eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolno › Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych PSZOK wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kolnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-29

Ogłoszenie nr 500285533-N-2018 z dnia 29-11-2018 r.

Kolno: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych PSZOK wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kolnie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VI. Ochrona środowiska i racjonalne gospodarowanie jego zasobami Działanie 6.1 Efektywny system gospodarowania odpadami.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576387-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kolno, Krajowy numer identyfikacyjny 52332400000, ul. ul. Wojska Polskiego 20, 18500 Kolno, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 782 133, e-mail wrg@kolno.home.pl, faks 862 783 100.
Adres strony internetowej (url): www.umkolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych PSZOK wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kolnie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233140-2 roboty drogowe, 45222100-0 roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów, 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne, 45231300-8 roboty w zakresie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych PSZOK wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kolnie w tym roboty drogowe, budowa wiaty magazynowej i kontenera socjalno - biurowego, wykonanie ogrodzenia, budowa wodociągu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz instalacji elektrycznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarty jest w projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. 4. Przedmiary dołączone do SIWZ stanowią wyłącznie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez zamawiającego. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami robót, należy przyjąć za wiążącą dokumentację projektową. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysów ofertowych i harmonogramu rzeczowo- finansowego na podstawie załączonych przedmiarów robót przed podpisaniem umowy. 6. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie ze sztuką budowlaną, zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, STWIOR, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 7. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWIOR. 8. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 9. Wszystkie wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych zobowiązany jest wykazać wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie równoważności od zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45222100-0,

45310000-3,

45231300-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Data rozpoczęcia: 01.08.2018 rok, data zakończenia: 25.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawiający w chwili ogłaszania zamówienia nie był w stanie przewidzieć robót dodatkowych. Wynikły obe podczas realizacji inwestycji. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia za wykonanie dodatkowych robót w wysokości mniejszej niż 15% zamówienia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W okolicznościach zaistniałego stanu faktycznego występują zarówno przesłanki, o których mowa w pkt 2), jak i w pkt 6). Roboty dodatkowe (ściana oporowa) nie były objęte zamówieniem podstawowym, a zmiana wykonawcy nie może być dokonana w szczególności z powodów ekonomicznych - tj. w uwagi na fakt, że wprowadzenie nowego wykonawcy, który na tym etapie zaingeruje w teren budowy i roboty wykonane przez dotychczasowego wykonawcę spowoduje spory co do zobowiązań gwarancyjnych, a jednocześnie znacząco podwyższy koszty (przesłanka, o której mowa w ust. 2 lit a i b). Wartość zmiany nie przekracza 50%. Jednocześnie zmiana spełni warunki, o których mowa w ust. 6 - łączna wartość zmian nie przekracza 15% wartości zamówienia, co stanowi autonomiczną przesłankę uzasadniającą wprowadzenie zmian, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. Termin wykonania zamówienia został przesunięty na dzień 10 grudnia 2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.