eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Modernizacja nawierzchni ulicy Hrubieszowskiej w Zamościu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-27

Ogłoszenie nr 500283895-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.

Zamość: Modernizacja nawierzchni ulicy Hrubieszowskiej w Zamościu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592081-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500178915-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500214759-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 950368747, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja nawierzchni ulicy Hrubieszowskiej w Zamościu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.47.2018.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni ulicy Hrubieszowskiej w Zamościu w km 0+000,00 - 0+416,37 na odcinku od ulicy Skośnej do wjazdu na stację paliw PKN ORLEN wraz z remontem chodnika (strona lewa) oraz regulacją wszystkich wpustów deszczowych na modernizowanym odcinku i zmianą lokalizacji jednego wpustu, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie "Przebudowa ulicy Hrubieszowskiej w Zamościu na odcinku od ulicy Wierzbowej do PKN ORLEN". 2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) remont nawierzchni ulicy od km 0+000,00 do km 0+416,37, kategorii ruchu KR3, posadowionej na gruntach G2 - dwa pasy ruchu o stałej szerokości, obustronnie obramowanej krawężnikiem 4) remont zjazdów publicznych, 5) remont chodnika (strona lewa), 6) regulację pionową wszystkich wpustów deszczowych na modernizowanym odcinku, 7) zmianą lokalizacji jednego wpustu deszczowego, 8) wycinkę drzew, a) drewno należy pociąć na odcinki o długości 1,0 metra oraz zgłosić bezpośrednio po wycięciu do Zamawiającego w celu klasyfikacji i wyceny, b) po wykonaniu klasyfikacji i wyceny drewna z wycinki, Wykonawca zobowiązany jest przewieźć drewno na własny koszt, własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w granicach administracyjnych Miasta Zamość, 9) wykonanie nasadzeń zastępczych. Uwaga: 1. Remont nawierzchni ulicy Hrubieszowskiej w Zamościu w km 0+000,00 - 0+416,37 na odcinku od ulicy Skośnej do wjazdu na stację paliw PKN ORLEN oraz remont zjazdów publicznych należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym "Remont nawierzchni ul. Hrubieszowskiej w Zamościu od ul. Skośnej do wjazdu na stację paliw". 2. Remont chodnika (strona lewa) w ulicy Hrubieszowskiej w Zamościu w km 0+000,00 - 0+416,37 na odcinku od ulicy Skośnej do wjazdu na stację paliw PKN ORLEN należy wykonać zgodnie z projekt budowlanym oraz projektem wykonawczym "Przebudowa ul. Hrubieszowskiej w Zamościu od ul. Skośnej do wjazdu do stacji paliw". 3. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót do wykonania zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym projekcie wykonawczym, Szczegółowych specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 4. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 5. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 8. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, miasto: Zamość, ulica Hrubieszowska na odcinku od ulicy Skośnej do wjazdu na stację paliw PKN ORLEN.


II.4) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

45232440-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia 04.09.2018 r. do dnia 20.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana dokonana w związku z koniecznością wykonania robót zamiennych wprowadzonych protokołem konieczności z dn. 16.11.2018 r. na podstawie paragrafu 24 ust. 4 lit b umowy nr 829/2018 z dn. 04.09.2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na skutek podpisanego aneksu nr 1 z dn. 19.11.2018 r. zmianie uległ termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 14.12.2018 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.