eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Budowa ulicy Jana III Sobieskiego, Wiśniowieckiego i Heleny wraz z łącznikiem tych ulic - ulicą Podbipięty wraz z kanalizacją deszczową w Nowym Gulczewie" - ETAP I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-20

Ogłoszenie nr 500277836-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.

Słupno: Budowa ulicy Jana III Sobieskiego, Wiśniowieckiego i Heleny wraz z łącznikiem tych ulic - ulicą Podbipięty wraz z kanalizacją deszczową w Nowym Gulczewie" - ETAP I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583099-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500047019-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101599700000, ul. ul. Miszewska , 09472 Słupno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 024 2679560, 2679584, e-mail ug@slupno.eu, faks 242 612 977.
Adres strony internetowej (url): www.ugslupno.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ulicy Jana III Sobieskiego, Wiśniowieckiego i Heleny wraz z łącznikiem tych ulic - ulicą Podbipięty wraz z kanalizacją deszczową w Nowym Gulczewie" - ETAP I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIR.271.1.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn."Budowa ulicy Jana III Sobieskiego, Wiśniowieckiego i Heleny wraz z łącznikiem tych ulic - ulicą Podbipięty wraz z kanalizacją deszczową w Nowym Gulczewie" - ETAP I jest: - budowa ulicy Jana III Sobieskiego: od skrzyżowania z ulicą Szlachecką - km. 0+000,00 do końca opracowania - km 0+240,00 oraz od km 0+000,00 do km 0+162,39 tj. do skrzyżowania z ulicą Bohuna wraz z kanalizacją deszczową S43-S14, S48-S-14, S49-S47 i S41-S32 łącznie z przykanalikami i wpustami ulicznymi oraz docelowa organizacja ruchu; - budowa ulicy Bohuna od skrzyżowania z ulicą Szlachecką km 0+000,00 do końca opracowania km 0+321,49 wraz z kanalizacją deszczową S37-Si1 w ulicy Szlacheckiej łącznie z przykanalikami i wpustami ulicznymi oraz docelowa organizacja ruchu; - budowa ulicy Podbipięty od km 0+310,00 do końca opracowania tj. do skrzyżowania z ulicą Heleny km 0+554,49 wraz z kanalizacją deszczową S17-S10 łącznie z przykanalikami i wpustami ulicznymi oraz docelowa organizacja ruchu; - budowa ulicy Heleny od 0+000,00 do końca opracowania tj. km 0+163,89 wraz z docelową organizacją ruchu. UWAGA: 1. Dodatkowo w cenie ofertowej należy uwzględnić wykonanie 9 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do działek o nr ewid. 14/25 - przy ul. Heleny, 12/7 przy ul. Sobieskiego/Podbipięty, 12/8, 10/8, 10/7, 10/14, 11/14, przy ul Podbipięty, 13/13, 12/17 przy ulicy Sobieskiego. Przyłącza należy wykonać z rur kanalizacyjnych łączonych na wcisk z zastosowaniem uszczelek gumowych typu PP ze ścianką litą wg normy PN-EN 1852, klasa S, SN8 i średnicy DN 160. 2. Materiał pochodzący z rozbiórek ulic utwardzonych destruktem/kruszywem stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca uwzględni w cenie ofertowej rozebranie i przewiezienie materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wywóz należy przyjąć na odległość do 5 km. 2. CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane ; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II - dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności tj. 1) montaż kanalizacji deszczowej, 2) układania podbudowy z kruszywa, 3) układania betonu asfaltowego 4) układania nawierzchni z kostki betonowej. 5. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.10.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
1. Zmiana miejsca włączenia nowobudowanej kanalizacji deszczowej do istniejącej sieci. 2. Przebudowa istniejących przyłączy kanalizacji sanitarnej. 3. Wybudowanie 2szt. studni inspekcyjnych Ø 425 na nowobudowanych przyłączach kanalizacji sanitarnej. 4. Zwiększenie robót ziemnych, tj. wykopu pod konstrukcję drogi, ze względu na dostosowanie niwelety drogi do wjazdów na posesje umożliwiającej spływ wody do budowanej sieci kanalizacji deszczowej. 5. Wymiana i regulacja włazów kanałowych na istniejących studniach kanalizacji sanitarnej klasy D250 na włazy kanałowe klasy D400. - Łączna wartość zwiększenia wartości umowy wynosi brutto 62.000,01złzł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ad. 1 Dokumentacja projektowa dla w/w inwestycji zakładała włączenie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z terenu nowobudowanych ulic do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Wyszogrodzkiej w Płocku. Z uwagi na podzielenie inwestycji na etapy i obecnie wykonywany I etap wystąpiła konieczność zmiany sposobu odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji objętej zamówieniem. Projektant branży sanitarnej po przeanalizowaniu zakresu objętego zamówieniem postanowił zmienić miejsce włączenia nowobudowanej kanalizacji deszczowej do istniejącej sieci. Zmiana polega na zmianie kierunku odpływu wód opadowych na odcinku od studni S10 do studni S29 oraz na wybudowaniu dodatkowego odcinka sieci kanalizacji deszczowej od studni S29 do istniejącej studni w ul. Szlacheckiej w Nowym Gulczewie. Likwidacji ulega odcinek sieci kanalizacji deszczowej od studni S10 do studni S9. W związku ze zmianą kierunku odpływu konieczna jest także zmiana średnicy rurociągu na odcinku od studni S10 do istniejącej studni w ul. Szlacheckiej z Dn250 na Dn400. Zamawiający po rozważeniu zaproponowanego przez Projektanta rozwiązania zlecił Wykonawcy zmianę miejsca i sposobu włączenia nowobudowanej kanalizacji deszczowej do istniejącej sieci. Ad. 2 W czasie trwania prac budowlanych wystąpiła kolizja z istniejącymi przyłączami kanalizacji sanitarnej do posesji nr 4a i nr 6, które zostały zinwentaryzowane niezgodnie ze stanem faktycznym. Zaistniała sytuacja uniemożliwia budowę nowego kolektora deszczowego zgodnie z zatwierdzonym projektem. Mając na uwadze powyższe Zamawiający, po konsultacji z Inspektorem nadzoru branży sanitarnej i uzyskaniu zgody Projektanta, zlecił przebudowę istniejących przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego. Przebudowa polega na zmniejszeniu spadku przyłączy w taki sposób aby nowobudowany kolektor deszczowy mógł być wybudowany zgodnie ze sztuką budowlaną i zatwierdzonym projektem technicznym. W celu uniknięcia załamań na przebudowywanych przyłączach w miejscach zmiany spadku zostaną wybudowane studzienki rewizyjne PVC Ø 315. Ad. 3 W czasie trwania prac przy budowie brakujących przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do dz. o nr ewid. 10/7, 10/8 i 10/14 w ul. Podbipięty Inspektor nadzoru branży sanitarnej zwrócił uwagę, iż zaproponowany przez Projektanta sposób włączenia budowanych przyłączy do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez trójnik może w późniejszym czasie powodować problemy eksploatacyjne polegające na utrudnionym dostępie i czyszczeniu przyłącza. Zamawiający po rozważeniu argumentów Inspektora nadzoru i uzyskaniu zgody Projektanta zlecił Wykonawcy włączenie nowobudowanych przyłączy sanitarnych do dz. o nr ewid. 10/7, 10/8 i 10/14 w ul. Podbipięty w Nowym Gulczewie poprzez wybudowanie 2szt. studni inspekcyjnych Ø 425. Ad. 4 Ze względu na różnicę wysokości zjazdów po obu stronach ulicy konieczne było takie dostosowanie wysokościowe jezdni aby w sposób bezpieczny umożliwić mieszkańcom korzystanie z wjazdów na posesje. Różnice wysokościowe zjazdów po obu stronach sięgają 0,5m. Dostosowanie spadków podłużnych wymusiło opuszczenie niwelety drogi a w związku z tym zwiększenie ilości robót ziemnych. Ad. 5 Na terenie realizowanej inwestycji znajduje się istniejąca sieć kanalizacji sanitarnej. W czasie trwania prac budowlanych okazało się, że istniejące studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej zwieńczone są włazami kanałowymi klasy D250. Obecnie obowiązujące przepisy nie zezwalają na stosowanie włazów tej klasy na drogach publicznych. Mając na uwadze powyższe Zamawiający po konsultacji z Inspektorem nadzoru branży sanitarnej i uzyskaniu zgody Projektanta zlecił wymianę i regulację włazów znajdujących się w ulicach na włazy kanałowe typu ciężkiego klasy D400. Wymianie podlegać będą wszystkie włazy klasy D250 na istniejących studniach kanalizacji sanitarnej na terenie objętym w/w inwestycją na włazy kanałowe typu ciężkiego klasy D400 w ilości 23 sztuk. W/w roboty ujawniły się w trakcie realizacji robót. W związku tym nie zostały one uwzględnione w dokumentacji projektowej a Wykonawca nie ujął ich w ofercie. Zakres ten jest konieczny do wykonania i spowodowany jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Roboty te są ściśle powiązane z zakresem podstawowym i ze względów technicznych i technologicznych konieczne jest zlecenie wykonania zmówienia dodatkowego. Bez wykonania robót dodatkowych nie jest możliwe wykonanie zamówienia podstawowego. Wykonanie robót dodatkowych jest zasadne na obecnym etapie i przez dotychczasowego Wykonawcę prac z uwagi na wykonane już zaplecze budowy i zorganizowaną bazę sprzętowo - kadrową co zmniejszy koszty, a tym samym Zamawiający będzie posiadał jedną gwarancję na całość zadania. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp dotycząca robót budowlanych i jest jednocześnie mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Jednocześnie z uwagi na wykonanie powyższych robót strony uzgodniły zmianę terminu wykonania umowy do dnia 20.11.2018r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.