eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Zimowe utrzymanie wybranych dróg w sezonie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Krynica-Zdrój

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-21

Ogłoszenie nr 500279101-N-2018 z dnia 21-11-2018 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju: Zimowe utrzymanie wybranych dróg w sezonie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Krynica-Zdrój

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636894-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju, Krajowy numer identyfikacyjny 49002579917113, ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 471 28 71, e-mail przetargi@mpgk-krynica.pl, faks +48 18 472 52 67.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk-krynica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o. - 100% udział Gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie wybranych dróg w sezonie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Krynica-Zdrój

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.01.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie usług kompleksowych z zakresu zimowego utrzymania dróg obejmujących likwidację śliskości i odśnieżanie dróg. Zimowe utrzymanie dróg to zespół prac mających na celu utrzymanie dróg w określonym standardzie. Minimalny poziom utrzymania nawierzchni dróg oraz dopuszczalne czasy osiągnięcia tego poziomu określone zostały w opisach przedmiotu zamówienia odpowiednio dla każdej części. Zamawiający podzielił zamówienie na części: Część 1 przedmiotu zamówienia: "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Tylicz." - 11,128 km, Część 2 przedmiotu zamówienia: "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Muszynka." - 2,561 km, Część 3 przedmiotu zamówienia: "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Polany." - 3,045 km, Część 4 przedmiotu zamówienia: "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Mochnaczka Niżna." - 4,857 km, Część 5 przedmiotu zamówienia: "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Mochnaczka Wyżna." - 5,020 km, Część 6 przedmiotu zamówienia: "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Czyrna." - 4,030 km, Część 7 przedmiotu zamówienia: "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Berest." - 9,353 km, Część 8 przedmiotu zamówienia: "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Piorunka." - 4,100 km. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia: od 23.11.2018r. do 31.03.2019r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Tylicz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44500.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLROAD Adrian Baran
Email wykonawcy: transport@all-road.pl
Adres pocztowy: 33-383 Tylicz Mochnaczka Wyżna 47
Kod pocztowy: 33-383
Miejscowość: Mochnaczka Wyżna 47
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48060.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48060.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48060.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Muszynka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11562.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Leśne i Przewozowe Łukasz Bałuc
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 33-383 Tylicz ul. Wiejska 2
Kod pocztowy: 33-383
Miejscowość: Tylicz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12487.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12487.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12487.95
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Polany

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10998.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętowo-Transportowe Kazimierz Czernecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 33-380 Krynica-Zdrój Polany 45b
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Polany
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11878.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11878.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11878.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Mochnaczka Niżna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne Zamawiający dnia 16.10.2018r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Zimowe utrzymanie wybranych dróg w sezonie zimowym 2018/2019 roku na terenie Gminy Krynica-Zdrój" - składające się z 8 części. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 29.10.2018r. do godz. 10:00 dla części 4 przedmiotu zamówienia: "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Mochnaczka Niżna" na nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zamawiający unieważnił czwartą część postępowania.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Mochnaczka Wyżna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne Zamawiający dnia 16.10.2018r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Zimowe utrzymanie wybranych dróg w sezonie zimowym 2018/2019 roku na terenie Gminy Krynica-Zdrój" - składające się z 8 części. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 29.10.2018r. do godz. 10:00 dla części 5 przedmiotu zamówienia: "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Mochnaczka Wyżna" złożono jedną ofertę: ALLROAD Adrian Baran, adres: Mochnaczka Wyżna 47, 33-383 Tylicz z ceną 29 723,92 zł. Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia tj. 18 006,11 zł. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację piątej części zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. W związku z powyższym zamawiający unieważnił piątą część postępowania.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Czyrna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12580.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętowo-Transportowe Kazimierz Czernecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 33-380 Krynica-Zdrój Polany 45b
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Polany
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13587.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13587.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13587.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Berest

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36196.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętowo-Transportowe Kazimierz Czernecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 33-380 Krynica-Zdrój Polany 45b
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Polany
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39091.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39091.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39091.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 w miejscowości Piorunka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14280.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętowo-Transportowe Kazimierz Czernecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 33-380 Krynica-Zdrój Polany 45b
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Polany
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15422.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15422.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15422.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.