eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW"



Ogłoszenie z dnia 2018-11-30

Ogłoszenie nr 500287198-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Świeradów-Zdrój: ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oś 7. Infrastruktura edukacyjna, działanie 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, poddziałanie 1 Osi - 7.1.1 inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną - konkursy horyzontalne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598910-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500074275-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada 35, 59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swieradowzdroj.nv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.ZP1.271-18 BIS/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW" . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych dotyczących rozbudowy Miejskiego Zespołu Szkół w Świeradowie-Zdroju , położonego przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, na działce nr 61/8 AM10 obręb Świeradów-Zdrój, poprzez budowę nowego bloku dydaktycznego zawierającego 4 pomieszczenia klas (pracowania fizyczna i chemiczna oraz dwie klasy "zwykłe) wraz z zapleczami, pomieszczeniami sanitarnymi oraz przestrzeniami komunikacyjnymi. Dane powierzchniowe: Dane powierzchniowe: Powierzchnia zabudowy łącznika przewidzianego do rozbiórki 80,00 m²; Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 357,29 m²; Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 616,85 m²; Kubatura projektowanego budynku 3 071,40 m³; Wysokość projektowanego budynku (do attyki) 8,63 m; Liczba kondygnacji 2. Zakres rzeczowy obejmuje: Roboty rozbiórkowe, w szczególności: o całkowita rozbiórka istniejącego budynku łącznika wraz ze schodami zewnętrznymi betonowymi, o rozbiórka części ściany zewnętrznej zamykającej spocznik w istniejącym budynku szkoły w celu połączenia nowej części szkoły ze spocznikiem klatki schodowej, o rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych - ok. 219,00 m2, o wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki - ok. 110 Mg gruzu. Roboty ziemne: o usunięcie humusu gr. ok. 20 cm - ok. 112,00 m3. o wykopy w gruncie kat. I-II - ok.280,00m3. Uwaga: Roboty ziemne budowlane bezwzględnie 4 z 17 muszą być prowadzone za pozwoleniem na badania archeologiczne Kierownika Delegatury Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Jeleniej Górze. Stały nadzór archeologiczny podczas robót ziemnych prowadzony będzie przez uprawnionego archeologa na koszt inwestora. Nowy blok klas i pracowni z zapleczami i przestrzenią komunikacyjną jest dwukondygnacyjny, zlokalizowany po południowej stronie istniejącego głównego budynku szkoły - między jego południową elewacją a północną elewacją sali gimnastycznej. Nowy blok jest odsunięty od istniejącego budynku szkoły o ok. 6 m i przylega do północnej elewacji sali gimnastycznej. Istniejący łącznik zostanie rozebrany, a jego funkcje będzie realizował nowy dwukondygnacyjny łącznik. Rozbudowywana część budynku jest kompozycją trzech brył, z których każda oparta jest na rzucie prostokąta z dachem o nachyleniu 15 stopni, o fundamenty - żelbetowe stopy ok. 6,30 m3 i ławy fundamentowe - ok. 24,20 m3 oraz fundamenty z bloczków betonowych - ok. 22,70 m3, o ściany konstrukcyjne kondygnacji nadziemnych z cegieł silikatowych - ok. 723,00 m2, ścianki działowe pełne z cegieł silikatowych - ok. 248,50 m2, o stropy żelbetowe prefabrykowane- 388,20 m2, o stropodach drewniany -dźwigary z drewna klejonego, o przekrycie dachu - blacha trapezowa - ok. 251,60 m2 z izolacją przeciwwilgociową -papa termozgrzewalna układana dwuwarstwowo, o izolacja termiczna: ścian zewnętrznych - wełna mineralna; dachu --płyta ze sztywnej pianki poliuretanowej, o izolacja przeciwwilgociowa stóp, ław i ścian fundamentowych, o tynkiem akrylowym w kolorze białym- ściany zewnętrzne, o okładziny wewnętrzne: ściany murowane z cegły silikatowej -bez tynkowania spoinowane i malowane farbami akrylowymi, ściany murowane z bloczków silikatowych -tynkowane i malowane farbami akrylowymi; pomieszczenia sanitarne okładzina z płytek ceramicznych na pełną wysokość pomieszczeń, o stolarka zewnętrzna - aluminiowa z wypełnieniem szkłem podwójnym zespolonym; okna i drzwi rozwieralno -uchylne lub otwierane, o stolarka wewnętrzna - drzwi wewnętrzne laminowane, ze szczeliną wentylacyjną w pomieszczeniach mokrych, o systemowe sufity akustyczne z płyt z wełny drzewnej- pomieszczenia klas na piętrze; sufity podwieszane z płyt kartonowo- gipsowych na stelażu stalowym- pomieszczenia sanitarne. Instalacje sanitarne wewnętrzne: o wewnętrzna instalacja wody zimnej. Zasilanie w wodę zimną na cele bytowe z istniejącego przyłącza wodociągowego i istniejącej wewnętrznej instalacji wody bytowej - dotyczy nowego bloku dydaktycznego, o wewnętrzna instalacja wodociągowa ciepłej wody użytkowej. Ciepła woda użytkowa -przygotowywana centralnie w kotłowni w podgrzewaczu pojemnościowo- przepływowym. o wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej. Ścieki sanitarne z nowego budynku będą odprowadzane do istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej poprzez nowy odcinek kanalizacji sanitarnej o średnicy 0,16 m i długości ok. 23,60m. o wewnętrzna instalacja grzewcza. W dobudowywanej części budynku przewidziano ogrzewanie podłogowe oraz zasilanie z nagrzewnicy centrali wentylacyjnej. Źródłem ciepła jest istniejąca kotłownia gazowa opalana gazem ziemnym grupy E. Do zasilania urządzeń grzewczych i wentylacyjnych przewidziano dwa obiegi. Instalacja ogrzewania podłogowego oraz instalacja ciepła technologicznego zasilająca centralę wentylacyjną. o wentylacja mechaniczna z centralą wentylacyjną wyposażoną w kompletną automatykę sterującą i zabezpieczającą. o chłodzenie pomieszczeń. W salach lekcyjnych - instalacja klimatyzacyjna systemu zmiennego przepływu czynnika chłodniczego z agregatem chłodniczym o mocy chłodniczej Q=49,2 kW. W pomieszczeniach - klimatyzatory kasetonowe, ścienne zasilane instalacją freonową z jednostek zewnętrznych na dachu. Centrala wentylacyjna- niezależny agregat chłodniczy o mocy chłodniczej Q=20,3 kW Instalacje elektryczne: o W konsekwencji rozbudowy instalacji elektrycznych i związanego z tym zwiększenia mocy zapotrzebowanej -moc przyłączeniowa wynosi 84,64kW. Powoduje to konieczność wystąpienia do zakładu energetycznego o zwiększenie mocy przyłączeniowej i umownej z obecnych 43,0kW na 85kW. W związku z powyższym po trasie obecnego wlz, należy wykonać nowy wlz, na odcinku od istniejącego złącza kablowego ZK do 5 z 17 istniejącej rozdzielnicy RG. Wykonawca, na etapie sporządzania oferty powinien przewidzieć nakłady potrzebne na nowy układ pomiarowy ( licznik, przekładki prądowe, obwody wtórne, a w przypadku kiedy Zamawiający uzna jego ofertę za najkorzystniejszą, przed rozbudową będzie zobowiązany do wystąpienia o techniczne warunki przyłączenia do Zakładu Energetycznego. o oświetlenie elektryczne sterowane lokalnie w pomieszczeniu, wykonane głównie w oparciu o energooszczędne technologie - świetlówki liniowe, świetlówki kompaktowe lub LED, o oświetlenie ewakuacyjne - dotyczy dróg ewakuacyjnych oraz znaków wskazujących kierunek ewakuacji ,nad miejscami zmiany kierunku drogi ewakuacyjnej, nad każdym wyjściem ewakuacyjnym, przy urządzeniach ppoż. o centrale wentylacyjne zasilane z projektowanych rozdzielnic, o gniazda wtykowe, ochrona przeciwporażeniowa, ochrona przeciwnapięciowa, wyłącznik pożarowy, uziom, ochrona odgromowa i ochrona przeciwpożarowa Wyposażenie łazienek obejmuje montaż następujących elementów, w szczególności: o dozownik papieru toaletowego - 5 kpl., o dozownik mydła w płynie podtynkowy - 4 kpl., o dozownik mydła w płynie nadtynkowy - 2 kpl., o podajnik ręczników papierowych - 6 kpl., o lustro wklejane kryształowe srebrne grubość 4 mm ,łącznie - 4 kpl., o uchwyt ścienny uchylny 85 cm /WC, poręcz WC ścienna łukowa 85 cm uchylna, uchwyt podnoszony owalny chrom 80 cm - 3 kpl., o uchwyt ścienny poziomo-pionowy L 40x60 cm- 1 kpl. o uchwyt ścienny stały 60 cm,(umywalka) - 2 kpl., o uchwyt ścienny uchylny 70 cm (umywalka), poręcz ścienna łukowa 70 cm, uchwyt podnoszony owalny chrom 70 cm -2 kpl., o blat przy umywalkach- 2 kpl. o kosz na odpady segregowane - 2 kpl. Zagospodarowanie terenu: o wody opadowe z terenu Szkoły po rozbudowie będą odprowadzane do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, a ścieki sanitarne do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez istniejące przyłącza. o zewnętrzna kanalizacja deszczowa o średnicy 160 mm - ok. 36,90 m i średnicy 200 mm - ok. 31,40 m. o zewnętrzna kanalizacja sanitarna o średnicy 160 mm - ok. 23,60 m i średnicy 110 mm - 4,20 m. o chodniki z płyt betonowych 80x80 cm - ok. 205,00 m2. Mała architektura: o schody zewnętrzne o konstrukcji stalowej przed wejściem do sali gimnastycznej, o ławki z siedziskami z bali z okorowanego drewna modrzewiowego przy wejściach do łącznika - 2 kpl., o wycieraczki zewnętrzne (koryto z betonu zbrojonego siatkami drutu oraz krata z płaskowników, o stojaki na rowery, łącznie min. 30 stanowisk do ustawiania rowerów o kosze na śmieci z blachy stalowej ocynkowanej - 2 kpl. Pochylnia dla osób niepełnosprawnych: o pochylnia dla osób niepełnosprawnych -płyta żelbetowa posadowiona na słupkach żelbetowych z obustronną balustradą stalową. Zieleń: o wykonanie trawników dywanowych siewem z ręczną pielęgnacją do czasu pierwszego koszenia tj. kiedy trawa osiągnie wysokość 8 ÷10 cm - ok. 215,0 m2, na uprzednio dostarczonej i rozścielonej ziemi urodzajnej m2 Uwaga: ilości podane są w przybliżeniu/ orientacyjnie/ i w szczególności . Absolutnie nie mogą stanowić bazy przy ustalaniu umownej ceny. Przyjęcie ich - stanowi ryzyko wykonawcy. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia klas i pracowni fizycznej oraz chemicznej, które jako Część 2. stanowić będzie odrębne postępowanie na przełomie kwietnia i maja 2018 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową. W przypadku użycia w jakimkolwiek miejscu Dokumentacji projektowej nazw producentów, znaków, nazw towarowych, pochodzenia, mających charakter poglądowy a których wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, o których mowa w art. 29 ust. 3 upzp. bądź norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i ust. 3 upzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 upzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby, urządzenia, materiały, roboty budowlane spełniają funkcję i wymagania techniczne opisane w Dokumentacji projektowej. W takim przypadku, do wykonawcy należy wykazanie, że oferowane przez niego wyroby, materiały lub urządzenia spełniają co najmniej 6 z 17 wymagania techniczne po kątem przydatności (funkcji jaką mają spełniać) i parametrów technicznych wyrobów, materiałów lub urządzeń przywołanych w Dokumentacji Projektowej. Zapis Polskie Normy użyty w Specyfikacjach należy rozumieć jako "Polskie Normy i ich odpowiedniki ", których wymagania techniczne są zgodne z normami międzynarodowymi. W każdym miejscu w Dokumentacji projektowej, po każdym wyrazie wskazującym na konkretne wyroby, materiały lub urządzenia poprzez określenie nazwy producenta, znaku, nazwy towaru lub pochodzenia Zamawiający dodaje wyrazy: lub równoważny. Przez pojęcie równoważny Zamawiający rozumie każdy inny materiał, wyrób, urządzenie, który spełnia podstawowe funkcje techniczne i parametry techniczne w tym w szczególności wytrzymałościowe i izolacyjne, użytkowe, funkcjonalne i estetyczne, co najmniej przywołanym w Dokumentacji projektowej . Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności prostych tj. nie wymagających specjalnych umiejętności czy wykształcenia zawodowego, doświadczenia, w szczególności przy roboty rozbiórkowych i demontażach, robotach ziemnych nie wymagających użycia sprzętu mechanicznego, i których wykonywanie polegać będzie w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn .zm. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia objętego zakresem przedmiotu zamówienia: - minimum 60 miesięcy- licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego


II.4) Główny kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45262210-6,

45262100-2,

45262800-9,

45262500-6,

45223500-1,

45320000-6,

45324000-4,

45421000-4,

45433000-2,

45400000-1,

45261210-9,

45330000-9,

45333000-3,

45331000-6,

45310000-7,

45343000-3,

45112700-2,

45231110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Realizacja w cyklu 300 kolejno następujących po sobie dni kalendarzowych łącznie z sobotami, niedzielami, świętami i innymi dniami ustawowo wolnymi od pracy licząc od dnia następnego przekazania terenu budowy. Termin rozpoczęcia - niezwłocznie po podpisaniu umowy i po uprzednim przekazaniu terenu budowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie prac dodatkowych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Opis robót dodatkowych - wykonanie instalacji okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją elektryczną (instalacja ta nie została ujęta w projekcie, a co za tym idzie w zakresie robót budowlanych objętych umową).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z wystąpieniem dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego, które nie zostały ujęte w § 1 ust. 1 umowy Nr OR.ZP1.271-18/2017 z dnia 24.11.2017r.,a które są konieczne do wykonania ww. zamówienia, ulegają zmianie następujące elementy tej umowy: - wartość robót zwiększa się o kwotę 56425.34 zł brutto, tak więc wartość robót ulega zmianie z kwoty 2 900 000,00 zł brutto na kwotę 2956425.34 zł,słownie: dwa miliony dziewięćset pięćdziesiąt sześć tysięcy czterysta dwadzieścia pięć 34/100.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.