eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Zakup wraz z dostawą używanego pojazdu silnikowego do zimowego utrzymania dróg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-26

Ogłoszenie nr 500282158-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.

Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej: Zakup wraz z dostawą używanego pojazdu silnikowego do zimowego utrzymania dróg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 645592-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej, Krajowy numer identyfikacyjny 7236628000000, ul. ul. Wyzwolenia 34, 43438 Brenna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 536 285, e-mail zbgk@brenna.org.pl, faks 338 536 285.
Adres strony internetowej (url): https://bip.brenna.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą używanego pojazdu silnikowego do zimowego utrzymania dróg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZBGK.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą używanego pojazdu silnikowego do zimowego utrzymania dróg Minimalne wymagania: - pojazd silnikowy używany, bezwypadkowy (blacharka bez mechanicznych uszkodzeń i oznak korozji), w pełni sprawny z ważnym badaniem technicznym oraz udokumentowanym przebiegiem kilometrów ( nie więcej niż 350000 km), spełniający polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990),kompletną dokumentacją umożliwiającą rejestrację pojazdu ( pojazd specjalny/ciągnik rolniczy oraz weryfikującą przebieg kilometrów, wymienionymi olejami, płynami oraz filtrami; - rok produkcji - nie starszy niż 2003r - dopuszczalna masa całkowita poniżej 12500 kg - masa własna bez osprzętu nie więcej niż 6500 kg - pojemność silnika nie większa niż 6400cm3 - moc silnika minimum 160 KW - napęd 4x4 z blokadą mechanizmów różnicowych i reduktorem - przesuwna - regulowana kolumna kierownicza - kabina klimatyzowana, - obrotowy fotel pasażera - skrzynia ładunkowa oburtowana, trzystronny wywrot - czołownica do urządzeń komunalnych. - zaczep transportowy - przedni WOM - dwuobwodowy układ hydrauliczny - napęd hydrostatyczny - złącza hydrauliczne z przodu i z tyłu pojazdu - system rozkładanych rotacyjnych łańcuchów pod tylne koła - wyposażony w urządzenia do zimowego utrzymania dróg tj.: - pług śnieżny typu V o szerokości 3 m z możliwością pracy w 4 pozycjach, sterowany hydraulicznie - posypywarkę nasobną , taśmową o pojemności zbiornika min 2,5m3, wyposażoną w zbiorniki na solankę

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.14.30.00 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający wymagał od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób Wykaz oświadczeń i dokumentów Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 10.1.1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa NORDEN Sławomir Górny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wapienna 42/5
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 178500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 178500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyboru oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 15 SIWZ. Przedłożona do postępowania oferta spełnia wymagania Zamawiającego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.