Ogłoszenie nr 500284399-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.
Mielec: Budowa budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym między innymi wewnętrzną instalacją: wentylacji mechanicznej, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej z separatorami, deszczowej, sprężonego powietrza, rozbudowę zewnętrznej zakładowej instalacji wodociągowej i oświetleniowej, przebudowę odcinka instalacji co. oraz rozbiórka kolidującego budynku warsztatowego przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego dla MOF Mielec. Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa V. Infrastruktura komunikacyjna. Działanie 5.4 Niskoemisyjny transport miejski)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77138 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 77269 - 2017, 83249 - 2017, 86987-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 104052 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Żeromskiego
26,
39300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
177 888 500, e-mail
sekretariat@um.mielec.pl, faks
177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym między innymi wewnętrzną instalacją: wentylacji mechanicznej, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej z separatorami, deszczowej, sprężonego powietrza, rozbudowę zewnętrznej zakładowej instalacji wodociągowej i oświetleniowej, przebudowę odcinka instalacji co. oraz rozbiórka kolidującego budynku warsztatowego przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.31.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym między innymi wewnętrzną instalacją: wentylacji mechanicznej, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej z separatorami, deszczowej, sprężonego powietrza, rozbudowę zewnętrznej zakładowej instalacji wodociągowej i oświetleniowej, przebudowę odcinka instalacji co. oraz rozbiórka kolidującego budynku warsztatowego przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) zagospodarowanie terenu (nawierzchnie utwardzone, zieleń i elementy zagospodarowania terenu, remont ogrodzenia, remont estakady najazdowej), 2) fundamenty i kanały techniczne, w tym całkowita rozbiórka budynku hali warsztatowej o konstrukcji stalowej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki z uwzględnieniem odzysku złomu), 3) konstrukcja żelbetowa, 4) roboty murarskie, 5) obudowa ścian i konstrukcji dachu, 6) ślusarka okien i drzwi, 7) tynki wewnętrzne i spoinowanie ścian, 8) sufity podwieszane, 9) podłoża i posadzki, 10) licowanie ścian i roboty malarskie, 11) elementy ślusarsko-kowalskie, 12) przebudowa zakładowej sieci wodociągowej, kanalizacji ogólnospławnej, grzewczej preizolowanej (roboty ziemne, roboty montażowe sieci kanalizacji ogólnospławnej, roboty montażowe sieci wodociągowej, roboty montażowe sieci grzewczej preizolowanej, roboty towarzyszące), 13) instalacja grzewcza ( instalacja co i chłodnicza), 14) wewnętrzna instalacja wod.-kan. (instalacja wodociągowa zw i cwu, instalacja kanalizacyjna, instalacja sprężonego powietrza, instalacja odprowadzenia wód z dachu, instalacja dystrybucji olejów, roboty dodatkowe), 15) instalacja wentylacyjna ( kanał C-czerpnia, kanał N1, N3, NA1, T, kanał W, W1, W3, WA1, WA2, WS1, instalacja detekcji gazów), 16) instalacje elektryczne (zasilanie budynku, instalacje wewnętrzne: oświetleniowa, gniazd wtykowych i połączeń wyrównawczych, oświetlenie terenu, instalacja fotowoltaiczna, teletechnika, instalacja odgromowa, instalacja monitoringu wizyjne CCTV, system nagłośnienia informacyjnego), 17) demontaż oraz ponowny montaż urządzeń przeniesionych z istniejącej hali (dotyczy następujących urządzeń: próbnik luzów przegubowych-szarpak - 1 szt., urządzenie rolkowe do sprawdzania hamulców samochodów ciężarowych i autobusów - 1 szt., płyta najazdowa - 1 szt.). 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu wyposażenia warsztatowego, wyposażenia meblowego oraz wyposażenia łazienek, o którym mowa w załącznikach do projektu wykonawczego architektoniczno budowlanego: załącznik nr 1 - wyposażenie warsztatowe, załącznik nr 2 - wyposażenie meblowe, załącznik nr 3 - wyposażenie łazienek za wyjątkiem: 1) pomieszczenia nr 0.2 w którym należy wykonać: a) rynnę zbiorczą do zużytego oleju dł. 15 m mocowana do bocznej ściany kanału wraz z wózkiem do odbioru spuszczonego oleju z ramieniem wychylnym i misą do spuszczania oleju poruszający się wzdłuż całej długości szyny, jednostką sterującą pracą pompy oraz pompą pneumatyczna membramowa do zużytego oleju typ PM20 [A], b) podnośnik kanałowy - dźwignik do podniesienia osi pojazdu jeżdżący po górnym obrzeżu kanału typ KH [B], c) wyciąg spalin szynowy [H], 2) pomieszczenia nr 0.3 w którym należy wykonać: a) wyciąg spalin bębnowy [D], 3) pomieszczenia nr 0.4 w którym należy wykonać: a) wyciąg spalin bębnowy [A], b) podnośnik kanałowy - dźwignik do podniesienia osi pojazdu jeżdżący po górnym obrzeżu kanału typ KH [B], 4) pomieszczenia nr 0.18 w którym należy wykonać: a) instalację odpompowywania zużytego oleju i płynu układu chłodzenia wraz z powiązaną szafą dystrybucji olejów w pom. nr 0.2 z systemem monitoringu [B], 5) pomieszczenia nr 0.28 w którym należy wykonać: a) pięcioszczotkową myjnię portalową dla autobusów oraz dla samochodów ciężarowych z całą technologią i pracami towarzyszącymi (w tym z zasilaniem elektrycznym) [B]. Powyższe oznakowanie np. [A] jest symbolem odniesienia zawartym w zestawieniu wyposażenia warsztatowego oraz projektu wykonawczego. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w niniejszym rozdziale oraz w Tomie II i III SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45213310-9
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45316100-6,
45314200-3,
35120000-1,
45232150-8,
51314000-6,
45231510-3,
45332300-6,
45332200-5,
45231300-8,
45000000-7,
45231110-9,
45330000-9,
45331210-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.07.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
We wzorze umowy w paragrafie 16 przewidziano mozliwośc zmian umowy w zakresie: terminu wykonania zamówienia, sposobu wykonania zamówienia, przedmiotu zamówienia oraz wysokości wynagrodznia
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy zakresu przedmiotu zamówienia -
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy rezygnacji z realizacji remontu estakady najazdowej.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - zmiana dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym: Wartość zmian wynosi - 9 360,12 zł. Zmiana dotyczy zakresu przedmiotu zamówienia - wykonanie rozbiórki estakady najazdowej, uporządkowanie terenu, wykonanie nawierzchni o konstrukcji tożsamej z projektowana nawierzchnią placu manewrowego przyległego do rampy najazdowej, wykonanie dodatkowej studzienki odwadniającej wraz z podłączeniem jej do sieci kanalizacji deszczowej oraz wykonanie dodatkowego krawężnika drogowego w ilości 15 m stanowiącego opór dla projektowanej nawierzchni. Niniejsze roboty dodatkowe są ściśle związane z budową budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu będącymi przedmiotem niniejszego protokołu. Udzielenie zamówienia wykonawcy realizującemu w chwili obecnej roboty budowlane na wymienionym obiekcie jest zasadne z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, w tym warunkuje sprawną realizację całego zadania inwestycyjnego. Zlecenie robót będących przedmiotem zamówienia innemu wykonawcy mogłoby spowodować poważne utrudnienia organizacyjne w realizacji samych robót budowlanych, jak również w okresie późniejszym problemy związane z odpowiedzialnością wykonawców za wykonane poszczególne roboty (rękojmia, gwarancja) z uwagi na fakt, iż oddzielenie tych robót stanowi poważne utrudnienie techniczne. Wartość zmiany nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie. Wartość robót dodatkowych wynosi 9 360,12 zł brutto, co stanowi ułamek 0,1% wartości pierwotnie umowy tj. 10 885 100,22 zł brutto
2) art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - zmiana dotyczy rezygnacji z realizacji części przedmiotu zamówienia obejmującej renowację estakady najazdowej. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wartość zmian wynosi - 9 577,96 zł co z dotychczasowymi zmianami wynosi łącznie 567 826,63 zł i stanowi 5,2 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie (wartość pierwotna w umowie - 10 885 100,22 zł).
3) Zmiana terminu wykonania zamówienia - zgodnie z paragraf 16 ust. 1 pkt 3 umowy w przypadku realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcę, o których mowa w Art. 144. ust. 1 pkt 2) Pzp - dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania Przedmiotu umowy o liczbę dni, w których z powodu realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych brak było możliwości wykonywania Umowy w sposób, który pozwoliłby na terminowe wykonanie Przedmiotu umowy (w tym również brak było możliwości, z uwagi na technologię wykonywania robót, normy lub inne przepisy - zmiany kolejności wykonywania robót w sposób, który pozwoliły na terminowe wykonanie Przedmiotu umowy. Konieczność wykonania rozbiórki rampy najazdowej oraz montażu dodatkowej studzienki odwadniającej spowodowała/spowoduje wstrzymanie robót związanych z budową placu manewrowego na okres 4 dni. Przeniesienie prac drogowych na inny front robót nie jest możliwy ze względu na użytkowanie placu manewrowego przez Użytkownika oraz uniemożliwienia dojazdu do istniejącego budynku ( pomieszczeń warsztatowych.W związku z powyższym konieczne jest wydłużenie terminu realizacji robót związanych z budową placu manewrowego z 08.11.2018 do 12.11.2018 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 103701 R - ul. Racławickiej w Mielcu
- Świadczenie usługi wycinki, pielęgnacji oraz zabiegów chirurgicznych w koronach drzew i krzewów zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Mielec w roku 2024
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, płynów infuzyjnych dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- 32.24 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa 2 szt. robotów przemysłowych w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego
- Wymiana okien w budynku C w ramach zadania "Termomodernizacja budynku internatu przy Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu w tym docieplenie i przebudowa dachu"
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.