To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-26
Ogłoszenie nr 500282256-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.
Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.: Zamówienie podobne do zamówienia podstawowego pn. Modernizacja pływalni letniej w Parku Kasprowicza w Poznaniu ul. Jarochowskiego 5 i 5a (ZWR)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500269059-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 302689539,
ul. Plac Wiosny Ludów
2,
61-831
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618842010, e-mail
zamowienia.publiczne@pozim.pl, faks
618666004.
Adres strony internetowej (url): www.pozim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie podobne do zamówienia podstawowego pn. Modernizacja pływalni letniej w Parku Kasprowicza w Poznaniu ul. Jarochowskiego 5 i 5a (ZWR)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PIM/11/18/ZP92/2017-106
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia podobnego stanowią: a)wykonanie odwodnień liniowych przy brodziku, basenie hamownym i basenie sportowym, b)montaż bramy technicznej w ogrodzeniu wraz z wykonaniem dojazdu, c)ogrodzenie istniejącego placu street workout, d)wykonanie fragmentu ogrodzenia przy basenie sportowym, e)rozbudowa pomieszczeń toalet w budynku biurowym, f)budowa nowej ściany działowej w budynku biurowym, g)rekultywacja zewnętrznych terenów zielonych kąpieliska, h)montaż elementów malej architektury, i)wykonanie brodzika przejściowego, j)budowa placu street workout, k)montaż kołowrotów z systemem kontroli dostępu, l)rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku kas, wraz z wykonaniem niezbędnych dostaw/usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45212212-5, 45262311-4, 45262310-7, 45320000-6, 45310000-3, 45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1280320.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPUH TRANSCOM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1547794.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1. pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności [...] w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości". Wskazane powyżej przesłanki udzielenia zamówienia podobnego zostały spełnione z uwagi na to, że: - udzielenie zamówienia podobnego nastąpi w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego - zamówienia podstawowego udzielono w dniu 10 października 2017 r. w wyniku zawarcia umowy nr RU-185/PIM/17/RSz/2017-106, - udzielenie zamówienia podstawowego nastąpiło po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego - nr ref. postepowania PIM/08/17/ZP46/2017-106 - nr ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień publicznych Urzędu Zamówień Publicznych: 566578-N-2018 z dnia 09/08/2017; - krótki opis przedmiotu zamówienia podstawowego: "Przedmiotem zamówienia jest: "Modernizacja pływalni letniej w Parku Kasprowicza w Poznaniu ul. Jarochowskiego 5 i 5a", w tym w szczególności wykonanie modernizacji niecek basenowych brodzika, to jest wyłożenie niecek płytami ze stali kwasoodpornej w konstrukcji spawanej, montaż atrakcji wodnych, budowa instalacji wodno- kanalizacyjnej i instalacji technologicznej uzdatniania wody, wymiana instalacji elektrycznej, prace związane z zagospodarowaniem terenu wraz z budową toru do street workout i boiska do koszykówki, wraz z pracami budowlanymi polegającymi na wykonaniu w elewacji budynku wymiany okien i drzwi wraz z ociepleniem budynku. Realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi i dostawy, związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, w szczególności opisanych wg "Wspólnego słownika zamówień" (CPV): a) główny przedmiot: 45.20.00.00-9 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej b) pozostałe: 45212212-5 Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45112000-5 roboty w zakresie usuwania gleby, 45262311-4 Betonowanie konstrukcji, 45262310-7 Zbrojenie, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne, 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi" - udzielenie zamówienia podobnego nastąpi dotychczasowemu Wykonawcy, tj.: PPUH TRANSCOM Sp. z o.o. ul. Józefowska 5, 40-144 Katowice - możliwość udzielnie zamówień podobnych była przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - Biuletyn Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych - sekcja II.7): Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do 40% wartości zamówienia. Przedmiot wspomnianych zamówień stanowić będą podobne roboty budowlane lub usługi, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie tego rodzaju zamówień w szczególności, gdy zajdzie konieczność i/lub potrzeba wykonania zakresów prac nieuwzględnionych w ramach zakresu zamówienia podstawowego, a których wykonanie będzie możliwe poprzez powtórzenie podobnych robót budowlanych lub usług co przewidziane w ramach zakresu zamówienia podstawowego. - zamówienie podobne polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych/usług co stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem - przedmiot zamówienia podobnego stanowią: a) wykonanie odwodnień liniowych przy brodziku, basenie hamownym i basenie sportowym, b) montaż bramy technicznej w ogrodzeniu wraz z wykonaniem dojazdu, c) ogrodzenie istniejącego placu street workout, d) wykonanie fragmentu ogrodzenia przy basenie sportowym, e) rozbudowa pomieszczeń toalet w budynku biurowym, f) budowa nowej ściany działowej w budynku biurowym, g) rekultywacja zewnętrznych terenów zielonych kąpieliska, h) montaż elementów malej architektury, i) wykonanie brodzika przejściowego, j) budowa placu street workout, k) montaż kołowrotów z systemem kontroli dostępu, l) rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku kas, - wskazane powyżej roboty budowlane/usługi znajdują swoje odpowiedniki w przedmiocie zamówienia podstawowego, opisanego przez Zamawiającego za pomocą wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, a także pomocniczych/orientacyjnych przedmiarach robót. - tożsama pozostaje lokalizacja robót - obszar pływalni letniej w Parku Kasprowicza w Poznaniu. - całkowita wartość zamówienia podobnego: 1 280 320,41 zł - równowartość 296 940,98 euro nie przekracza wartości zamówień podobnych uwzględnionych podczas szacowania wartości całkowitej zamówienia podstawowego - przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział zamówienia podobne o wartości netto do kwoty 4 552 845,53 zł, co stanowiło równowartość 1 090 528,04 euro (przy całkowitej wartości zamówienia podstawowego w wysokości 15 934 959,35 zł, co stanowiło ówcześnie równowartość 3 816 848,15 euro). W związku z powyższym możliwe jest udzielenie zamówienia podobnego zgodnie ze wskazanym zakresem.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.