eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Budowa budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe, gmina Ujazd.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-28

Ogłoszenie nr 500284926-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.

Ujazd: Budowa budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe, gmina Ujazd.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pn. "Budowa budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe, gmina Ujazd" REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA VII. INFRASTRUKTURA DLA USŁUG SPOŁECZNYCH, DZIAŁANIE VII.4 EDUKACJA, Poddziałanie VII.4.2 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 nabór nr RPLD.07.04.02-IZ.00-10-001/16

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605495-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 50063276-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 50078191-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ujazd, Krajowy numer identyfikacyjny 55099900000, ul. Plac Kościuszki 6, 97225 Ujazd, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 192 123, e-mail ugujazd@ujazd.com.pl, faks 447 192 129.
Adres strony internetowej (url): www.ujazd.bip.cc
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe, gmina Ujazd.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIR.271.1.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pkt 3 SIWZ 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 3.1.1. budowę budynku przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacjami wewnętrznymi: wodną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazową, wentylacji mechanicznej, c.o. i elektryczną oraz instalacjami zewnętrznymi: wodną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazową i elektryczną. 3.1.2. Budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (w tym w szczególności dla poruszających się na wózkach inwalidzkich) m.in. poprzez - brak schodów zewnętrznych przy głównym wejściu do budynku, - utwardzone dojść do budynku, - drzwi zewnętrzne otwierane automatycznie, - parametry drzwi zewnętrznych i wewnętrznych dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - komunikacja w obrębie poszczególnych kondygnacji w układzie bezprogowym, - windy dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - sanitariaty wraz z wyposażeniem dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - Wymiary ciągów komunikacyjnych i funkcjonalności poszczególnych pomieszczeń pod względem ergonomicznym. 3.1.3. Podstawowe parametry techniczne budynku Przedszkola: Przedszkole będzie w części budynkiem dwukondygnacyjnym niskim nieprzekraczającej 8m, w części zaś budynkiem parterowym. - powierzchnia zabudowy wynosi 1 604,64 m2, - powierzchnia całkowita 2 140,09 m2, - powierzchnia użytkowa 1 807,64 m2, w tym: powierzchnia użytkowa parteru 1 360,68 m2, powierzchnia użytkowa piętra 446,96 m2, - kubatura 6 456,35m3. 3.1.4. zagospodarowanie terenu obejmuje m.in. wykonanie nawierzchni z kraty trawnikowej, plac zabaw, ogrodzenie zewnętrzne systemowe, wykonanie ciągów pieszych, drogi przeciwpożarowej wraz z placem manewrowym oraz z miejscami postojowymi, w tym dwoma miejscami postojowych dla osób niepełnosprawnych. 3.1.5. Plac zabaw wyposażony w urządzenia zabawowe (huśtawki, piaskownice, zjeżdżalnię, bujak, równoważnię, przeszkodę liniową). Plac dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zastosowaną wykładzinę antypoślizgową.


II.4) Główny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 19grudnia 2017r do 12 lipca 2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: udowa budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe, gmina Ujazd.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Piotr Wężyk prowadzacy działanośc pod nazwą Konstruktor Profesjonal &PROFIT Center Piotr Wężyk, , Piotrków Trybunalski, ul. Wronia 65, 97-300, Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 7145934.96 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie prac dodatkowych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
wykonanie odwodnienia powierzchni działki

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia w okresie ostatnich ulewnych deszczów, zaobserwował ograniczoną możliwość odprowadzania wód opadowych na teren działki pomiędzy tarasami, a znajdującą się niewielkiej odległości skarpą, co w połączeniu ze słabą przepuszczalnością gruntu może powodować zalewanie budynku przedszkola oraz powstawanie zastoin wody opadowej i utrudnić korzystanie z tarasów i terenów zielonych. Przedmiotem zamówienia jest przedszkole. Prawidłowe funkcjonowanie tego przedszkola i korzystanie przez dzieci, wymaga zapewnienia korzystania z tarasów i terenów zielonych, może to być utrudnione ze względu na charakter gruntu i ukształtowanie terenu. Aby wyeliminować ewentualne w/w zagrożenie należy wykonać kanalizację deszczową pod tarasami budynku oraz na terenach zielonych i odprowadzić do zbiorników rozsączających usytuowanych poza terenem zagrożonym zalewaniem przez wody opadowe. Realizacja przedszkola w celu oddania go do eksploatacji nie jest możliwa bez wykonania odwodnienia terenu. Zmiana wykonawcy wiązałaby się z trudnościami technicznymi oraz dodatkowymi kosztami oraz wydłużeniem procesu budowlanego. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne roboty (dotyczące różnych branż zamówienia) mogłaby poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia. Roboty dotyczą jednego obiektu, pewne elementy robót zachodzą na siebie oraz muszą współgrać. Istotną niedogodnością byłoby brak możliwości protokólarnego przekazywania placu budowy dla poszczególnych działek roboczych oraz uzyskania wymaganej gwarancji jakości robót od jednego wykonawcy na cały obiekt. Są to roboty, których front robót zazębia się z pozostałymi do wykonania elementami obiektu: tarasy, nawierzchnie utwardzone, plac manewrowy dla drogi pożarowej. Również ze względów ekonomicznych nieracjonalne jest zlecenie dodatkowych robót innemu wykonawcy, ponieważ dotychczasowy Wykonawca dysponuje na placu budowy sprzętem, ludźmi zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem zaplecza budowy oraz organizacji robót. Przesłanka kosztowa jest spełniona - wartość zmiany wynosi 252 798,28 PLN i jest niższa od 50% wartości umowy tj. 4 394 750,00 PLN. (Wartość Umowy wynosi 8 789 500,00 PLN)

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość łączna zmiany wynosi: 252 798,28 złotych co stanowi : 2,87%. wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Termin wykonania 12 lipca 2019r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.