eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawy broszury reklamowej dla projektu współfinansowanego ze środków unijnych pn. "Budowa publicznego terminalu promowego w Porcie Gdynia".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-03

Ogłoszenie nr 500288972-N-2018 z dnia 03-12-2018 r.

Gdynia: Dostawy broszury reklamowej dla projektu współfinansowanego ze środków unijnych pn. "Budowa publicznego terminalu promowego w Porcie Gdynia". OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
"Budowa publicznego terminalu promowego w Porcie Gdynia" - nr umowy o dofinansowanie POIS.03.02.00-00-0015/17-00.


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 19192057700000, ul. ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6274036, e-mail przetargi@port.gdynia.pl, faks 58 6274578.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy broszury reklamowej dla projektu współfinansowanego ze środków unijnych pn. "Budowa publicznego terminalu promowego w Porcie Gdynia".
Numer referencyjny DSP-611/11/SW/300/11/18

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zlecenia: Broszury informacyjne (dwie edycje): o Broszura nr 1 - w ilości 500 sztuk na konferencję otwierającą - termin realizacji : grudzień 2018/ styczeń 2019. o Broszura nr 2 - w ilości 1000 sztuk na event zamykający - termin realizacji: II/III kwartał 2021 Produkcja broszur obejmuje: zaprojektowanie i wydruk z dostawą do zamawiającego broszur o następujących parametrach (jednakowe linia graficzna i parametry techniczne dla obu edycji broszur) : Parametry do projektowania i wydruku broszur: o Liczba: 500 egz.( I edycja) i 1000 egz. ( II edycja) o format: ok. 630x148 mm łamane (równolegle do boku 148 mm) w dwóch miejscach - do rozmiaru (po złożeniu) A5. o papier: kreda 300 g/m². o kolor: Full color dwustronnie. o strona zewnętrzna broszury - folia matowa pokryta lakierem punktowo. o strona wewnętrzna broszury - folia matowa pokryta lakierem punktowo. o wykonanie projektu broszury (przynajmniej 2 wstępne projekty do wyboru i na żądanie zleceniodawcy dalsza korekta wybranej wersji). Projekt broszury nr 2 w oparciu o zrealizowaną linię graficzną broszury nr 1 (aktualizacja tekstów, zdjęć, grafik itp.) Projekty broszury powinny uwzględniać wymagania wynikające z księgi identyfikacji wizualnej ZMPG-a S.A. oraz powinny być zgodne z postanowieniami dokumentu "Zasady promocji i oznakowania projektów w POIiŚ - umowy podpisane od 1 stycznia 2018 roku: https://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-1/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku/

II.5) Główny Kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7170
Waluta:
pln

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 4 ust. 8 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Wartość zamówienia nieprzekraczająca 10000 zł


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Drukarnia MISIURO Zbigniew Misiuro, , ul. Gdańska 29, 80-518, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.