Ogłoszenie nr 500276863-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.
Libiąż: "Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie skrzyżowania ulic: 1 Maja, Chrzanowskiej i Oświęcimskiej w Libiążu - etap 1 - przebudowa zajezdni autobusowej".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Środki Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11: Rewitalizacja Przestrzeni Regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja Miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561592-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500152162-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu, Krajowy numer identyfikacyjny 27625798900000,
ul. ul. Działkowa
1,
32590
Libiąż, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 271 311, e-mail
urzad@libiaz.pl, faks
326 249 290.
Adres strony internetowej (url): www.libiaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie skrzyżowania ulic: 1 Maja, Chrzanowskiej i Oświęcimskiej w Libiążu - etap 1 - przebudowa zajezdni autobusowej".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. "Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie skrzyżowania ulic: 1 Maja, Chrzanowskiej i Oświęcimskiej w Libiążu - etap 1 - przebudowa zajezdni autobusowej". 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) budowę wiaty przystankowej z samoobsługowym punktem informacyjnym o pow. ok. 227,00 m2, 2) budowę zegara ulicznego, 3) budowę tablicy informacyjnej, 4) przebudowa starych chodników wraz z wykonaniem nowego utwardzenia - pow. ok. 1 108,19 m2: - miejsc postojowych dla autobusów i busów komunikacji miejskiej, - dwóch wysepek, - ciągu pieszego z punktu informacyjnego do ulicy Chrzanowskiej, - ciągu pieszego wzdłuż południowej granicy działki, - ciągu pieszego z ul. 1 Maja do dużej wysepki, 5) wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej placu manewrowego - na pow. ok. 821,15 m2. 6) rozbiórkę istniejącego pawilonu handlowego wraz z utwardzeniem terenu kostką brukową po rozbiórce - zgodnie z doprecyzowaniem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 7) utwardzenie części dużej wysepki wychodzący poza granice przedmiotowej nieruchomości - zgodnie z doprecyzowaniem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 8) wykonanie oświetlenia: - 2 słupy z lampami na dużej wysepce, - 3 słupy z lampami wzdłuż południowego ciągu dla pieszych, - 4 słupy z lampami wzdłuż wschodniego ciągu dla pieszych. 9) doprowadzenie zasilania do obiektu: - wiaty przystankowej z samoobsługowym punktem informacyjnym, - zegara ulicznego - tablicy informacyjnej. 10) przebudowę sieci elektroenergetycznej: - likwidacja słupa z lampą znajdującego się przy istniejącym większym pawilonie handlowym wraz z linią napowietrzną, - likwidacja wewnętrznej linii zasilającej od istniejącego pawilonu handlowego w kierunku wschodnim, - usunięcie kolizji z kablem energetycznym ulokowanym na działkach 1666/14, 1666/15, 1561/39, 5643/1, 5643/2, 5644 - zgodnie z projektem usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej z obiektem inwestora stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 11) wykonanie małej architektury: - niskie wolnostojące murki o wysokości 50 cm, - miejscach wzdłuż ciągów komunikacji pieszej, - montaż ławek do siedzenia bez oparcia - szt. 11 (w tym: 2 kątowe i 9 prostych), - montaż koszy na śmieci z zadaszeniem - szt. 8. 12) wycinka drzew i krzewów - zgodnie z doprecyzowaniem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 13) nasadzenia zieleni. 14) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej/pamiątkowej promującej dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej, o wymiarach 80x120 cm, blacha ze stali ocynkowanej, malowana proszkowo, o grubości 1,5 mm, ocynkowana, z bezpiecznymi, wygiętymi krawędziami, posadowiona w gruncie na dwóch słupkach ze stali ocynkowanej, malowanych proszkowo, na tablicy naklejony kolorowy wydruk na folii, dodatkowo z naklejoną folią zabezpieczającą UV. Szczegóły dotyczące kolorystyki, wzoru logotypów, zalecanych czcionek znajdują się w zasadach promocji i oznakowania projektów dofinansowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r., a ściślej w: - aktualnym podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, - aktualnej Księdze Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, - aktualnym wzorze tablicy informacyjnej z flagą RP, powyższe dokumenty wraz z wzorem logotypów i graficznym przedstawieniem tablicy informacyjnej zamieszczone są na stronie internetowej:http://www.rpo.malopolska.pl/realizuj-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r 3. Dodatkowo w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przystosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych w postaci (szczegóły w doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ): a) montaż okien i drzwi aluminiowych o podwyższonej izolacyjności akustycznej w punkcie informacyjnym, b) montaż barierek o kontrastowych kolorach oddzielających ruch pieszych od ruchu kołowego, c) montaż pasów ostrzegawczych (płyty chodnikowe z wypustami). 4. Miejsce wykonywania zamówienia: rejon skrzyżowania ul. Chrzanowskiej i 1 Maja w Libiążu - działki nr 1561/39, 5643/1, 5643/2, 5644 obręb Libiąż Mały. 5. Szczegółowy zakres robót określają Projekt budowlany (załącznik nr 9 do SIWZ), Doprecyzowanie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ), Projekt usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej z obiektem inwestora (załącznik nr 11 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ), oraz pomocniczo - Przedmiar robót na przebudowę zajezdni (załącznik nr 13 do SIWZ), Przedmiar robót na dostawę i montaż tablicy informacyjnej / pamiątkowej (załącznik nr 14 do SIWZ). W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień oraz wykonanie w oparciu o ten projekt zmiany oznakowania na okres prowadzenia robót, 2) opracowania projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień oraz wykonanie w oparciu o ten projekt zmiany oznakowania po ukończeniu robót, 3) uzyskania zgody oraz poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas wykonywania robót oraz pozyskanie innych niezbędnych uzgodnień z zarządcą drogi, 4) realizacji usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej z obiektem inwestora zgodnie z wytycznymi Tauron Dystrybucja S.A. ora z zachowaniem procedury administracyjnej wymaganej przez Tauron Dystrybucja S.A. 5) pomocy w organizacji przystanków tymczasowych dla komunikacji zbiorowej (wymalowanie linii tymczasowych według wskazań zamawiającego oraz ich usunięcie po zakończeniu robót), 6) dostarczenia w dniu następnym po dniu podpisaniu umowy oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązku kierowania budową, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią posiadanych uprawnień oraz oświadczenie stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 7) przystąpienie do robót budowlanych możliwe jest w dniu następnym po zawiadomieniu właściwego organu o rozpoczęciu robót; 8) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania zadania oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne; 9) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia oraz poniesienia ewentualnych kosztów z tym związanych; 10) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP; 11) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót; 12) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; 13) opracowania operatu kolaudacyjnego; 14) dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z materiałami niezbędnymi do złożenia wniosku o zakończeniu robót; 15) zamieszczenie tablicy informacyjnej w widocznym miejscu. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 pkkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7 pkkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: ? oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 pkkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 pkkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Główny kod CPV: 31523200-0
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45111200-0,
45262300-4,
45223000-6,
45261000-4,
45421000-4,
45442100-8,
45233200-1,
45232410-9,
45310000-3,
45316100-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy do dnia 12.10.2018 r. zgodnie z Umową nr 31WI.272.74.3.2018.
Od dnia podpisania umowy do dnia 23.11.2018 r. zgodnie z Aneksem nr 1 do Umowy nr 31WI.272.74.3.2018 z dnia 29 czerwca 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie skrzyżowania ulic: 1 Maja, Chrzanowskiej i Oświęcimskiej w Libiążu - etap 1 - przebudowa zajezdni autobusowej". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
29/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
GARDENBUD Sp. z o.o.,
,
ul. Stanisława Kunickiego 5/201,
30-134,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 17.12.2018 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność przesunięcia terminu przedmiotowej umowy wynika z następujących przyczyn:
W dniu 09 października 2018 r. Gmina Libiąż podpisała z wykonawcą robót aneks do umowy
nr 31 WI.272.74.3.2018 z dnia 29.06.2018 r., z powodu okoliczności opisanych w protokole konieczności
z dnia 05.10.2018 r. Powyższe okoliczności miały związek z potrzebą aktualizacji uzgodnień ze spółką TAURON Dystrybucja dotyczących usunięcia kolizji inwestycji z siecią elektro-energetyczną.
W dniu 09.10.2018 r. została zrealizowana finalna część przedmiotowych uzgodnień, w postaci informacji o podpisaniu porozumienia pomiędzy Gminą Libiąż a spółką TAURON Dystrybucja określającego warunki usunięcia kolizji, oraz zatwierdzenie przez TAURON dokumentacji technicznej związanej z przesunięciem kabla energetycznego. W związku z powyższym wykonawca zawnioskował do TAURONu o możliwość rozpoczęcia prac związanych z usunięciem przedmiotowej kolizji, jednak dopiero w dniu 31.10.2018 r., uzyskał fizyczny dostęp do możliwości przebudowy sieci elektro-energetycznej, kiedy to TAURON umożliwił wyłączenie kabla średniego napięcia kolidującego z inwestycją oraz przydzielił nadzór branżowy nad robotami.
W dniu 02 listopada 2018 r. wykonawca zwrócił się do zamawiającego z wnioskiem
o przedłużenie terminu umowy, argumentując prośbę opóźnieniem realizacji robót w efekcie późnego terminu wyłączenia kabla SN. Zarówno inwestor jak i wykonawca nie mają żadnego wpływu na terminy wyłączenia sieci, które realizowane są przez spółkę TAURON Dystrybucja. Odstęp czasowy pomiędzy uzyskaniem uzgodnień technicznych a wyłączeniem kabla i możliwością wykonywania robót, wpływa na opóźnienie w realizacji inwestycji, gdyż roboty związane z wykonaniem fundamentów należy zrealizować
w pierwszej kolejności, ze względów technologicznych. Konieczne jest przedłużenie terminu umowy
o 22 dni różnicy pomiędzy uzyskaniem uzgodnienia ze spółką TAURON, a dostępem wykonawcy do wykonywania robót - czyli do dnia 17 grudnia 2018 roku.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LIBIĄŻA
- "Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2024 roku (II) - tereny miasta (Sektor 1)"
- Wykonanie prac budowlanych, w tym renowacja wieży budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Floriańskiej 1 w Libiążu
więcej: przetargi w Libiążu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.