Ogłoszenie nr 500289798-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.
Suwałki: Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614155-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500243661-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000,
ul. Wigierska
32,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 563 50 00, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl, sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks
87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):81/R.B/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki w zakresie : 1) Remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Wigierskiej 25 w Suwałkach. 2) Remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 8 w budynku przy ul. Sejneńska 39 w Suwałkach. 3) Remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 22 w budynku przy ul. Em. Plater 28B w Suwałkach. 4) Remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 12 w budynku przy ul. Kościuszki 20 w Suwałkach. 5) Remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 4 w budynku przy ul. Ciesielska 9 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Część I - Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Wigierskiej 25 w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część II - Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 8 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część III - Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 22 w budynku przy ul. Em. Plater 28B w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część IV - Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 12 w budynku przy ul. Kościuszki 20 w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część V - Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 4 w budynku przy ul. Ciesielska 9 w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 03.10.2018 r. do 03.12.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 4 w budynku przy ul. Ciesielska 9 w Suwałkach |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Prace Budowlano - Remontowe Brando Sławomir Stankiewicz,
,
ul. Reja 84A/19,
16-400,
Suwałki, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wzrost wynagrodzenia o kwotę w wysokości 7 922,24 zł brutto z powodu wystąpienia robót dodatkowych. Zakres prac został zwiększony o wymianę żeliwnej podbory balkonu, wykonanie izolacji dźwiękoszczelnej ściany wewnętrznej oraz wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Wykonawca przystępując do remontu balkonu zgłosił uszkodzenie skrajnej żeliwnej podpory ( odłamanie się elementu zewnętrznego z gniazda). Należało wymienić podporę dla zachowania właściwego stanu technicznego balkonu.
2. Po dokonaniu miejscowych odkrywek stwierdza się, że ściana wewnętrzna w remontowanym lokalu stanowiąca jednocześnie przegrodę z sąsiadującym lokalem nr 7 wykonana jest z cegły 12 cm. Celem zapewnienia właściwego użytkowania sąsiadujących ze sobą lokali mieszalnych należało wykonać izolację dźwiękoszczelną z wełny mineralnej i płyty gipsowo kartonowej.
3. Z uwagi, iż instalacja elektryczna w lokalu jest przestarzała i nie daje się do dalszej eksploatacji ze względów bezpieczeństwa należało ją wymienić.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach
- Przebudowa chodnika i parkingu oraz utwardzenie drogi dojazdowej do garaży przy ul. Lityńskiego w Suwałkach - BO
- Doposażenie w zestaw endoskopowy i rektoskop Pracowni Endoskopii Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Apteki Szpitalnej Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego do budynku przy ul. Gen. K. Pułaskiego 73 w Suwałkach, stanowiącego własność Skarbu Państwa, w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Częściowy remont dachu kościoła filialnego p.w. Świętej Trójcy w Jasnej
- Wykonanie prac remontowych budowlanych w pomieszczeniach budynku głównego Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
- Remont pomieszczeń w żłobku Stokrotka placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Chrościckiego 16/18.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.