eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa 650 kompletów materiałów potrzebnych studentom do wykonywania obowiązków podczas staży realizowanych w projektach "Staże na start II" i "Portal"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-28

Ogłoszenie nr 500284240-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu: Dostawa 650 kompletów materiałów potrzebnych studentom do wykonywania obowiązków podczas staży realizowanych w projektach "Staże na start II" i "Portal"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POWR.03.01.00-00-S070/17-00; POWR.03.01.00-00-S065/17-00; POWR.03.01.00-00-S069/17-00; POWR.03.01.00-00-S066/17-00; POWR.03.05.00-00-Z110/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632633-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 153100000, ul. ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 36 80 493, e-mail dzp@ue.wroc.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.ue.wroc.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa 650 kompletów materiałów potrzebnych studentom do wykonywania obowiązków podczas staży realizowanych w projektach "Staże na start II" i "Portal"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

K-DZP.362.1.31.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 650 kompletów materiałów potrzebnych studentom do wykonywania obowiązków podczas staży realizowanych w projektach "STAŻE NA START II" i "PORTAL", zgodnie z poniższym opisem, Formularzem asortymentowo-cenowym zawartym w zał. nr 2 do SIWZ oraz Przykładowymi wzorami zawartymi w zał. nr 7 do SIWZ, w tym: a. 106 kompletów dla uczestników projektu "STAŻE NA START II - program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów - kierunków Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Zarządzanie Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", Nr: POWR.03.01.00-00-S070/17-00 b. 90 kompletów dla uczestników projektu "STAŻE NA START II - program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów kierunku Finanse i Rachunkowość Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", Nr: POWR.03.01.00-00-S065/17-00 c. 112 kompletów dla uczestników projektu "STAŻE NA START II - program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria produkcji Wydziału Inżynieryjno-Ekonomicznego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", Nr: POWR.03.01.00-00-S069/17-00 d. 190 kompletów dla uczestników projektu "STAŻE NA START - program rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości staże dla studentów Wydziału Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", Nr: POWR.03.01.00-00-S066/17-00 e. 152 kompletów dla uczestników projektu PORTAL - Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zadanie 6, Nr: POWR.03.05.00-00- Z110/17 Komplet materiałów przewidziany dla każdego studenta tworzą następujące materiały: a. Teczka na dokumenty stażysty b. Planner do prowadzenia notatek i zachowania terminów c. Pamięć zewnętrzna (pendrive 16 GB) d. Identyfikator e. Flipchart post-it f. Wizytownik do organizowania sieci kontaktów (networkingu) g. Kabel quatro

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30195913-5


Dodatkowe kody CPV: 30196100-0, 30234600-4, 30199731-3, 30192000-1, 30191140-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 175175
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamy i Handlu Poligrafik Sylwester Fąfara
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stokowa 7
Kod pocztowy: 25-702
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183725.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183725.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 213874.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.