Ogłoszenie z dnia 2018-11-23
Ogłoszenie nr 500280965-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.
Lublin: Roboty budowlane polegające na wykonanie przebudowy pomieszczeń
w budynku nr 26 w Jednostce Wojskowej w Zamościu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500022641-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500049642-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43026882400000,
ul. Lipowa
1a,
20-020
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 183 530, e-mail
rzilublin.zampub@ron.mil.pl, faks
261 183 501.
Adres strony internetowej (url): www.rzilublin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na wykonanie przebudowy pomieszczeń w budynku nr 26 w Jednostce Wojskowej w Zamościu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PO/37/WB/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza elektrycznego, kanalizacji teletechnicznej, robót budowlanych, systemów zabezpieczeń i systemu przeciwpożarowego w budynku nr 26 w Jednostce Wojskowej w Zamościu na potrzeby Żandarmerii Wojskowej w oparciu o opracowania projektowe, a także obowiązujące przepisy, normy resortowe i cywilne stawiane tego typu budynkom..
II.4) Główny kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45310000-3,
45312000-7,
45331200-8,
45450000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
25.10.2017-30.03.2018r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/02/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Dodatkowe roboty budowlane - zmiana Wykonawcy nie może zostac dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów, zmiana nie przekracza 50% wartości zamówienia okreslonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji robót budowlanych parteru budynku nr 26 związanych z przygotowaniem pomieszczeń dla potrzeb Żandarmerii Wojskowej okazało się, że nie wszystkie roboty zostały ujęte w dokumentacji projektowej i zawartej umowie celem właściwego funkcjonowania obiektu. Dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektu należy wykonać roboty które nie zostały ujęte w dokumentacji:
1. W pomieszczeniach sanitariatów stała się konieczna wymiana ścianek systemowych kabin ze względu na ich zły stan techniczny tj. wyblakłe i pouszkodzane płyty ścianek i drzwi systemowych, wyeksploatowane okucia drzwiowe (nadmierne luzy) oraz brak możliwości wpasowania do układu urządzeń sanitarnych po demontażu i do nowego podziału układu pomieszczeń sanitarnych;
2. Niezbędne stało się skucie odpadających tynków ścian na korytarzu w pomieszczeniu nr 7; 8 i wykonanie nowych tynków ponieważ podczas prac przygotowawczych podłoży pod malowanie pomieszczeń stwierdzono odspajanie tynków od podłoży, a w związku z powyższym zaszła potrzeba ich całkowitego usunięcia i wykonania nowych tynków;
3. Niezbędna wymiana istniejących skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami w pomieszczeniach nr 7,8,9 Konieczność wymiany podyktowana została potrzebą ujednolicenia oraz zmiany ich lokalizacji (m.in. z powodów ergonomicznych) oraz zachowania wymaganej przepisami technicznymi 2 metrowej wysokości prześwitu w świetle ościeży stolarki jak również dopasowania parametrów: klasy, kolorystyki i sposobu zamontowania;
4. Wymiana uszkodzonych i spękanych parapetów lastrykowych we wszystkich pomieszczeniach - wszystkie lastrykowe parapety w pomieszczeniach z powodu złego stanu technicznego ( pęknięcia, lokalne ubytki) należy wymienić na nowe;
5. Naprawa posadzki w części wydzielonej klatki schodowej ewakuacyjnej tj. w części wydzielonej klatki schodowej ewakuacyjnej po wykonaniu drzwi ewakuacyjnych istniejące przykrycie kanału ciepłowniczego kwalifikuje się do wymiany i zabezpieczenia nowymi kratami włazowymi wraz z uzupełnieniem pozostałej części posadzki terrakotą;
6. Wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach oficera dyżurnego nr 1 i pomieszczeniu biurowym Komendanta nr 6 z uwagi na istniejący strop odcinkowy na belkach stalowych na dużych wysokościach, który niekorzystnie wpływa na wygląd reprezentacyjnych pomieszczeń. Wykonanie sufitów podwieszanych w wyżej wskazanych pomieszczeniach zapewni zachowanie odpowiedniej ich estetyki i stworzenie możliwości skrycia występujących instalacji wewnętrznych .
7. Ze względu na specyfikę przekazywanych sygnałów alarmowych (Żandarmeria Wojskowa) zachodzi konieczność doprowadzenia sygnałów alarmowych do pomieszczenia służby dyżurnej w budynku nr 27. W tym celu należy w pomieszczeniach dyżurki zamontować szafę dystrybucyjną z niezbędnym wyposażeniem dla przyjęcia i przetwarzania sygnałów. Pierwotnie roboty związane z przekazywaniem sygnałów alarmowych z budynku nr 26 do budynku nr 27 miało realizować Resortowe Centrum Zarzadzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi z Warszawy. Z uwagi na niewykonanie wyżej wymienionych robót do chwili obecnej oraz konieczność zakończenia zadania do dnia 30.03.2018 r. należy powyższe prace wykonać w ramach umowy z obecnym Wykonawcą, celem umożliwienia przesyłu sygnałów alarmowych z budynku nr 26 do budynku nr 27 pomieszczenie służb dyżurnych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup upgrade'u (podniesienia do wyższych wersji) posiadanych i wykorzystywanych przez Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie licencji oprogramowania vMIX lub dostawa oprogramowania równoważnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Księgowość komputerowa z obsługą programów Comarch Optima i Płatnik"
- Dostawa odczynników podstawowych i specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 25 części
- Dostawa mrożonek
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa odczynników: sCD38 i DaraEx.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.