eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Budowa oświetlenia ulicznego na ulicach miasta Zamość

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-27

Ogłoszenie nr 500283848-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.

Zamość: Budowa oświetlenia ulicznego na ulicach miasta Zamość
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586889-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500218492-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 950368747, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oświetlenia ulicznego na ulicach miasta Zamość

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.43.2018.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na ulicach miasta Zamość, wykonywana w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie miasta Zamość". 2. Zakres robót obejmuje budowę oświetlenia ulicznego w ulicach: 1) Braterstwa Broni (od strony ulicy Dzieci Zamojszczyzny), 2) Braterstwa Broni (od strony Cmentarza Komunalnego), 3) Hrubieszowska (odcinek od ulicy Skośnej do wjazdu na Stację Paliw), 4) Janka Krasickiego, 5) Kmicica, 6) Ignacego Kraszewskiego, 7) Krótka, 8) Krzywa, 9) Kwiatowa, 10) Lawendowa, 11) Malownicza, 12) Bolesława Prusa i Szkolna, 13) Lucjana Rydla (odcinek od ul. Zimowej do działki o numerze ewidencyjnym 109/7 ), 14) Skośna, 15) Wierzbowa, 16) Stanisława Wyspiańskiego, 17) Zajazd, 18) Żytnia. 3. Zamawiający informuje, że: 1) budowa oświetlenia w ulicach: Kmicica, Krzywa, Skośna, Wierzbowa, Zajazd, Żytnia jest ściśle powiązana z dokumentacją projektową przebudowy linii napowietrznej nN ze stacji trafo 15/04 kV "Długa 9" wraz z odgałęzieniami i przyłączami na linię kablową w Zamościu, realizowanej jednocześnie na rzecz PGE Dystrybucja S.A. O/Zamość. Linia kablowa oświetlenia ułożona będzie w jednym wspólnym wykopie razem z kablami, które budować będzie dystrybutor sieci elektroenergetycznej, 2) budowa oświetlenia w ulicach: Braterstwa Broni, Hrubieszowska, Ignacego Kraszewskiego, Krótka, Kwiatowa, Lawendowa, Malownicza, Bolesława Prusa, Szkolna, Stanisława Wyspiańskiego jest ściśle powiązana z dokumentacją projektową przebudowy napowietrznych linii energetycznych na kablowe, realizowanej jednocześnie na rzecz PGE Dystrybucja S.A. O/Zamość. 4. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) udzielenie gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego i bieżącej konserwacji, 2) zorganizowanie na własny koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż., 3) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne na czas prowadzenia robót oraz pomiar geodezyjny powykonawczy, 4) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 5) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, oznakowanie drogi na czas wykonywania prac i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, 6) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 7) wykonanie pomiarów izolacji kabli i przewodów oraz skuteczności przed porażeniem prądem elektrycznym, 8) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.), 9) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 10) przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego, po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 11) pokrycie kosztów związanych z: a) zamknięciem pasa drogowego, b) wykonania i zabezpieczenia osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia c) ewentualnymi włączeniami i wyłączeniami energii elektrycznej, d) usunięciem niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, e) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, np.: montażem ogrodzeń posesji, naprawą innych uszkodzeń obiektów istniejących i zagospodarowaniem terenu oraz usunięciem ewentualnych szkód wyrządzonych na działkach osób trzecich, f) odtworzeniem dróg i terenów zielonych, g) uporządkowaniem terenu budowy, wywozem odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z placu budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, projektach budowlano-wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 6. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 10. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, miasto: Zamość, ulice: Braterstwa Broni, Hrubieszowska, Janka Krasickiego, Kmicica, Ignacego Kraszewskiego, Krótka, Krzywa, Kwiatowa, Lawendowa, Malownicza, Bolesława Prusa i Szkolna, Lucjana Rydla, Skośna, Wierzbowa, Stanisława Wyspiańskiego, Zajazd, Żytnia.


II.4) Główny kod CPV: 45311100-1
Dodatkowe kody CPV:

45317300-5,

45231400-9,

45316110-9,

34928500-3,

31520000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia 11.09.2018 r. do dnia 15.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana dokonana na podstawie paragrafu 24 ust. 4 lit a oraz ust. 4 lit h umowy nr 836/2018 z dn. 11.09.2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na skutek podpisanego aneksu nr 1 do umowy zmianie uległ termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 14.12.2018 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.