Ogłoszenie nr 500289282-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska: "Wykonanie dojścia pieszego w rejonie ulic Gościnnej i Sandomierskiej wraz z remontem schodów przy ul. Sandomierskiej w Gdańsku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16837200000,
ul. ul. Żaglowa
11,
80560
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 205 100, e-mail
sekretariat@drmg.gdansk.pl, faks
583 205 105.
Adres strony internetowej (url): www.drmg.gdansk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie dojścia pieszego w rejonie ulic Gościnnej i Sandomierskiej wraz z remontem schodów przy ul. Sandomierskiej w Gdańsku"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):I/WR/267/2018/TK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie dojścia pieszego w rejonie ulic Gościnnej i Sandomierskiej wraz z remontem schodów przy ulicy Sandomierskiej w ramach inwestycji: Budowa pochylni zlokalizowanych w rejonie ulic Gościnnej i Sandomierskiej w Gdańsku, dostosowanych dla osób niepełnosprawnych" podzielony na dwa zadania: Zadanie I: Dojście piesze w rejonie ulicy Gościnnej; numery działek: 75/2, 76/5, 80/6, 111, 114 obręb 98 i Zadanie II: Dojście piesze i remont schodów w rejonie ulicy Sandomierskiej; numery działek: 29, 30/4, 35, 40/3, 40/7 obręb 98. 3. Zakres rzeczowy zamówienia Zadanie I: Dojście piesze w rejonie ul. Gościnnej 75/2, 76/5, 80/6, 111, 114 obręb 98: -wycinkę drzew i krzewów wraz z wywiezieniem odpadów, - roboty ziemne - kształtowanie nasypu pochylni - wykonanie konstrukcji nawierzchni pochylni -zamontowanie barierek - plantowanie skarp -odtworzenie zieleni - budowę oświetlenia - pielęgnacja zieleni -wykonanie badań archeologicznych wraz z pełnieniem nadzoru archeologicznego zgodnie z decyzjami Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Miejskiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku - w związku z wymaganiami zawartymi w decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków zezwalającej na wycinkę BMKZ.6131.172.2017.GS z dnia 12.01.2018r. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę udziału w pracach ornitologa w celu zapewnienia prawidłowej ochrony gatunkowej zwierząt. Zadanie II: Dojście piesze i schody w rejonie ul. Sandomierskiej numery działek: 29, 30/4, 35, 40/3, 40/7 obręb 98: - wycinkę drzew wraz z wywiezieniem odpadów - roboty ziemne - kształtowanie nasypu pochylni - wykonanie konstrukcji nawierzchni pochylni - remont schodów - zamontowanie barierek - plantowanie skarp - odtworzenie zieleni - budowę oświetlenia - pielęgnacja zieleni - wykonanie badań archeologicznych wraz z pełnieniem nadzoru archeologicznego zgodnie z decyzjami Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Miejskiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku - w związku z wymaganiami zawartymi w decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków zezwalającej na wycinkę BMKZ.6131.173.2017.GS z dnia 29.12.2017r. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę udziału w pracach ornitologa w celu zapewnienia prawidłowej ochrony gatunkowej zwierząt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
552845.53
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Julita Cygert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
680000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie jest udzielane w związku ze spełnieniem się przesłanki, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych typu crossover/SUV w podziale na części
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku w roku 2024.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIĘDZYNARODOWIENIE MŚP
- Przygotowanie i przeprowadzenie Gali 10-lecia Polskiej Agencji Kosmicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.