eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wieradów-Zdrój › Rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wieradowie-Zdroju wraz z wyposazeniem [uwagawyposazenie sal dydaktycznych jest wy³aczone z niniejszego postêpowania]

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2018-11-29

Og³oszenie nr 500286264-N-2018 z dnia 29-11-2018 r.

¦wieradów-Zdrój: Rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wieradowie-Zdroju wraz z wyposazeniem [uwaga: wyposazenie sal dydaktycznych jest wy³aczone z niniejszego postêpowania]
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

tak
Nale¿y wskazaæ projekt/program: Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020, wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego o¶ 7. Infrastruktura edukacyjna, dzia³anie 7.1 Inwestycje w edukacjê przedszkoln±, podstawow± i gimnazjaln±, poddzia³anie 1 Osi - 7.1.1 inwestycje w edukacjê przedszkoln±, podstawow± i gimnazjaln± - konkursy horyzontalne

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 564700-N-2017

Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:

tak
Numer og³oszenia: 500012671-N-2017

Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer og³oszenia: 500052765-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska ¦wieradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada 35, 59850 ¦wieradów-Zdrój, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wieradowie-Zdroju wraz z wyposazeniem [uwaga: wyposazenie sal dydaktycznych jest wy³aczone z niniejszego postêpowania]

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

OR.ZP1.271-17/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Czê¶æ 1. ROZBUDOWA SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 2 W ¦WIERADOWIE-ZDROJU Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dotycz±cych rozbudowy Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wieradowie-Zdroju po³o¿onej przy ulicy Sanatoryjnej 2, na dzia³ce nr 24, w zakresie rzeczowym obejmuj±cym: a) rozbudowê szko³y o nowy blok dydaktyczny zawieraj±cy 3 pomieszczenia klas wraz z zapleczem, pomieszczeniami sanitarnymi oraz przestrzeniami komunikacyjnymi, b) w czê¶ci istniej±cego budynku- przebudowê pomieszczeñ sanitarnych w celu dostosowania ich do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich, wyburzenia czê¶ci ¶cian dzia³owych, wykonanie nowych pomieszczeñ sanitarnych i socjalnych, zmianê uk³adu klas i komunikacji, c) zmianê zagospodarowania terenu dzia³ki nr 24 polegaj±c± w szczególno¶ci na zmianie lokalizacji g³ównego wej¶cia do szko³y po³±czonego ze zmian± uk³adu chodników i trawników- w zwi±zku z dobudowaniem do istniej±cego budynku szko³y nowego bloku dydaktycznego oraz wykonaniu nowej drogi po¿arowej. G³ówny wjazd na teren dzia³ki 24 -teren przyleg³y do szko³y nie ulegnie zmianie. 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposa¿enia sal dydaktycznych: krzes³o dla dziecka i nauczyciela, biurko szkolne, biurko nauczyciela, stó³ uczniowski, stó³ nauczyciela, tablica lekcyjna, kosz na odpady, które stanowiæ bêdzie odrêbne postêpowanie jako Czê¶æ 2. - w 2018 r. Pozosta³e wyposa¿enie, wystêpuj±ce (wymienione i opisane) w Dokumentacji projektowej znajduje siê w zakresie niniejszego postêpowania i musi byæ ujête w umownej cenie ustalonej przez wykonawcê w z³o¿onej ofercie. 4. Dane powierzchniowe Powierzchnia zabudowy budynku istniej±cego 451 m2 Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 313.10 m² Powierzchnia u¿ytkowa projektowanego budynku 592.74 m² Powierzchnia u¿ytkowa budynku istniej±cego 712 m2 Kubatura projektowanego budynku 2379 m³ Wysoko¶æ projektowanego budynku (do attyki) 8.96 m Liczba kondygnacji 2 D³ugo¶æ elewacji frontowej 23.98 m 5. Stan istniej±cy Obecnie na dzia³ce nr 24 znajduj± siê dwa budynki: budynek Szko³y Podstawowej nr 2 oraz budynek gospodarczy. Miêdzy budynkami znajduje siê podwórze o nawierzchni asfaltowej, pe³ni±ce funkcje parkingu oraz strefy przed wej¶ciowej do szko³y. Zlokalizowane s± równie¿ boisko szkolne oraz tereny rekreacyjne, ci±gi piesze o nawierzchni z kostki brukowej- betonowej. Teren dzia³ki jest p³aski. Istniej±cy dwukondygnacyjny (parter i piêtro) budynek szko³y wzniesiony jest w technologii tradycyjnej. Istniej±ca zieleñ do pozostawienia, poniewa¿ nie koliduje z rozbudow±, a jedynie w rejonie planowanej drogi po¿arowej zwarta grupa drzew iglastych przewidziana jest do regulacji. Konstrukcjê no¶n± budynku stanowi± ¶ciany zewnêtrzne i wewnêtrzne murowane z ceg³y pe³nej posadowione na ³awach fundamentowych. Dach stromy o konstrukcji drewnianej kryty w czê¶ci wy¿szej gontem bitumicznym, a w czê¶ci ni¿szej dachówk± ceramiczn±. 6. ZAKRES RZECZOWY PRAC OBJÊTY PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA, W SZCZEGÓLNO¦CI: 6.1 Rozbiórki - w szczególno¶ci: o rozbiórka istniej±cej klatki ewakuacyjnej z istniej±cego budynku szko³y - ok. 16,0m2 oraz balustrad z kszta³towników stalowych - ok. 18,0mb, o demonta¿ istniej±cej latarni o¶wietlenia terenu o rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok. 105,00 m2 o rozbiórkê strefy wej¶ciowej od strony po³udniowo-zachodniej, o demonta¿ istniej±cego ogrodzenia z siatki na s³upkach stalowych obetonowanych wraz z podmurówk± ok. 50,0m ( do ponownego monta¿u), o rozbiórka elementów ¶ciany zewnêtrznej istniej±cego budynku w miejscu styku z projektowan± rozbudow± w tym rozebranie docieplenia ¶ciany zewnêtrznej ok.143m2, o rozbiórka pokrycia dachowego z gontów bitumicznych na odcinku ok. 2,5m -na ca³ej szeroko¶ci styku czê¶ci projektowanej z istniej±cym budynkiem ok. 31,0m2 orozbiórka ¶cian konstrukcyjnych na piêtrze i parterze poprzedzona wykonaniem nadpro¿y/podci±gów, o rozbiórka posadzek przestrzeni komunikacyjnej na parterze oraz na piêtrze i w obecnych pomieszczeniach: w.c., pomieszczeniu socjalnym, sali komputerowej - ok. 110,0 m2 o demonta¿ istniej±cego wyposa¿enia oraz ok³adziny z p³ytek w pomieszczeniach sanitarnych na parterze - ok. 34,0m2, o wywóz gruzu z rozbiórki - ok. 70,0 m3, 6.2. Nowy blok dydaktyczny, dwukondygnacyjny (parter i piêtro) usytuowany po po³udniowo-wschodniej stronie istniej±cego budynku szkolnego i po³±czony z czê¶ci± istniej±c± poprzez nowe przej¶cia w obecnej ¶cianie zewnêtrznej budynku. oPosadowienie -na ¿elbetowych stopach i ³awach fundamentowych. o¦ciany fundamentowe - murowane z bloczków betonowych, ¶ciany konstrukcyjne zewnêtrzne i wewnêtrzne -z bloczków silikatowych. oStropy ¿elbetowe prefabrykowane. Na wszystkich kondygnacjach podci±gi ¿elbetowe monolityczne wykonywane na miejscu, a nad przebiciami w ¶cianach budynku istniej±cego - podci±gi stalowe z profili dwuteowych walcowanych. Podparcie dla nadpro¿y i podci±gów -s³upy ¿elbetowe wykonywane na miejscu. oNadpro¿a nad otworami drzwiowymi i okiennymi - ¿elbetowe prefabrykowane. oSchody ¿elbetowe - konstrukcja p³ytowa. Biegi i spoczniki schodów prefabrykowane. oRoboty ziemne pod nowy blok dydaktyczny i nawierzchnie utwardzone - ok. 250,0m3 o£awy fundamentowe ¿elbetowe - ok. 20,0m3 oStopy fundamentowe ¿elbetowe - ok. 15,50m3 oFundamenty z bloczków betonowych - ok. 8,50m3 oIzolacja termiczna: ¶ciany zewnêtrznych i dach - we³na mineralna oIzolacje przeciwwilgociowe stóp, ³aw, ¶cian fundamentowych -dyspersyjne substancje bitumiczne , ok.232,0m2 oIzolacja przeciwwilgociowa - folia PE ok.310,0m2 i przek³adki z papy w celu zapobie¿enia podci±ganiu kapilarnemu wody - ok.230m2 oIzolacjê przeciwwilgociow± dachu - papa termozgrzewalna uk³adana dwuwarstwowo - ok. 316,00 m2. oObróbki blacharskie - blacha stalowa ocynkowana malowa proszkowo. oWykoñczenie ¶cian zewnêtrznych- system elewacyjny z p³yt w³óknowo- cementowych-ok. 314,0 m2. oOk³adzina wewnêtrzna - ¶ciany murowane: tynk gipsowy - ok. 768,0 m2 oraz malowanie farbami akrylowymi lub lakierami lamperyjnymi; - pomieszczenia sanitarne: p³ytki ceramiczne ok. 187,0 m2; pomieszczenia komunikacyjne-ok³adziny meblowe ze sklejki. oZewnêtrzn± stolarkê okienn± rozwieralno- uchylna lub otwierane - ciep³e profile aluminiowe z wype³nieniem szk³em potrójnym zespolonym. W miejscach oznaczonych na rysunkach elewacji -pionowe ¿aluzje aluminiowe z lamelami o Klapa oddymiaj±c± otwierana sterowan± czujk± dymu - nad klatk± schodow± ( w powierzchni dachu). o Sufity podwieszane: - w pomieszczeniach klas oraz w przestrzeniach komunikacyjnych - gipsowe systemowe z drobn± perforacj± zapewniaj±c± odpowiednie t³umienia akustyczne; -w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i piêtrze -sufity podwieszane z p³yt kartonowo -gipsowych z zastosowaniem systemowych stela¿y , ³±cznie ok. 736m2 Uwaga: 6.2.1 Roboty ziemne budowlane bezwzglêdnie musz± byæ prowadzone za pozwoleniem na badania archeologiczne Kierownika Delegatury Wojewódzkiego Urzêdu Ochrony Zabytków w Jeleniej Górze. Sta³y nadzór archeologiczny podczas robót ziemnych prowadzony bêdzie przez uprawnionego archeologa na koszt inwestora. 6.3. Budynek istniej±cy Ogólnie: na parterze nale¿y wykonaæ nowe nadpro¿a w ¶cianach zewnêtrznych , w miejscach po³±czenia z projektowan± czê¶ci± budynku. Na kondygnacji piêtra nale¿y wykonaæ nowe nadpro¿a stalowe w ¶cianach zewnêtrznych, w miejscach po³±czenia z nowym blokiem dydaktycznym. Czê¶æ ¶cian dzia³owych zgodnie z Dokumentacj± projektow± nale¿y rozebraæ. Warstwy wykoñczeniowe posadzek w przestrzeni komunikacyjnej nale¿y zdemontowaæ , uzupe³niæ w miejscach pod rozebranymi ¶cianami dzia³owymi i wykonaæ nowe warstwy wykoñczeniowe zgodnie z Projektem wykonawczym. 6. 4. Instalacje sanitarne wewnêtrzne o wewnêtrzna instalacja wodoci±gowa wody zimnej bytowej i wewnêtrznej instalacji ppo¿.-hydranty HP 25; zasilanie w wodê na cele bytowe z istniej±cego przy³±cza i istniej±cej wewnêtrznej instalacji wody bytowej. o wewnêtrzna instalacja wodoci±gowa ciep³ej wody u¿ytkowej. Ciep³a woda u¿ytkowa -przygotowywana w nowym podgrzewaczu pojemno¶ciowo-przep³ywowym o pojemno¶ci 160 l. owewnêtrzna instalacja kanalizacji sanitarnej: ¦cieki sanitarne z projektowanej czê¶ci budynku odprowadzane do istniej±cej wewnêtrznej instalacji kanalizacji sanitarnej. owewnêtrzna instalacja grzewcza: ogrzewanie pod³ogowe oraz zasilanie nagrzewnicy centrali wentylacyjnej- w dobudowywanej czê¶ci budynku. ¬ród³em ciep³a bêdzie projektowany kocio³ gazowy o mocy 70kW przewidziany w istniej±cej kot³owni opalanej gazem ziemnym grupy E. o wymiennik p³ytowy o mocy Q=29,9 kW oraz pompy obiegowe poszczególnych z³adów i armatura regulacyjna, zabezpieczaj±ca i zasilaj±ca - w pomieszczeniu zaplecza sali lekcyjnej. ociep³o technologiczne doprowadzane do nagrzewnicy centrali wentylacyjnej z pomieszczenia sali lekcyjnej pionem do nagrzewnicy centrali wentylacyjnej zlokalizowanej na dachu budynku. Zapotrzebowanie ciep³a na potrzeby ct wynosi dla centrali wentylacyjnej Qct = 29,9 kW oagregat ch³odniczy do zasilania ch³odnicy centrali. owentylacja mechanicznej nawiewno-wywiewn±- w klasach oraz w korytarzach natomiast w toaletach- niezale¿ny wyci±g z wentylatorem dachowym a nawiew przez kratki w drzwiach. Centralê nawiewno-wywiewn± z odzyskiem ciep³a na wymienniku krzy¿owym i z jednostopniowym oczyszczaniem powietrza oraz nagrzewnic± wodn± i ch³odnic± freonow±, z kompletn± automatykê steruj±c± i zabezpieczaj±c±, okot³ownia - na potrzeby nowobudowanej czê¶ci budynku, planuje siê monta¿ dodatkowego kot³a gazowego wisz±cego z zamkniêt± komor± spalania o mocy grzewczej Q=70kW Do istniej±cej kot³owni w istniej±cym budynku Szko³y doprowadzone jest przy³±cze gazu de63 do skrzynki gazowej, z której wyprowadzona jest instalacja zasilaj±ca kocio³ i dalej poprowadzona jest do budynku. Ze wzglêdu na konieczno¶æ zastosowania w kot³owni aktywnego systemu bezpieczeñstwa dla zasilania kot³ów wykonana bêdzie niezale¿na instalacja. W szafce gazowej wymieniony zostanie gazomierz, nad szafk± wykonana bêdzie druga szafka z zaworem elektromagnetycznym i dalej instalacja poprowadzona bêdzie do kot³owni do zasilenia kot³ów istniej±cego i nowego dla potrzeb rozbudowy. Zapotrzebowanie gazu dla kot³owni po rozbudowie wyniesie; dla G=15.6 m3/h. o aktywny system bezpieczeñstwa : szafka steruj±ca, detektory gazu, zawór elektromagnetyczny dn50 i sygnalizatory ¶wietlny i d¼wiêkowy. 6.5. Instalacje elektryczne oW konsekwencji rozbudowy instalacji elektrycznych i zwi±zanego z tym zwiêkszenia mocy zapotrzebowanej -moc przy³±czeniowa wynosi 58,27kW. Powoduje to konieczno¶æ wyst±pienia do zak³adu energetycznego o zwiêkszenie mocy przy³±czeniowej i umownej z obecnych 20,6kW na 60kW. Wykonawca, na etapie sporz±dzania oferty powinien przewidzieæ uk³ad pomiarowy pó³po¶redni, a w przypadku kiedy Zamawiaj±cy uzna jego ofertê za najkorzystniejsz±, bêdzie zobowi±zany do wyst±pienia o techniczne warunki przy³±czenia do Zak³adu Energetycznego. o zainstalowanie o¶wietlenia elektrycznego wykonanego w oparciu o energooszczêdne technologie - we wszystkich pomieszczeniach budynku istniej±cego i dobudowanego bloku dydaktycznego o zainstalowanie awaryjnego o¶wietlenia ewakuacyjnego na korytarzach nie o¶wietlonych ¶wiat³em naturalnym, przy wyj¶ciach ewakuacyjnych z budynku, przy urz±dzeniach ppo¿. o wykonanie zasilanie central wentylacyjnych z projektowanych rozdzielnic o zamontowanie gniazd wtykowych o wykonanie ochrony przeciwpora¿eniowej, ochrony przeciw napiêciowej, wy³±cznika po¿arowego, uziomu, ochrony odgromowej - zgodnie z Dokumentacj± projektow±. 6.6. Zagospodarowanie terenu. o wykonanie nowych odcinków drogi po¿arowej o szeroko¶ci 4,0 m i nawierzchni z ekokraty trawnikowej - ok. 290,0 m2 wraz z regulacj± kêpy drzew iglastych znajduj±cych siê w obrêbie drogi po¿arowej o wykonanie chodników z p³yt betonowych 80x80 cm na powierzchni ok. 285,0 m2 wraz z obrze¿ami betonowymi - ok. 259,0 m o wykonanie opaski ¿wirowej ok. 33,0 m2 z obramowaniem obrze¿em stalowym - ok. 9,0 mb a) o wykonanie siewem trawników dywanowych z rêczn± pielêgnacj± do czasu pierwszego koszenia tj. kiedy trawa osi±gnie wysoko¶æ 8 ÷10 cm - ok. 205,0 m2, na uprzednio dostarczonej i roz¶cielonej ziemi urodzajnej o monta¿ uprzednio zdemontowanego ogrodzenia z wykonaniem coko³ów na fundamentach betonowych o wykonanie wycieraczki zewnêtrznej przed wej¶ciem do ³±cznika o zakup i monta¿ stojaków na rowery - ³±cznie 16 stanowisk do ustawiania rowerów o zakup i monta¿ kompletnych koszt na ¶mieci z blachy stalowej ocynkowanej proszkowo - 2 kpl. 6.7 Uzbrojenie terenu. o przebudowa istniej±cego przy³±cza wody - ok. 63,0 m. o wykonanie zewnêtrznej instalacji kanalizacji deszczowej o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 33,5 m o wykonanie zewnêtrznej instalacji grzewczej co i cwu¿ w technologii preizolacji, o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 183,0 m. 6.8 Wyposa¿enie ³azienek obejmuje monta¿ nastêpuj±cych elementów, w szczególno¶ci:: o dozownik papieru toaletowego - 8 kpl., odozownik myd³a w p³ynie -podtynkowy - 4 kpl., o dozownik myd³a w p³ynie - natynkowy - 4 kpl., o podajnik rêczników papierowych - podtynkowy - 6 kpl., o lustro wklejane, kryszta³owe, srebrne, grubo¶æ 4 mm, ró¿ne rozmiary - 6 kpl. o uchwyt ¶cienny uchylny 85 cm/WC, porêcz WC ¶cienna ³ukowa 85 cm uchylna, uchwyt podnoszony owalny, chrom, 80 cm - 3 kpl., o uchwyt ¶cienny poziomo-pionowy L 40x60cm, uchwyt poziomo-pionowy L 40x60cm, porêcz k±towa 90 30x60 cm - 1 kpl., o uchwyt ¶cienny sta³y 60 cm, umywalka - 2 kpl., ouchwyt ¶cienny uchylny 70 cm (umywalka), porêcz ¶cienna ³ukowa 70 cm uchylna, uchwyt podnoszony owalny, chrom, 70 cm - 2 kpl., o blat przy umywalkach - 2 kpl, o kosz na odpady segregowane - 2 kpl. o wieszaki na rêczniki kolorowe - 2 kpl. Uwaga: ilo¶ci podane s± w przybli¿eniu/ orientacyjnie/ w szczególno¶ci i absolutnie nie mog± stanowiæ bazy przy ustalaniu umownej ceny. Przyjêcie ich - stanowi ryzyko wykonawcy. 7. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacj± projektow± . 8. Stosownie do tre¶ci art. 29 ust.3a upzp, Zamawiaj±cy ¿±da zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê co najmniej 50% osób skierowanych do bezpo¶redniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynno¶ci prostych tj. nie wymagaj±cych specjalnych umiejêtno¶ci czy wykszta³cenia zawodowego, do¶wiadczenia, w szczególno¶ci przy roboty rozbiórkowych i demonta¿ach, robotach ziemnych nie wymagaj±cych u¿ycia sprzêtu mechanicznego, i których wykonywanie polegaæ bêdzie w sposób okre¶lony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z pó¼n.zm. 8.1 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracê do wy¿ej wymienionych czynno¶ci powinno trwaæ nieprzerwanie przez ca³y okres realizacji zamówienia. W przypadku ka¿dorazowej zmiany personalnej osób wykonuj±cych ww. czynno¶ci Wykonawca jest zobowi±zany bez wezwania do aktualizacji o¶wiadczenia oraz przed³o¿enia odpowiedniej umowy/ów, o których mowa w podpunkcie 8.3. 8.2 Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu: 8.2.1 Wykaz osób, które bêd± wykonywaæ czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem, które z wymienionych osób zatrudnione s± w oparciu o umowê o pracê. Wykaz zawieraæ musi informacje jednoznacznie wskazuj±ce osobê pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynno¶ci. Nieprzed³o¿enie Wykazu w wy¿ej okre¶lonym terminie skutkowaæ bêdzie uznaniem przez Zamawiaj±cego, i¿ wykonawca uchyla siê od podpisania umowy. W takim przypadku- Zamawiaj±cy zatrzymuje wykonawcy wadium na podstawie art.46 ust.5 pkt 1,3 upzp. Je¿eli wykonawca bêdzie siê uchyla³ od przed³o¿enia Wykazu, Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert, zgodnie z art. 94 ust 3 upzp. W celu sporz±dzenia Wykazu osób - wykonawca mo¿e pos³u¿yæ siê ponownie wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr4 8.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudniania co najmniej 50% osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê i skierowanych do bezpo¶redniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynno¶ci okre¶lonych w ww. podpunkcie 10. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: (a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogu oraz dokonywania ich oceny, (b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzania spe³niania ww. wymogu, (c) zwrócenia siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 8.4 W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca jest zobowi±zany przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê co najmniej 50% osób skierowanych do bezpo¶redniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynno¶ci okre¶lonych w ww. podpunkcie 8., dla których wskazano sposób zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. (a) o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; (b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy /umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci okre¶lone w podpunkcie 10, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imiê i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania. 8.5 Z tytu³u niespe³nienia, na etapie realizacji przedmiotu Umowy, przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê co najmniej 50% osób skierowanych do bezpo¶redniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynno¶ci, okre¶lonych w podpunkcie 8. Zamawiaj±cy przewiduje sankcje w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w Rozdziale II. Wzór umowy - §13 . 9. Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ pe³ny zakres rzeczowy prac ujêty w Dokumentacji projektowej okre¶lony przepisami prawa, wspó³czesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - dla uzyskania koñcowego efektu okre¶lonego przez przedmiot zamówienia objêtego postêpowaniem, bez wzglêdu na trudno¶ci i nie przewidziane okoliczno¶ci, jakie mog± wyst±piæ w trakcie realizacji. brak w Orientacyjnym Przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie Dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowi±zku ich wykonania w umownej cenie. W przypadku wyst±pienia, w trakcie prowadzenia robót, wiêkszej ilo¶ci robót ni¿ wykazanej w jakiejkolwiek pozycji Orientacyjnego przedmiaru robót, nie bêdzie to mog³o byæ uznane za roboty dodatkowe, z ¿±daniem dodatkowego wynagrodzenia. 10.Wymagany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady dla ca³ego przedmiotu zamówienia objêtego zakresem przedmiotu zamówienia: - minimum 60 miesiêcy- licz±c wraz z dniem podpisania protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza siê wystêpowania wad lub wraz z dniem podpisania protoko³u odbioru usuniêcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru koñcowego


II.4) G³ówny kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45262210-6,

45262100-2,

45262500-6,

45262800-9,

45223500-1,

45320000-6,

45324000-4,

45421000-4,

45431000-7,

45433000-2,

45400000-1,

45261210-9,

45433000-2,

45400000-1,

45261210-9,

45330000-9,

45333000-3,

45331000-6,

45310000-7,

45323000-3,

45112700-2,

45231110-9,

45233253-7,

45233200-1,

45343000-3,

45233253-7,

77310000-6,

44411000-4

II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Realizacja w cyklu 320 kolejno nastêpuj±cych po sobie dni kalendarzowych ³±cznie z sobotami, niedzielami, ¶wiêtami i innymi dniami ustawowo wolnymi od pracy licz±c od dnia nastêpnego przekazania terenu budowy. Termin rozpoczêcia - niezw³ocznie po podpisaniu umowy i po uprzednim przekazaniu terenu budowy, tj. nie pó¼niej ni¿ 25.10.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie prac dodatkowych przez dotychczasowego wykonawcê, nieobjêtych zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Opis robót dodatkowych - wykonanie instalacji okablowania strukturalnego wraz z dedykowan± instalacj± elektryczn± (instalacja ta nie zosta³a ujêta w projekcie, a co za tym idzie w zakresie robót budowlanych objêtych umow±).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W zwiazku z wyst±pieniem dodatkowych robót budowlanych wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia podstawowego, które nie zosta³y ujête w § 1 ust. 1 umowy Nr OR.ZP1.271-17/2017 z dnia 23.10.2017r.,a które sa konieczne do wykonania ww. zamówienia, ulegaj± zmianie nastêpuj±ce elementy tej umowy: - wartosæ robót zwiêksza sie o kwotê 137.127.94 z³ brutto, tak wiêc wartosc robót ulega zmianie z kwoty 2 900 000,00 z³ brutto na kwotê 3037127.94 z³,s³ownie: trzy miliony trzydzie¶ci siedem tysiêcy sto dwadzie¶cia siedem z³otych 94/100

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.