To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-23
Ogłoszenie nr 500280477-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska: "Rewitalizacja i przebudowa kompleksu
budynków palmiarni obejmująca obiekty oranżerii, budynku socjalno-technicznego i szklarni wraz z
zagospodarowaniem terenu" - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613389-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16837200000,
ul. ul. Żaglowa
11,
80560
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 205 100, e-mail
sekretariat@drmg.gdansk.pl, faks
583 205 105.
Adres strony internetowej (url): www.drmg.gdansk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rewitalizacja i przebudowa kompleksu budynków palmiarni obejmująca obiekty oranżerii, budynku socjalno-technicznego i szklarni wraz z zagospodarowaniem terenu" - etap II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):I/PN/246/2018/TK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja II etapu zadania inwestycyjnego w kompleksie palmiarni w Parku Opackim w Gdańsku Oliwie w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja i przebudowa kompleksu budynków palmiarni obejmująca obiekty oranżerii, budynku socjalno-technicznego i szklarni wraz z zagospodarowaniem terenu". 2. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach: 230, 231/4, 239, 240 oraz 253/17 obręb 0006 w Gdańsku Oliwie przy ul. Opata Jacka Rybińskiego. 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać II etap rewitalizacji i przebudowy kompleksu palmiarni, uwzględniający wykonanie budynku socjalno-technicznego wraz z wyposażeniem. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do docelowego podłączenia instalacji budynku rotundy i wykonania chodnika wokół rotundy. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia: 1) demontaż fragmentu istniejących szklarni; 2) prace ziemne oraz wycinka zieleni w niezbędnym zakresie; 3) wykonanie nowego budynku socjalno-technicznego; a) kubatura: 366,2 m2; b) powierzchnia: 102,4 m3; 4) uzbrojenie terenu niezbędne w celu docelowego podłączenia rotundy oraz budynku socjalno-technicznego; 5) wykonanie w budynku obecnej oranżerii i szklarni niezbędnych prac celem ułożenia instalacji; 6) podłączenie i uruchomienie instalacji w budynku rotundy i socjalno-technicznym w układzie docelowym; 7) wyposażenie budynku socjalno-technicznego; 5. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykonanie tymczasowego tunelu foliowego dla roślin z likwidowanej części szklarni; 2) zapewnienie roślinności w rotundzie i tunelu dostępu do ogrzewania i wody. W celu rozdzielenia kosztów związanych z utrzymaniem roślinności, a kosztami związanymi z utrzymaniem placu budowy, Wykonawca robót powinien zapewnić odrębne olicznikowane; 3) prace rozbiórkowe i demontażowe; 4) prace ziemne; 5) uzbrojenie i urządzenie terenu, w tym droga dojazdowa; 6) prace budowlano - montażowe; 7) roboty wewnętrzne instalacji kanalizacji sanitarnej, wodnokanalizacyjne, grzewcze, wentylacji i klimatyzacji, chłodzenia; 8) roboty wewnętrzne instalacji elektrycznej i teletechnicznych; 9) zewnętrzne sieci wodne, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci energetyczne i oświetleniowe, teletechniczne; 10) organizacja ruchu na czas budowy; 11) wyposażenie budynku socjalno-technicznego; 12) podłączenie i uruchomienie instalacji w budynku rotundy i socjalno-technicznym w układzie docelowym; 13) wykonanie wokół rotundy docelowej nawierzchni ujętej w dokumentacji projektowej - odtworzenie terenu z istniejącej cegły klinkierowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45111200-0, 45210000-2, 45330000-9, 45331210-1, 45233120-6, 77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2844114.63
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KAMARO Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3498260.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa nici chirurgicznych
- Zakup zestawów odczynników do badania genów fuzyjnych metodą RT qPCR dla UCK.
- Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa zbiornika nr 11 na Potoku Oliwskim - Kuźnia Wodna w Gdańsku" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych typu crossover/SUV w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.