eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Roboty modernizacyjne budynku Urzędu Miejskiego w Biskupcu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-20

Ogłoszenie nr 500276644-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.

Biskupiec: Roboty modernizacyjne budynku Urzędu Miejskiego w Biskupcu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: współfinasowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527206-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500081782-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 68779300000, ul. al. Niepodległości 2, 11300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 150 110, e-mail zamowienia.publiczne@biskupiec.pl, faks 897 152 437.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty modernizacyjne budynku Urzędu Miejskiego w Biskupcu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BMA-ZP.271.02.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opisy przedmiotu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową polegające na: 1. budowie szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy, 2. dostawa i montaż dwóch platform schodowych, 3. renowacja elewacji budynku zgodnie z załączonym projektem, 4. roboty zewnętrzne, uzupełnienie nawierzchni renowacja schodów na szczycie budynku, 5. wymiana i docieplenie posadzek wewnątrz budynku korytarz ,wc płyta OSB i płytka ceramiczna w ilości223m2, pomieszczenia biurowe płyta OSB i wykładzina tarket w ilości 902,0 m2, sala konferencyjna renowacja parkietu 70m2, 6. szpachlowanie ścian, roboty malarskie 7. przebudowie pomieszczeń w.c i serwerowni 8. wykonanie ścian oddzielenia p-poż klatki schodowej o ognioodporności EI 60wraz z montażem drzwi o ognioodporności EI 30 wraz z klapą oddymiającą, 9. wymiana oraz dobudowa wew. sieci elektrycznych i teletechnicznych w tym: systemu okablowania strukturalnego sieci LAM, systemu CCTV, systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania klatki schodowej, systemu sygnalizacji włamania i napadu 10. renowacja istniejącej stolarki drzwiowej,


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zakończenie robót do dnia do dnia 28 września 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 0 NAZWA: 0
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Cez Esco Polska Sp. z o.o. , , al. Jerozolimskie 61 , 00-697, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2341681.89 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Całkowita cena ryczałtowa brutto za którą Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie: 36 245,73 złotych brutto (słownie: trzydzieści sześć tysięcy dwieście czterdzieści pięć, 73/100 zł brutto). W trakcie wykonywania robót remontowych w budynku Urzędu Miejskiego w Biskupcu, Komendant Miejskiej Straży Pożarnej w Olsztynie zalecił wykonanie instalacji ewakuacyjnej i awaryjnej pomieszczeń Urzędu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.