eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonanie i odbiór usługi polegającej na przeprowadzeniu kontroli, o której mowa w art. 62, ust. 1, pkt 1 i pkt 2 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. nr 1332 z późn. zmianami) obiektów budowlanych w kompleksach wojskowych będących w zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury (RZI) Szczecin i administracji 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-23

Ogłoszenie nr 500280694-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Wykonanie i odbiór usługi polegającej na przeprowadzeniu kontroli, o której mowa w art. 62, ust. 1, pkt 1 i pkt 2 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. nr 1332 z późn. zmianami) obiektów budowlanych w kompleksach wojskowych będących w zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury (RZI) Szczecin i administracji 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578038-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500152298-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000, ul. 4 Marca 3, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i odbiór usługi polegającej na przeprowadzeniu kontroli, o której mowa w art. 62, ust. 1, pkt 1 i pkt 2 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. nr 1332 z późn. zmianami) obiektów budowlanych w kompleksach wojskowych będących w zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury (RZI) Szczecin i administracji 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

41/WOG/U/Infrastr./18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kontroli okresowej obiektów budowlanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w administracji 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi. 2.Wykonanie i odbiór usługi polegającej na przeprowadzeniu kontroli, o której mowa w art. 62, ust. 1, pkt 1 i pkt 2 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. nr 1332 z późn. zmianami) obiektów budowlanych w kompleksach wojskowych będących w zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury (RZI) Szczecin i administracji 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie wyszczególnionych w załącznikach od nr 2 do nr 23 stanowiących integralną część specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi. 3.W ramach usługi przewiduje się wykonanie kontroli obiektów budowlanych w specjalnościach zgodnie z art. 14 ust. 1 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. nr 1332 z późn. zmianami); ?konstrukcyjno - budowlanej ?inżynieryjno - mostowej (zadanie nr 3-jeden obiekt w m. Darłowo) ?inżynieryjno - kolejowej (zadanie nr 4) ?inżynieryjno - drogowej ?instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ?instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ?instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (zadanie nr 3-jeden obiekt w m. Darłowo) ?inżynieryjna hydrotechniczna np. kanały odwadniające, śluzy, przepusty, zastawki itp. 4.Określenia podstawowe. Ilekroć, w niniejszej specyfikacji, jest mowa o: ?usłudze - należy przez to rozumieć kontrolę, o której mowa w art. 62, ust. 1, pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.z 2017 r., poz. 1332 z późn. zmianami), ?zarządcy - należy przez to rozumieć Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Szczecinie (RZI), ?administratorze - należy przez to rozumieć 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ?wykonawcy - należy przez to rozumieć osobę wykonującą usługę na podstawie umowy cywilno-prawnej oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zmianami), ?koordynatorze administracyjnym - należy przez to rozumieć Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury (SOI) lub osobę wyznaczoną przez niego, ?zarządzającym realizacją usługi - należy przez to rozumieć osoby wymienione w pkt 1.7.6, ?"protokole nr ...... z kontroli okresowej, wykonywanej co najmniej raz na 5 lat obejmującej również swoim zakresem kontrolę co najmniej raz w roku, stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektu budowlanego (na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy Prawo budowlane)" - należy przez to rozumieć protokół zamieszczony w załączniku nr 6, nr 7, nr 8 wraz z załącznikami nr 9, nr 10, nr 11 lub nr 12 do specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi. 5.Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1)71.35.61.00-9 - usługi kontroli technicznej 6.Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy, projekt umowy stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 5 SIWZ (oddzielnie dla każdego zadania). 7.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz oferty. 1)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 2)Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3)Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4)Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - SOI Grupa Zabezpieczenia Koszalin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61788.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POI Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 119
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72970.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72970.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2)Zadanie nr 2 - SOI Grupa Zabezpieczenia Kołobrzeg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46341.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POI Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 119
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52434.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52434.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - SOI Grupa Zabezpieczenia Darłowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52642.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POI Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 119
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67281.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92250
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.