 1. ul. Winogrady 46/48 m 3, 2. ul. Drzymały 12 m 4, 3. ul. Rynek Łazarski 12 m 1 wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby remontu, 4. ul. Wierzbięcice 54 m 1, 5. ul. Świt 48E m 13, 6. ul. Krasińskiego 9 m 7 i 8 wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby remontu, 7. ul. Kassyusza 16 m 12, 8. ul. Rolna 66 m 8, 9. ul. Tokarska 11 m 2, 10. ul. Smolna 12A m 12, 11. ul. Jarochowskiego 2A m 5, 12. ul. Racjonalizatorów 10 m 5, 13. ul. Chłapowskiego 5A m 5, 14. Pl. C. Ratajskiego 6A m 1, 15. ul. Św. Wawrzyńca 26 m 4, 16. ul. Nowotarska 28 m 1. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary - załącznik nr 9 do SIWZ - stanowiące dokument poglądowy/informacyjny.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45333000-0,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca wykona przedmiot Umowy w terminie- 6 tygodni licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 - ul. Drzymały 12 m 4, |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
RAFEX Firma Usługowo - Budowlana Rafał Begier,
,
ul. Poznańska 5/26,
60-848,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Stwierdono konieczność wykonania dodatkowych prac w celu zapewnienia jakośći i prawidłowości technicznego wykonania robót budowlano- montażowych.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie Protokołu konieczności- Stwierdzono odpadające tynki w kuchni, łazience i WC. Konieczność wykonania nowych tynków.Wyrównanie różnic poziomu posadzek w łazience nr 1 i 2
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
wartość zamówienia dodatkowego wyniesie brutto 4 810,99 zł
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej"
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizacje osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.