eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › "Remont garażu oraz pomieszczenia łazienki na posesji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ulicy Zemborzyckiej 94"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-03

Ogłoszenie nr 500288133-N-2018 z dnia 03-12-2018 r.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie: "Remont garażu oraz pomieszczenia łazienki na posesji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ulicy Zemborzyckiej 94"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639483-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 431029398, ul. Szczerbowskiego 6, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815351320, e-mail sekretariat@kmpsp.lublin.pl, faks +48815325934.
Adres strony internetowej (url): http://kmpsp.lublin.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.ogloszenia.propublico.pl/kmpsplublin

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont garażu oraz pomieszczenia łazienki na posesji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ulicy Zemborzyckiej 94"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MKT.2370.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Remont garażu oraz pomieszczenia łazienki na posesji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ulicy Zemborzyckiej 94. 2.2. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1) Część 1 - pod nazwą: Remont wewnętrzny garażu podziału bojowego JRG Nr 2 w KM PSP w Lublinie 2) Część 2 - pod nazwą: Remont łazienki podziału bojowego JRG Nr 2 w KM PSP w Lublinie 2.3. Zakres robót w zakresie poszczególnych części obejmuje w szczególności: 1) Część 1: a) Roboty remontowe i renowacyjne, b) Roboty malarskie c) Kładzenie płytek; 2) Część 2: a) Roboty remontowe i renowacyjne, b) Tynkowanie, c) Roboty malarskie, d) Kładzenie płytek. 2.4. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres dla każdej z części został określony w Załączniku Nr 1 do SIWZ (w tym oddzielnie dla poszczególnych części odpowiednio w załącznikach Nr 1.1; Nr 1.2) stanowiącym dokumentację opisującą przedmiot zamówienia (zwanej w dalszej części dokumentacją), w skład której wchodzą: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR); - Przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45422100-8, 45431000-7, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont wewnętrzny garażu podziału bojowego JRG Nr 2 w KM PSP w Lublinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81250
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO BLASK Robert Dziwina
Email wykonawcy: ekoblask.dziwina@gmail.com
Adres pocztowy: Przyjaźni 5/60
Kod pocztowy: 20-314
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99937.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99937.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 171480.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont łazienki podziału bojowego JRG Nr 2 w KM PSP w Lublinie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 2. Podstawę do unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.