eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MIĘDZYZDROJE › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. Budowa pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej na części działki Nr ewid. 255/2 w obrębie 20 Międzyzdroje

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-25

Ogłoszenie nr 500281632-N-2018 z dnia 25-11-2018 r.

PROMENADA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Budowa pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej na części działki Nr ewid. 255/2 w obrębie 20 Międzyzdroje

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621475-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła


I. 1) NAZWA I ADRES:

PROMENADA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Krajowy numer identyfikacyjny 320492188, ul. PROMENADA GWAIZD 28/ LU 4, 72-500 MIĘDZYZDROJE, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48512007770, e-mail w.wadecka@promenada-miedzyzdroje.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.promenada-miedzyzdroje.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: przedsiębiorstwo komunalne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Budowa pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej na części działki Nr ewid. 255/2 w obrębie 20 Międzyzdroje

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu polegająca na kompleksowej obsłudze inwestycji pn. : Budowa pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej na części działki Nr ewid. 255/2 w obrębie 20 Międzyzdroje Dokumentacja projektowa opisująca zakres rzeczowy zamówienia do wykonania jest dostępna na stronie internetowej www.promenada-miedzyzdroje.pl. Wykonawstwo robót budowlanych podzielone będzie na dwa etapy realizacyjne : ? Etap I - obejmujący wykonanie części pawilonów handlowych, części pawilonów gastronomicznych, pomieszczenia administracyjnego, sanitariatów, część pomieszczeń na odpady oznaczonych na planie zestawienia powierzchni numerami : od 01 do 062, ? Etap II - obejmujący wykonanie części pawilonów handlowych, części pawilonów gastronomicznych, część pomieszczeń na odpady oznaczonych na planie zestawienia powierzchni numerami : od 063 do 072 i 073 do 075. Granicą oddzielająca etapy robót jest obecnie istniejące ogrodzenie z blachy trapezowej białej, na słupkach drewnianych wbetonowanych w grunt. DANE LICZBOWE NOWEGO OBIEKTU : powierzchnia działki nr 255/2: 6043,00 m² powierzchnia zabudowy: 2097 m² = 34,70% (<40%) powierzchnia użytkowa: 1857,20m² kubatura całego obiektu: 9900 m³ wysokość budynku: 4,95 m powierzchnia biologicznie czynna: 1843,50 m² = 30,50% (>25%) : -na terenie: 786,0 m² -dach zielony: 2115,0 m² (zalicza się 1/2 = 1057,50 m²) szerokość elewacji frontowej: 108,90 m (<110,0m) tereny utwardzone: 3160 m² 1) Usługa Inżyniera Kontraktu będzie obejmowała wykonywanie czynności w zakresie obejmującym wykonawstwo robót budowlanych i odpowiedzialności gwarancyjnej: a) zarządzanie zadaniem inwestycyjnym, a w szczególności organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją budowy pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej na części działki Nr ewid. 255/2 w obrębie 20 Międzyzdroje, b) nadzorowanie i rozliczanie oraz raportowanie i sprawozdawczość z przebiegu realizacji inwestycji, w tym również sporządzanie dokumentacji wymaganej przez Bank finansujący inwestycję, c) pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, d) po wykonaniu i odbiorze robót budowlanych i dostaw - Inżynier Kontraktu będzie sprawował kontrolę i nadzór nad wykonywaniem i przebiegiem przeglądów gwarancyjnych na wykonane roboty, usługi oraz dostarczone urządzenia. 2) Inżynier Kontraktu będzie pełnić swoje obowiązki w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym, zgodnie z polskim prawem oraz wymaganiami i wytycznymi zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykaz głównych zadań Inżyniera Kontraktu przedstawiony w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami nie wyklucza wykonywania wszystkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy o roboty budowlane oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 3) Inżynier Kontraktu wykonując swoje czynności będzie działał w imieniu i na rachunek Zamawiającego zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. 4) Inżynier Kontraktu winien zapewnić zespół wysoko kwalifikowanych specjalistów, inżynierów branżowych, posiadających stosowne kwalifikacje, odpowiednią wiedzę i doświadczenie, oraz zdolność do wykonywania zadań, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 5) Inżynier Kontraktu powinien ocenić swoje ogólne potrzeby i zatrudnić zespół wystarczający na wykonanie wszystkich obowiązków wymienionych w niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu zawiera załącznik Nr 1a do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71200000-0


Dodatkowe kody CPV: 71300000-1, 71310000-4, 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 342473
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAFEGE S.A.S
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 15-27 rue du Port, Parc do IiIle,
Kod pocztowy: 92-022
Miejscowość: Nanterre
Kraj/woj.: Francja

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 448950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 448950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 750300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.