eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w okresie 2018 - 2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-30

Ogłoszenie nr 500286862-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Miasto Zabrze: Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w okresie 2018 - 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636518-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500255744-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 276255520, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323733537, e-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks 323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w okresie 2018 - 2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.64.2018.JP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w okresie 2018-2020. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) odbiór dekoracji świątecznych będących własnością Miasta z magazynu przy ulicy Lipowej 12, 44-187 Sieroty, potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym spisanym pomiędzy Wykonawcą a ODEON Iluminacje Sp. z o.o. ul. Łowicka 26A, 44-105 Gliwice. b) sprawdzenie wraz z ewentualną wymianą uszkodzonych elementów dekoracji będących w posiadaniu Zamawiającego, przy czym szacuje się, że wymiana ta nie przekroczy 40% całkowitej ilości tych elementów. c) wynajem elementów dekoracji świątecznych, przedstawionych w załączniku do SIWZ nie stanowiących własności Miasta Zabrze. d) wynajem 20szt. girland koloru zielonego o długości 270cm z lampkami LED biały ciepły na domki (jarmark świąteczny) e) montaż, uruchomienie oraz bieżąca eksploatacja i monitorowanie elementów dekoracji świątecznych, f) usuwanie awarii elementów dekoracji świątecznych w terminie do 24 godz. od pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego ( faks, email ), g) dokonywanie raz w tygodniu przeglądu dekoracji świątecznej w godz. wieczornych. h) wykonanie dokumentacji fotograficznej (na płycie CD) z zamontowanej i funkcjonującej (oświetlonej) dekoracji świątecznej na koniec sezonu I i II min. 2 zdjęcia z każdej lokalizacji, i) odłączenie i demontaż elementów dekoracji świątecznych, j) przechowywanie elementów dekoracji świątecznych. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie podstawowe wynosi 1 000 000,00 zł brutto (przy czym na jeden sezon nie więcej niż 500 000,00 zł brutto). Przewiduje się również zamówienie uzupełniające. Podstawą wyceny oraz realizacji zadania jest "Szczegółowa dokumentacja techniczna dekoracji oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Zabrze" stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie elementy dekoracji świątecznej muszą zachować kształt, wielkość, kolorystykę, ilość punktów LED, moc zgodną z załączonym do SIWZ projektem. Zamawiający dopuszcza wykonanie elementów z równoważnych materiałów spełniających te same parametry techniczne. 2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) min. 6 osób przewidzianych do realizacji zadania. Zakres czynności w/w pracowników: montaż, demontaż oraz bieżąca eksploatacja elementów dekoracji świątecznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 833333.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Multidecor Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Noakowskiego 4
Kod pocztowy: 05-820
Miejscowość: Piastów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 949713.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 949713.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1217700.01
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.