eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-04

Ogłoszenie nr 500289798-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.

Suwałki: Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614155-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500243661-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 563 50 00, e-mail m.kopyra@zbm.suwalki.pl, sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks 87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

81/R.B/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki w zakresie : 1) Remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Wigierskiej 25 w Suwałkach. 2) Remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 8 w budynku przy ul. Sejneńska 39 w Suwałkach. 3) Remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 22 w budynku przy ul. Em. Plater 28B w Suwałkach. 4) Remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 12 w budynku przy ul. Kościuszki 20 w Suwałkach. 5) Remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 4 w budynku przy ul. Ciesielska 9 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Część I - Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Wigierskiej 25 w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część II - Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 8 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część III - Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 22 w budynku przy ul. Em. Plater 28B w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część IV - Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 12 w budynku przy ul. Kościuszki 20 w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część V - Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 4 w budynku przy ul. Ciesielska 9 w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 03.10.2018 r. do 03.12.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 4 w budynku przy ul. Ciesielska 9 w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Prace Budowlano - Remontowe Brando Sławomir Stankiewicz, , ul. Reja 84A/19, 16-400, Suwałki, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 32956.84 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wzrost wynagrodzenia o kwotę w wysokości 7 922,24 zł brutto z powodu wystąpienia robót dodatkowych. Zakres prac został zwiększony o wymianę żeliwnej podbory balkonu, wykonanie izolacji dźwiękoszczelnej ściany wewnętrznej oraz wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Wykonawca przystępując do remontu balkonu zgłosił uszkodzenie skrajnej żeliwnej podpory ( odłamanie się elementu zewnętrznego z gniazda). Należało wymienić podporę dla zachowania właściwego stanu technicznego balkonu. 2. Po dokonaniu miejscowych odkrywek stwierdza się, że ściana wewnętrzna w remontowanym lokalu stanowiąca jednocześnie przegrodę z sąsiadującym lokalem nr 7 wykonana jest z cegły 12 cm. Celem zapewnienia właściwego użytkowania sąsiadujących ze sobą lokali mieszalnych należało wykonać izolację dźwiękoszczelną z wełny mineralnej i płyty gipsowo kartonowej. 3. Z uwagi, iż instalacja elektryczna w lokalu jest przestarzała i nie daje się do dalszej eksploatacji ze względów bezpieczeństwa należało ją wymienić.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.