eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Nadzór inwestorski nad wykonaniem zadania pn.Kompleksowe zagospodarowanie obszarów zielonych na terenie miasta Staszów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-21

Ogłoszenie nr 500278543-N-2018 z dnia 21-11-2018 r.

Gmina Staszów: Nadzór inwestorski nad wykonaniem zadania pn.: Kompleksowe zagospodarowanie obszarów zielonych na terenie miasta Staszów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie współfinansowane z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635364-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Staszów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040974900000, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 642 014, e-mail bzp@staszow.pl, faks 158 643 261.
Adres strony internetowej (url): www.staszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski nad wykonaniem zadania pn.: Kompleksowe zagospodarowanie obszarów zielonych na terenie miasta Staszów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.59.26.2018.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania obejmującego wykonanie zagospodarowania obszarów zielonych o łącznej powierzchni ok. 17,69 ha, zlokalizowanych na terenie miasta Staszów, obejmujących. 1) Obszar 1 - teren zlokalizowany w południowo - wschodniej części miasta Staszów pomiędzy ulicami Mickiewicza, Łącznik, R. Traugutta, Powstańców Styczniowych i Polną (tereny między os. Wschód a os. Ogrody w Staszowie) - działki oznaczone w ewidencji gruntów nr 2043/1; 2043/2; 2052/4; 2044; 2045; 2052/15; 2052/16; 2048; 2054; 2055; 2057; 2058; 2059; 2049/1; 2047; 2046/10; 2046/11; 2082; 5285/83; 2098/4; 2086/4; 2053/4; 2060/10; 2079/13; 5866/6; 6190; 5915/12 (pow. ok.12,56 ha). 2) Obszar 2 - teren zlokalizowany w południowo - wschodniej części miasta Staszów wzdłuż ul. Mickiewicza w Staszowie - działki oznaczone w ewidencji gruntów nr 5912/3; 5915/10; 5915/11; 2056/4; 5916/54; 5917/23; 5917/24; 5917/30; 5915/3; 6192/5; 2098/14; 5921/40; 6190 (pow. ok. 2,61 ha). 3) Obszar 3 - teren zlokalizowany w południowo - wschodniej części miasta Staszów wzdłuż ul. Kolejowej i wzdłuż Obwodnicy Południowej - działki oznaczone w ewidencji gruntów nr 5980/6; 5980/7; 5920/198; 5920/44; 5920/208; 5920/207; 5920/235; 5920/204; 5920/203; 5920/202; 5920/194; 5920/192; 5920/190; 5920/200; 5920/201; 5917/103; 5917/111; 5917/18; 5920/77; 5920/74; 5920/75; 5980/3 (pow. ok. 2,52 ha). Przedsięwzięcie objęte niniejszym nadzorem obejmuje w szczególności: 1) w stosunku do Obszaru 1 m.in.: a) remont istniejącego na terenie objętym opracowaniem zbiornika wodnego, b) przygotowanie elementów posadowienia toalety publicznej typu kontenerowego wraz z przyłączeniem do miejskich sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz energii elektrycznej, c) budowę placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej naturalnej wraz z instalacją urządzeń do zabawy, d) wykonanie zagospodarowania terenu z przeznaczeniem do gier zespołowych o nawierzchni z trawy naturalnej, e) instalację zespołu urządzeń siłowni zewnętrznej, f) instalację zespołu wybiegu , toru zabaw dla psów, g) instalację elementów małej architektury, h) budowę alei pieszych i pieszo-rowerowych o utwardzonej nawierzchni mineralnej, i) budowę utwardzonych alei z elementów drewnianych, aranżacja ścieżki edukacyjnej, j) ukształtowanie górki saneczkowej, k) prace pielęgnacyjne związane z istniejącą zielenią, wycinki sanitarne, l) nowe nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej, nowe aranżacje zieleni, m) demontaż istniejących latarni, n) instalację nowych latarni parkowych wraz z budową sieci zasilającej. 2) w stosunku do Obszaru 2 m.in.: a) prace pielęgnacyjne związane z istniejącą zielenią, wycinki sanitarne, b) nowe nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej, nowe aranżacje zieleni. 3) w stosunku do Obszaru 3 m.in.: a) prace pielęgnacyjne związane z istniejącą zielenią, wycinki sanitarne, b) nowe nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej, nowe aranżacje zieleni, c) budowę nawierzchni utwardzonych alei, chodników pieszych, d) instalację drobnych form architektonicznych, małej architektury, zgodnie z dokumentami stanowiącymi załącznik do ogłoszenia o zamówieniu na wykonanie zadania pn: "Kompleksowe zagospodarowanie obszarów zielonych na terenie miasta Staszów" (dostępnym na stronie internetowej www.bip.staszow.pl w zakładce > zamówienia publiczne_2018 poz. 51), Przedmiot zamówienia obejmuje również nadzór nad: 1) obsługą geodezyjną, w tym wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, 2) pracami pielęgnacyjnymi roślin i trawników w pierwszym roku po zakończeniu zadania objętego niniejszym nadzorem, oraz innymi koniecznymi pracami gwarantującymi prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie współfinansowane z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik Nr 9 SIWZ. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90548.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jan Chebdowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JANEK"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Batalionów Chłopskich 153
Kod pocztowy: 25-671
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61992.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61992.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61992.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

INFORMACJA O ZAOFEROWANEJ CZĘSTOTLIWOŚCI POBYTU NA BUDOWIE - codziennie.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.