eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Wykonanie dojścia pieszego w rejonie ulic Gościnnej i Sandomierskiej wraz z remontem schodów przy ul. Sandomierskiej w Gdańsku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-04

Ogłoszenie nr 500289282-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska: "Wykonanie dojścia pieszego w rejonie ulic Gościnnej i Sandomierskiej wraz z remontem schodów przy ul. Sandomierskiej w Gdańsku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16837200000, ul. ul. Żaglowa 11, 80560 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 205 100, e-mail sekretariat@drmg.gdansk.pl, faks 583 205 105.
Adres strony internetowej (url): www.drmg.gdansk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie dojścia pieszego w rejonie ulic Gościnnej i Sandomierskiej wraz z remontem schodów przy ul. Sandomierskiej w Gdańsku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

I/WR/267/2018/TK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie dojścia pieszego w rejonie ulic Gościnnej i Sandomierskiej wraz z remontem schodów przy ulicy Sandomierskiej w ramach inwestycji: Budowa pochylni zlokalizowanych w rejonie ulic Gościnnej i Sandomierskiej w Gdańsku, dostosowanych dla osób niepełnosprawnych" podzielony na dwa zadania: Zadanie I: Dojście piesze w rejonie ulicy Gościnnej; numery działek: 75/2, 76/5, 80/6, 111, 114 obręb 98 i Zadanie II: Dojście piesze i remont schodów w rejonie ulicy Sandomierskiej; numery działek: 29, 30/4, 35, 40/3, 40/7 obręb 98. 3. Zakres rzeczowy zamówienia Zadanie I: Dojście piesze w rejonie ul. Gościnnej 75/2, 76/5, 80/6, 111, 114 obręb 98: -wycinkę drzew i krzewów wraz z wywiezieniem odpadów, - roboty ziemne - kształtowanie nasypu pochylni - wykonanie konstrukcji nawierzchni pochylni -zamontowanie barierek - plantowanie skarp -odtworzenie zieleni - budowę oświetlenia - pielęgnacja zieleni -wykonanie badań archeologicznych wraz z pełnieniem nadzoru archeologicznego zgodnie z decyzjami Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Miejskiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku - w związku z wymaganiami zawartymi w decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków zezwalającej na wycinkę BMKZ.6131.172.2017.GS z dnia 12.01.2018r. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę udziału w pracach ornitologa w celu zapewnienia prawidłowej ochrony gatunkowej zwierząt. Zadanie II: Dojście piesze i schody w rejonie ul. Sandomierskiej numery działek: 29, 30/4, 35, 40/3, 40/7 obręb 98: - wycinkę drzew wraz z wywiezieniem odpadów - roboty ziemne - kształtowanie nasypu pochylni - wykonanie konstrukcji nawierzchni pochylni - remont schodów - zamontowanie barierek - plantowanie skarp - odtworzenie zieleni - budowę oświetlenia - pielęgnacja zieleni - wykonanie badań archeologicznych wraz z pełnieniem nadzoru archeologicznego zgodnie z decyzjami Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Miejskiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku - w związku z wymaganiami zawartymi w decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków zezwalającej na wycinkę BMKZ.6131.173.2017.GS z dnia 29.12.2017r. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę udziału w pracach ornitologa w celu zapewnienia prawidłowej ochrony gatunkowej zwierząt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 552845.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Julita Cygert
Email wykonawcy: biuro@fubcygert.pl
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 6
Kod pocztowy: 83-341
Miejscowość: Gowidlino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 680000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 0
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie jest udzielane w związku ze spełnieniem się przesłanki, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.