eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zamówienie z wolnej ręki na remont dachu z wymianą pokrycia w budynku położonym w Kraśniku przy ul. Kościuszki 5 w zakresie części Skarbu Państwa, którą zarządza Starosta Kraśnicki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-23

Ogłoszenie nr 500280809-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie: Zamówienie z wolnej ręki na remont dachu z wymianą pokrycia w budynku położonym w Kraśniku przy ul. Kościuszki 5 w zakresie części Skarbu Państwa, którą zarządza Starosta Kraśnicki.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 102287700000
Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Kraśnickiego, Kraśnik, Al. Niepodległosci 20, 23-204 Kraśnik, Krajowy numer identyfikacyjny 43102940600000


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 102287700000, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 452 23 00, e-mail przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl, faks 81 452 23 06.
Adres strony internetowej (url): www.lubelskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający - Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, T. Szeligowskiego24, 20-883 Lublin- jest odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia w imieniu i na rzecz swoją i Skarbu Państwa reprezentowanego przez Starostę Kraśnickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie z wolnej ręki na remont dachu z wymianą pokrycia w budynku położonym w Kraśniku przy ul. Kościuszki 5 w zakresie części Skarbu Państwa, którą zarządza Starosta Kraśnicki.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0601-ILZ.260.39.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu dachu z wymianą pokrycia w budynku położonym w Kraśniku przy ul. Kościuszki 5 w zakresie części Skarbu Państwa, którą zarządza Starosta Kraśnicki. Szczegółowy zakres i parametry jakościowo-ilościowe robót remontowych określone są w: a)dokumentacji projektowej opracowania technicznego pt. "Remont pokrycia dachu budynku Urzędu Skarbowego w Kraśniku przy ul. Kościuszki 5" - Załączniku nr 1a do SIWZ, b)przedmiaru robót stanowiącym wyłącznie materiał pomocniczy - Załącznik nr 1b do SIWZ, c)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 1c do SIWZ, d) decyzji konserwatora zabytków - Załącznik nr 1d do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53143.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Śmigły Usługi Remontowo - Budowlane Mariusz Ryć
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dębina 43
Kod pocztowy: 23-155
Miejscowość: Zakrzew
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77316.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77316.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77316.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie w dniu 03.08.2018 r. podpisała Porozumienie ze Starostą Kraśnickim na realizację zadania pn. "Wykonanie remontu dachu budynku położonego w Kraśniku przy ul. Kościuszki 5". Działając na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający postanowili wspólnie przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia wyznaczając Izbę Administracji Skarbowej jako upoważnioną do przeprowadzenia w/w postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. W związku z przedłużającym się procesem pozyskania środków na realizację przedmiotu zamówienia w części odpowiadającej udziałowi w nieruchomości Skarbu Państwa - Starosty Kraśnickiego, Izba Administracji Skarbowej w Lublinie wszczęła postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane w części odpowiadającej jej udziałowi w nieruchomości. Z uwagi na niezłożenie żadnej oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym, Izba Administracji Skarbowej w Lublinie udzieliła zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Roboty budowlane zostały rozpoczęte w dniu 01.10.2018 r. W dniu 23.10.2018 r. Starosta Kraśnicki otrzymał dotację na wykonanie robót remontowych dachu przedmiotowego budynku, o czym poinformował Zamawiającego w dniu 26.10.2018 r. Biorąc pod uwagę, że: - roboty remontowe na dachu zostały rozpoczęte i trwają, - środki finansowe muszą zostać wykorzystane do końca roku budżetowego, - wprowadzenie kolejnego wykonawcy na plac budowy, którym jest dach budynku, jest ogromnym utrudnieniem technicznym i logistycznym, należy stwierdzić, że zamówienie w części odpowiadającej udziałowi Skarbu Państwa - Starosty Kraśnickiego może zostać zrealizowane wyłącznie przez wykonawcę, który aktualnie wykonuje roboty remontowe na podstawie zawartej w dniu 26.09.2018 r. umowy. Z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp wynika, iż zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Dopuszczalność udzielenia zamówienia na podstawie powyższego przepisu uzależniona jest zatem od istnienia na rynku w danym miejscu i czasie faktycznie jednego wykonawcy, który może wykonać określone zamówienie. Taki stan rzeczy musi mieć przy tym charakter trwały i nieprzezwyciężalny. Zatem istnienie tylko jednego wykonawcy zdolnego do realizacji zamówienia warunkuje udzielenie zamówienia publicznego w tym trybie. Obiektywna ocena okoliczności faktycznych uzasadniających potrzebę zawarcia umowy na remont dachu przemawia za wnioskiem, że jedynym wykonawcą, mogącym zminimalizować opóźnienia w realizowaniu przedmiotu zamówienia oraz posiadającym możliwości techniczne wykonania przedmiotowego zamówienia, zdolnym ze względów logistycznych i organizacyjnych do jego realizacji jest wykonawca, z którym IAS w Lublinie zawarła umowę na wykonanie remontu dachu w dniu 26.09.2018 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.