eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie adaptacji pomieszczeń nr 03.124 i 03.125 na cele laboratoryjne w Centrum Nowych Technologii UW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-26

Ogłoszenie nr 500282069-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.

Uniwersytet Warszawski: wykonanie adaptacji pomieszczeń nr 03.124 i 03.125 na cele laboratoryjne w Centrum Nowych Technologii UW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590169-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500192898-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Warszawski, Krajowy numer identyfikacyjny 125800000, ul. ul. Krakowskie Przedmieście -, 00927 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 55 43 625, 22 55 43 626, e-mail zp@cent.uw.edu.pl, faks 22 55 43 605.
Adres strony internetowej (url): www.uw.edu.pl
Adres profilu nabywcy: http://dzp.uw.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie adaptacji pomieszczeń nr 03.124 i 03.125 na cele laboratoryjne w Centrum Nowych Technologii UW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CeNT-361-21/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń nr 03.124 i 03.125 na cele laboratoryjne w Centrum Nowych Technologii UW, zgodnie z dokumentacją (projekty wykonawcze) posiadaną przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja (projekty wykonawcze wraz z uwagami Zamawiającego) - załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ oraz wzór umowy. 4. Roboty będą wykonywane w dwóch etapach: 1) etap I - wykonanie całości robót zgodnie z dokumentacją i wytycznymi Koordynatora Inspektorów oraz Przedstawiciela Zamawiającego, bez regulacji instalacji wentylacyjnej dygestorium. 2) etap II - wykonanie regulacji instalacji wentylacyjnej dygestorium po zamontowaniu dygestorium przez Zamawiającego. Dokonanie regulacji powinno nastąpić nie później niż do dnia 2018.11.30 oraz w ciągu 10 dni roboczych od poinformowania Wykonawcy o możliwości wykonania regulacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tego terminu. 5. Z uwagi na znaczny stopień skomplikowania budynku oraz nasycenia różnymi instalacjami technicznymi, zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z terenem robót dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z osobą odpowiedzialną, wskazaną w art. 6 ust. 3 pkt 1 SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji wynikających z zaniechania dokonania wizji lokalnej bądź niedokładnego rozpoznania terenu robót. Żadne niedoszacowanie, pominięcie, brak rozpoznania przedmiotu zamówienia nie będzie podstawą do żądania zmiany ceny umowy określonej w ofercie. 6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. związanych z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej oraz późniejszym wyregulowaniem instalacji wentylacyjnej dygestorium (po jego zamontowaniu przez Zamawiającego). 7. Pozostałe informacje podane w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45311200-2, 45343000-3, 45331000-6, 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 83521.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Made In Terior Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narożna 1/11
Kod pocztowy: 05-520
Miejscowość: Konstancin - Jeziorna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102731.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102731.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115422.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.