eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › "Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Samochodowych w Zielonej Górze". Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Działanie 9.3 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekt realizowany poza formułą ZIT"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-26

Ogłoszenie nr 500281988-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.

Urząd Miasta: "Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Samochodowych w Zielonej Górze". Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Działanie 9.3 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekt realizowany poza formułą ZIT"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Działanie 9.3 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekt realizowany poza formułą ZIT"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623174-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 65423300000, ul. ul. Podgórna 22, 65424 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0684564100,4564406 do 08, e-mail zamowienia@um.zielona-gora.pl, faks 068 4564155, 4564455.
Adres strony internetowej (url): www.zielonagora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Samochodowych w Zielonej Górze". Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Działanie 9.3 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekt realizowany poza formułą ZIT"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO-ZP.271.84.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Samochodowych, zlokalizowanego w Zielonej Górze przy ul. Staszica nr 2, na działce nr ew. 291/5, obręb 18. Zakres prac obejmuje: nadbudowę jednej kondygnacji, części parterowej położonej od strony północnej, pomiędzy dwoma skrzydłami-wschodnim i zachodnim szkoły z przeznaczeniem na sale lekcyjne i węzły sanitarne. Budynek położony jest na obszarze, dla którego jest obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, uchwalony Uchwałą Nr LXIV/792/10 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 30 marca 2010 r. (symbol terenu H1-2.UO). Powierzchnia użytkowa części dobudowanej wynosi ok. 148,15 m², powierzchnia użytkowa istniejących pomieszczeń objętych opracowaniem wynosi ok. 288,78 m², kubatura projektowanej nadbudowy wynosi ok. 626,10 m³. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową zawartą w załączniku nr I.5 do SIWZ. Uwaga: Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjnym. 3. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady zadania inwestycyjnego w zakresie robót budowlanych, z wyłączeniem zastosowanych urządzeń, na które wymagana jest gwarancja jakości i rękojmia za wady na okres minimum 24 miesięcy. Minimalny okres gwarancji i jakości za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja jakości i rękojmi za wady zadania inwestycyjnego w zakresie robót budowlanych (okres wydłużenia gwarancji jakości i rękojmi) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 31.2. SIWZ. 5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1)kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 7 projektu umowy; 2)kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ; 3)kopie dokumentów potwierdzających przynależność osób, o których mowa w pkt 5.1.2. SIWZ do właściwej izby samorządu zawodowego, 4)oryginał zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 5)pełnomocnictwo osób reprezentujących wykonawcę przy podpisywaniu umowy potwierdzające ich umocowanie do reprezentowania wykonawcy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty, 6)wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę zawierającą co najmniej: a)strony umowy, b)cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, c)czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady, d)wskazanie pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. 6.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest złożyć zamawiającemu w terminie 3 dni licząc od dnia podpisania umowy kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej z podziałem na branże wyodrębnione w załączonych przedmiarach robót. Kosztorys ofertowy nie określa zakresu rzeczowego zobowiązania wykonawcy, a będzie służył jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, rezygnacji zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub wystąpienia robót zamiennych, lub dodatkowych. 7.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.) osób wykonujących czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: a)robót ogólnobudowlanych inwestycyjnych związanych z wykonaniem nadbudowy budynku, b)robót budowlanych wykończeniowych, w szczególności polegających na: tynkowaniu, zakładaniu stolarki budowlanej, wykonaniu podłóg i ścian, malowaniu, c)robót instalacyjnych: elektrycznych i sanitarnych, wentylacyjnych i p.poż, d)robót inżynieryjnych w zakresie wykonania sieci i przyłączy, e)operowaniu sprzętem i maszynami, które będą wykonywać czynności polegające na ich obsłudze - o ile wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45210000-2, 45214220-8, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 831163.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MS BUDOWNICTWO sp.j. Maciej Stocki Michał Stocki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zakątek 14
Kod pocztowy: 67-100
Miejscowość: Nowa Sól
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 838766.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 838766.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1150000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.