eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie - dostawa sprzętu i wyposażenia



Ogłoszenie z dnia 2018-11-30

Ogłoszenie nr 500287751-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Rogowo: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie - dostawa sprzętu i wyposażenia
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry; działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną; poddziałania 6.3.1 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587963-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500168840-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500228119-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53705900000, ul. Rogowo 51, 87515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 801 622, e-mail przetargi@rogowo.pl, faks 542 802 832.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rogowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie - dostawa sprzętu i wyposażenia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Og.271.1.22.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Rodzaj zamówienia: Dostawy 3.2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie - dostawa sprzętu i wyposażenia 3.3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w tym montaż, sprzętu i wyposażenia na potrzeby powstającego Przedszkola w Rogowie realizowanego w ramach zamówienia pn: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie - dostawa sprzętu i wyposażenia, będącego częścią Projektu pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie. 3.4. Ogólny zakres zamówienia: 1) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Klasy, w tym między innymi: stoliki, krzesła, biurko, zestawy meblowe, dywaniki, siedziska piankowe, zestaw klocków, mata zabawowa, poducha, kąciki biblioteczne, kosze na śmieci 2) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Sala do zajęć dydaktycznych, w tym między innymi: lustro na ścianę, materace do ćwiczeń gimnastycznych, zestaw pianek, piłka gimnastyczna, szafka z instrumentami muzycznymi, suchy basen rehabilitacyjny, gruszki sensoryczne 3) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, w tym między innymi: biurka, krzesła biurowe, meble biurowe, krzesła konferencyjne, kosze na śmieci, stół konferencyjny, szafki, szafa regał, szafa 4) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie logopedy, w tym między innymi: biurko logopedy, krzesło logopedy, stół do pracy z dziećmi, krzesła do pracy z dziećmi, szafka regał, regał z szafą 5) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie higienistki, w tym między innymi: biurko medyczne, krzesło obrotowe, kozetka lekarska, szafa lekarska, 6) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia, w tym między innymi: zmywarka, wyparzarka gastronomiczna, szafa chłodnicza, kuchnie elektryczne, meble kuchenne 7) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Łazienki dla dzieci, w tym między innymi: dozowniki mydła, mechaniczne podajniki ręczne, kosze wiszące, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy, półki łazienkowe, kubki, ręczniki 8) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Łazienka dla personelu, w tym między innymi: dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki, kosze, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy 9) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, w tym między innymi: wieszaki na ścianę, ławki, szafa na środki czystości 10) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb: Leżakowanie, w tym miedzy innymi: łóżeczka do leżakowania, wózek na łóżeczka, pokrowiec na łóżeczka, szafa na pościel, pościel dla dzieci do leżakowania 11) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Szatnia dla dzieci, w tym między innymi: wieszaki, ławeczki, pełne szatnie, siedzisko piankowe, zestaw zabawek dla chłopców i dziewczynek 12) Dostawa pozostałego sprzętu, w tym między innymi: tablica interaktywna zestaw (laptop i projektor), telewizor do świetlicy, program multimedialny do nauki literek i cyferek, radiomagnetofon CD, program multimedialny do nauki języka angielskiego. 3.5. Zamówienie zostało podzielone na 3 części z możliwością składania ofert częściowych. I. Część pierwsza (Część I) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń i potrzeb: Klasy, Sala do zajęć dydaktycznych, Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, Pomieszczenie logopedy, Pomieszczenie higienistki, Łazienki dla dzieci, Łazienka dla personelu, Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, Leżakowanie, Szatnia dla dzieci Ogólny zakres zamówienia Części I: 1) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Klasy, w tym między innymi: stoliki, krzesła, biurko, zestawy meblowe, dywaniki, siedziska piankowe, zestaw klocków, mata zabawowa, poducha, kąciki biblioteczne, kosze na śmieci 2) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Sala do zajęć dydaktycznych, w tym między innymi: lustro na ścianę, materace do ćwiczeń gimnastycznych, zestaw pianek, piłka gimnastyczna, szafka z instrumentami muzycznymi, suchy basen rehabilitacyjny, gruszki sensoryczne 3) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, w tym między innymi: biurka, krzesła biurowe, meble biurowe, krzesła konferencyjne, kosze na śmieci, stół konferencyjny, szafki, szafa regał, szafa 4) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie logopedy, w tym między innymi: biurko logopedy, krzesło logopedy, stół do pracy z dziećmi, krzesła do pracy z dziećmi, szafka regał, regał z szafą 5) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie higienistki, w tym między innymi: biurko medyczne, krzesło obrotowe, kozetka lekarska, szafa lekarska, 7) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Łazienki dla dzieci, w tym między innymi: dozowniki mydła, mechaniczne podajniki ręczne, kosze wiszące, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy, półki łazienkowe, kubki, ręczniki 8) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Łazienka dla personelu, w tym między innymi: dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki, kosze, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy 9) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, w tym między innymi: wieszaki na ścianę, ławki, szafa na środki czystości 10) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb: Leżakowanie, w tym miedzy innymi: łóżeczka do leżakowania, wózek na łóżeczka, pokrowiec na łóżeczka, szafa na pościel, pościel dla dzieci do leżakowania 11) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Szatnia dla dzieci, w tym między innymi: wieszaki, ławeczki, pełne szatnie, siedzisko piankowe, zestaw zabawek dla chłopców i dziewczynek II. Część druga (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia Ogólny zakres zamówienia Części II: 6) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia, w tym między innymi: zmywarka, wyparzarka gastronomiczna, szafa chłodnicza, kuchnie elektryczne, meble kuchenne III. Część trzecia (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa pozostałego sprzętu Ogólny zakres zamówienia Części II: 12) Dostawa pozostałego sprzętu, w tym między innymi: tablica interaktywna zestaw (laptop i projektor), telewizor do świetlicy, program multimedialny do nauki literek i cyferek, radiomagnetofon CD, program multimedialny do nauki języka angielskiego. 3.6. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej części, do kilku części lub do wszystkich części zamówienia. 3.7. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. 3.8. Wykaz szczegółowy wymaganego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia), zawierający rodzaj, opis, w tym wymiary sprzętu i wyposażenia, wymagane ilości, z podziałem na poszczególne części zamówienia, przedstawiony został w Załączniku nr 8 do Specyfikacji. Załączone rysunki sprzętu i wyposażenia są tylko przykładowe. 3.9. Wymagania dla dostarczanego sprzętu i wyposażenia: 1) fabrycznie nowy, nieużytkowany 2) wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń 3) spełniający wymagania opisane przez Zamawiającego 4) spełniający wymogi określone obowiązującym prawem, w tym wykonane z materiałów dopuszczonych do stosowania 5) spełniający określone normy i parametry, 6) posiadający odpowiednie atesty, w tym dot. dopuszczenia do obrotu i użytkowania, o ile są wymagane, 7) posiadający odpowiednie certyfikaty, w tym dotyczące zgodności z odpowiednimi normami, o ile są wymagane, 8) posiadający instrukcję obsługi, eksploatacji, użytkowania, w tym dot. zachowania zasad BHP, o ile taka instrukcja jest niezbędna dla zapewnienia właściwej obsługi, eksploatacji i użytkowania i wymaga tego przepis prawa 9) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola 10) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola. 3.10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym terminu rozpoczęcia dostawy, tj. przynajmniej na 3 dni przed planowaną datą dostawy oraz poinformowania Zamawiającego o terminie zakończenia dostawy 2) dostawy sprzętu i wyposażenia na miejsce przeznaczenia, tj. na teren Przedszkola w Rogowie 3) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia, tj. do budynku Przedszkola w Rogowie 4) montażu sprzętu i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach budynku Przedszkola w Rogowie zgodnie z przeznaczeniem sprzętu i wyposażenia 5) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż miejsca wykonywania montażu 6) zachowania bezpieczeństwa i porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, w tym zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. 7) prowadzenia stałego nadzoru nad osobami realizującymi przedmiot zamówienia w pomieszczeniach budynku Przedszkola, 8) uprzątnięcia pomieszczeń budynku Przedszkola z przeprowadzonego montażu sprzętu i wyposażenia 9) usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp. 10) usunięcia ewentualnych szkód powstałych na skutek transportu, wnoszenia i montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia 11) sprawdzenia działania poszczególnych urządzeń w obecności Zamawiającego 12) przeprowadzenia jednorazowego szkolenia personelu z obsługi i użytkowania poszczególnego sprzętu lub wyposażenia, jeżeli specyfika sprzętu i wyposażenia tego wymaga, 13) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w umowie 3.11. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.


II.4) Główny kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV:

39161000-8,

39130000-2,

39143000-6,

33192000-2,

39141000-2,

39110000-6,

39121000-6,

39530000-6,

37520000-9,

34928480-6,

37000000-8,

37420000-8,

37421000-5,

39162100-6,

39162110-9,

39162200-7,

33190000-8,

39710000-2,

39314000-6,

44410000-7,

44411000-4,

39512000-4,

30200000-1,

32320000-2,

48520000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 26.10.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: II. Część druga (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki , przetargi@bmskwidzyn.pl , Ul. Staszica 22 , 82-500, Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 17659.88 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: III. Część trzecia (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa pozostałego sprzętu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki , przetragi@bmskwidzyn.pl , Ul. Staszica 22 , 82-500, Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 19123.25 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W części dotyczącej części drugiej zamówienia obejmujacej: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia zmieniono rodzaj dostawy tj. szafę chłodniczą o dużych parametrach gabarytowych (wymiarach) zmieniono na szafę chłodniczą o mniejszych parametrach gabarytowych (wymiarach) i lodówkę do przechowywania próbek żywności. Zmiana umowy nie jest związana ze zmianą wynagrodzenia.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
W części dotyczącej części drugiej zamówienia obejmujacej: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia zmieniono rodzaj dostawy tj. szafę chłodniczą o dużych parametrach gabarytowych (wymiarach) zmieniono na szafę chłodniczą o mniejszych parametrach gabarytowych (wymiarach) i lodówkę do przechowywania próbek żywności. Zmiana umowy nie jest związana ze zmianą wynagrodzenia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z wykazem szczegółowym przedmiotu umowy (dostarczonego sprzętu i wyposażenia), stanowiącej załącznik do umowy nr 15.IIiIII/2018 r. z dnia 24 sierpnia 2018 r. Wykonawca zobowiązał się do dostarczenia szały chłodniczej o pojemności netto przynajmniej 500 l. Zaproponowana przez Wykonawcę szafa chłodnicza, spełniająca wymóg pojemności netto przynajmniej 500 l posiadała zbyt duże wymiary uniemożliwiające ustawienie jej w miejscu do tego przeznaczonym. Dostarczenie przez Wykonawcę szafy o mniejszych wymiarach, umożliwiających ustawienie jej w miejscu do tego przeznaczonym spowoduje zmniejszenie wymaganych parametrów technicznych tj. pojemności netto przedmiotowej szafy chłodniczej. Zawarta z wykonawcą umowa nr 15.IIiIII/2018 z dnia 24 sierpnia 2018 r. w §11 ust. 2 przewidywała możliwość zmiany materiałów, parametrów technicznych, technologii w jakich wykonane są elementy dostaw. Biorąc powyższe pod uwagę uznano, że zaszły okoliczności umożliwiające dokonanie zmiany wymaganych parametrów technicznych dostawy. tj. zmniejszenia pojemności netto szafy chłodniczej. W związku z powyższym Wykonawca dostarczył szafę chłodniczą o mniejszych wymiarach zewnętrznych umożliwiających usytuowanie jej w miejscu do tego przeznaczonym i o mniejszej pojemności netto tj. netto 476 l. Ponadto w celu spełnienia wymogu dostarczenia szafy chłodniczej o pojemności netto przynajmniej 500 l, zawartego w umowie nr 15.IIiIII/2018 r. z dnia 24 sierpnia 2018 r. Wykonawca dostarczył dodatkowo lodówkę do przechowywania próbek żywności o pojemności brutto 95 l.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.