eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Rewitalizacja i przebudowa kompleksu budynków palmiarni obejmująca obiekty oranżerii, budynku socjalno-technicznego i szklarni wraz z zagospodarowaniem terenu" - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-23

Ogłoszenie nr 500280477-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska: "Rewitalizacja i przebudowa kompleksu budynków palmiarni obejmująca obiekty oranżerii, budynku socjalno-technicznego i szklarni wraz z zagospodarowaniem terenu" - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613389-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16837200000, ul. ul. Żaglowa 11, 80560 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 205 100, e-mail sekretariat@drmg.gdansk.pl, faks 583 205 105.
Adres strony internetowej (url): www.drmg.gdansk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rewitalizacja i przebudowa kompleksu budynków palmiarni obejmująca obiekty oranżerii, budynku socjalno-technicznego i szklarni wraz z zagospodarowaniem terenu" - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

I/PN/246/2018/TK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja II etapu zadania inwestycyjnego w kompleksie palmiarni w Parku Opackim w Gdańsku Oliwie w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja i przebudowa kompleksu budynków palmiarni obejmująca obiekty oranżerii, budynku socjalno-technicznego i szklarni wraz z zagospodarowaniem terenu". 2. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach: 230, 231/4, 239, 240 oraz 253/17 obręb 0006 w Gdańsku Oliwie przy ul. Opata Jacka Rybińskiego. 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać II etap rewitalizacji i przebudowy kompleksu palmiarni, uwzględniający wykonanie budynku socjalno-technicznego wraz z wyposażeniem. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do docelowego podłączenia instalacji budynku rotundy i wykonania chodnika wokół rotundy. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia: 1) demontaż fragmentu istniejących szklarni; 2) prace ziemne oraz wycinka zieleni w niezbędnym zakresie; 3) wykonanie nowego budynku socjalno-technicznego; a) kubatura: 366,2 m2; b) powierzchnia: 102,4 m3; 4) uzbrojenie terenu niezbędne w celu docelowego podłączenia rotundy oraz budynku socjalno-technicznego; 5) wykonanie w budynku obecnej oranżerii i szklarni niezbędnych prac celem ułożenia instalacji; 6) podłączenie i uruchomienie instalacji w budynku rotundy i socjalno-technicznym w układzie docelowym; 7) wyposażenie budynku socjalno-technicznego; 5. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykonanie tymczasowego tunelu foliowego dla roślin z likwidowanej części szklarni; 2) zapewnienie roślinności w rotundzie i tunelu dostępu do ogrzewania i wody. W celu rozdzielenia kosztów związanych z utrzymaniem roślinności, a kosztami związanymi z utrzymaniem placu budowy, Wykonawca robót powinien zapewnić odrębne olicznikowane; 3) prace rozbiórkowe i demontażowe; 4) prace ziemne; 5) uzbrojenie i urządzenie terenu, w tym droga dojazdowa; 6) prace budowlano - montażowe; 7) roboty wewnętrzne instalacji kanalizacji sanitarnej, wodnokanalizacyjne, grzewcze, wentylacji i klimatyzacji, chłodzenia; 8) roboty wewnętrzne instalacji elektrycznej i teletechnicznych; 9) zewnętrzne sieci wodne, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci energetyczne i oświetleniowe, teletechniczne; 10) organizacja ruchu na czas budowy; 11) wyposażenie budynku socjalno-technicznego; 12) podłączenie i uruchomienie instalacji w budynku rotundy i socjalno-technicznym w układzie docelowym; 13) wykonanie wokół rotundy docelowej nawierzchni ujętej w dokumentacji projektowej - odtworzenie terenu z istniejącej cegły klinkierowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45111200-0, 45210000-2, 45330000-9, 45331210-1, 45233120-6, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2844114.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAMARO Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: przetargi@kamaro@info
Adres pocztowy: ul. Kartuska 213
Kod pocztowy: 80-122
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3498260.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3250000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5287000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.