eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Przebudowa budynku przy ul. Kościuszki 28 w Nowej Soli na potrzeby CKZiU - ETAP I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-21

Ogłoszenie nr 500278207-N-2018 z dnia 21-11-2018 r.

Nowa Sól: Przebudowa budynku przy ul. Kościuszki 28 w Nowej Soli na potrzeby CKZiU - ETAP I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635965-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500021677-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, Krajowy numer identyfikacyjny 97077758800000, ul. ul. Moniuszki , 67100 Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 586 800, e-mail przetargi@powiat-nowosolski.pl, faks 684 586 831.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-nowosolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku przy ul. Kościuszki 28 w Nowej Soli na potrzeby CKZiU - ETAP I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IF.272.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku przy ul. Kościuszki 28 w Nowej Soli na potrzeby CKZiU - etap I. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje w Etapie I - zagospodarowania terenu z przejściem oraz naprawy i malowania elewacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, w skład którego wchodzą : 1) Dokumentacja projektowa: a) Projekt budowlany; b) projekt wykonawczy ; c) aranżacja wnętrz 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) + załączniki 1,2,3,4 do STWiOR ; 3) przedmiary robót : a) ogólnobudowlany; b) inst.sanitarnych; c) inst.elektrycznych; d) winda i podjazd dla niepełnosprawnych. 4) wzór umowy - załącznik nr 7 ; Uwaga: Załączone przez Zamawiającego przedmiary mają charakter informacyjny i pomocniczy do kalkulacji kosztów. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej lub ich błędna ilość nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, STWiOR i przedmiarem robót należy wystąpić do zamawiającego o ich wyjaśnienie. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub STWiOR nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. Zamawiający zaleca, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje konieczne do wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, przygotowania oferty i podpisania umowy. Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 45111220-6 45262500-6 45111220-6 45223500-1 45262310-7 45262522-6 45441000-0 45324000-4 45431000-7 45400000-1 45332400-7 45343000-3 45330000-9 45331100-7 45331200-8 45310000-3 45315600-4 45312100-8 45312200-9 45262210-6 45313000-4


II.4) Główny kod CPV: 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Data zakończenia:2018-11-30

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
ZMIANA TERMINU ZAKOŃCZENIA

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pismem z dnia 07.11.2018r. Wykonawca zwrócił się do zamawiającego o przedłużenie terminu do 10.01.2019 r. Zgodnie z art.144 ust.1 pkt.1 Zamawiający przewidział możliwość zmiany umowy w ogłoszeniu o zamówieniu nr 635965-N-2018 (rozdz.IV ust.5) z dnia 2017-12-22 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia( pkt.20.3) .§ 16 ust.1 umowy dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie dotyczącym przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub jej części.po przeprowadzonej analizie zasadności - zamawiający przedłużył termin zakończenia do 10 stycznia 2019r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.