eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-27

Ogłoszenie nr 500283529-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.

Biskupiec: Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Współfinansowane z: "Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Numer i nazwa Osi priorytetowej: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00 Nr Priorytetu Inwestycyjnego: Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznej, w tym w budynkach publicznych i w sektorze mieszkaniowym Numer i nazwa Działania: RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Numer i nazwa Poddziałania: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625967-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500020488-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 68779300000, ul. al. Niepodległości 2, 11300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 150 110, e-mail zamowienia.publiczne@biskupiec.pl, faks 897 152 437.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie miasta i gminy Biskupiec

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BMA-ZP.271.37.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część VIII Roboty ogólnobudowlane termoizolacyjne budynku "Zespołu Szkół w Kobułtach" polegające na: o wykonaniu docieplenia ścian zew. płytami styropianowymi -652m2 o dociepleniu stropodachu płytami styropianowymi klejonymi do stropu zabezpieczonymi siatką ,-390m2 o dociepleniu stropu nad piwnicami płytami styropianowymi klejonymi do stropu zabezpieczonymi siatką ,390m2 o dociepleniu fundamentów płytami styropianowymi -258m2 o modernizacji oświetlenia wewnętrznego, wymiana opraw oświetleniowych na elektrooszczędne, o modernizacji istniejącej instalacji c.o. - zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji: do dnia 30 listopad 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: częśc 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/01/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

JL Jarosław Lewiarz Sp. z o.o. , , ul. Forteczna 27 , 18-421, Piątnica Poduchowna, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 569105.69 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
komisja stwierdziła, w trakcie wykonywanych prac termoizolacyjnych, że w kanałach pod posadzkami sal lekcyjnych znajdują się niezinwentaryzowane mocno skorodowane odcinki instalacji c.o. W celu zakończenia prac należy je bezwzględnie wymienić. Ponadto, w związku z dociepleniem elewacji na budynku zgodnie z decyzją WIOŚ zaszła konieczność montażu budek lęgowych dla ptaków. Za wykonanie przedmiotu aneksu do umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 25 655,35 złotych brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt pięć, 35/100 zł brutto).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.