Ogłoszenie nr 500283529-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.
Biskupiec: Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Współfinansowane z: "Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Numer i nazwa Osi priorytetowej: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00 Nr Priorytetu Inwestycyjnego: Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznej, w tym w budynkach publicznych i w sektorze mieszkaniowym Numer i nazwa Działania: RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Numer i nazwa Poddziałania: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625967-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500020488-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 68779300000,
ul. al. Niepodległości
2,
11300
Biskupiec, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 150 110, e-mail
zamowienia.publiczne@biskupiec.pl, faks
897 152 437.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BMA-ZP.271.37.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII Roboty ogólnobudowlane termoizolacyjne budynku "Zespołu Szkół w Kobułtach" polegające na: o wykonaniu docieplenia ścian zew. płytami styropianowymi -652m2 o dociepleniu stropodachu płytami styropianowymi klejonymi do stropu zabezpieczonymi siatką ,-390m2 o dociepleniu stropu nad piwnicami płytami styropianowymi klejonymi do stropu zabezpieczonymi siatką ,390m2 o dociepleniu fundamentów płytami styropianowymi -258m2 o modernizacji oświetlenia wewnętrznego, wymiana opraw oświetleniowych na elektrooszczędne, o modernizacji istniejącej instalacji c.o. - zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową
II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji: do dnia 30 listopad 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: częśc 8 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
26/01/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
JL Jarosław Lewiarz Sp. z o.o. ,
,
ul. Forteczna 27 ,
18-421,
Piątnica Poduchowna, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
komisja stwierdziła, w trakcie wykonywanych prac termoizolacyjnych, że w kanałach pod posadzkami sal lekcyjnych znajdują się niezinwentaryzowane mocno skorodowane odcinki instalacji c.o. W celu zakończenia prac należy je bezwzględnie wymienić. Ponadto, w związku z dociepleniem elewacji na budynku zgodnie z decyzją WIOŚ zaszła konieczność montażu budek lęgowych dla ptaków.
Za wykonanie przedmiotu aneksu do umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 25 655,35 złotych brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt pięć, 35/100 zł brutto).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- prace remontowe elewacji, balkonów, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o.
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
- Roboty remontowe w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.