eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-20

Ogłoszenie nr 500276604-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636502-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000, ul. Pl. Wolności , 46100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (077) 410 36 95, e-mail zamowienia@namyslow.pl, faks 774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZM.I.272.33.2018.MA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysoko-ści 1.100.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu po-wiatu (Uchwała Nr XLV/330/2018 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 26 września 2018 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego). 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 66.11.30.00-5 (Usługi udzielenia kredytu). 3. Zamawiający ustala następujące warunki dotyczące zamówienia niezbędne do sporządze-nia "Harmonogramu spłaty kredytu", a co za tym idzie obliczenia ceny oferty: ? kwota kredytu wynosi 1.100.000,00 zł PLN, ? okres kredytowania: listopad 2018 r. do 31 grudzień 2025 r. uruchomienie kredytu na-stąpi na podstawie wniosku zamawiającego, planowany termin uruchomienia kredytu - do 30.11.2018 r., ? spłata kapitału w okresach kwartalnych (ostatni dzień kwartału) począwszy od 31 marca 2019 roku do 31 grudnia 2025 roku, pierwsza rata w wysokości 39.305,00 zł, pozostałe raty w wysokości 39.285,00 zł (39.305,00 +27 x 39.285,00 zł = 1.100.000,00 zł), ? spłata odsetek w okresach kwartalnych (ostatni dzień kwartału) począwszy od 31 marca 2019 roku do 31 grudnia 2025 roku, ? odsetki w okresie karencji nie podlegają kapitalizacji, ? oprocentowanie kapitału określa się na stawce bazowej WIBOR 1 M (jednomiesięczny) dla depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia arytmetyczna wszystkich no-towań poprzedniego miesiąca w stosunku do miesiąca, za który oprocentowanie jest na-liczone, powiększone o marżę banku liczoną w stosunku rocznym, ? jednorazowa prowizja bankowa (prowizja przygotowawcza) wynosi 0%. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych: ? od kwoty zaciągniętego kredytu - jednorazowej prowizji bankowej (prowizji przygoto-wawczej), ? za wcześniejszą spłatę zadłużenia, ? od salda niewykorzystanej części kredytu pozostawionej do jego dyspozycji, ? od sporządzanych aneksów i prolongat. 5. Na każde żądanie Zamawiającego zmianie może ulec Harmonogram spłaty kredytu. 6. Proponowana forma zabezpieczenia: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Bankiem będą dokonywane w PLN (złotych polskich). 8. Z uwagi na przedmiot umowy strony nie będą naliczały kar umownych z tytułu niewyko-nania lub nienależytego wykonania umowy. 9. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający do SIWZ załą-czy stosowne dokumenty. 10. Powiat Namysłowski prowadzi działalność finansową opartą na przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2077 z późn. zm.). 11. Informacje o powiecie dostępne są na stronie internetowej: www.namyslow.pl 12. Zamawiający informuje, że wystąpił do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu o wy-danie opini o możliwości spłaty kredytu będącego tematem niniejszego zamówienia. Za-mawiający udostępni wspomniany dokument Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postepowaniu przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 13. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiający do SIWZ załączył dokumenty: 1) Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, 2) Zaświadczenie o NIP, 3) Uchwała Nr 128/475/2018 z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie przedstawie-nia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu powiatu za 2017 rok oraz informacji o stanie mienia powiatu, 4) Uchwała Nr 154/2018 z dnia 24 kwietnia 2018 r. Składu Orzekającego Re-gionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie w sprawie opinii o sprawozda-niu z wykonania budżetu Powiatu Namysłowskiego za 2017 r., 5) Uchwała Nr 130/488/2018 Zarządu Powiatu Namysłowskiego z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie przedstawienia sprawozdania finansowego Po-wiatu Namysłowskiego za 2017 rok. 6) Uchwała Nr XXXVIII/274/2017 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Namysłow-skiego na lata 2018 - 2025, 7) Uchwała Nr 19/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 7 lutego 2018 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Po-wiatu Namysłowskiego, 8) Uchwała Nr XXXIX/290/2018 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 29 stycznia 2018 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVIII/274/2017 Rady Powiatu Namysłow-skiego z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finan-sowej Powiatu Namysłowskiego na lata 2018 - 2025, 9) Uchwała Nr XLIII/315/2018 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVIII/274/2017 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Po-wiatu Namysłowskiego na lata 2018 - 2025, 10) Uchwała Nr XLIV/319/2018 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 20 czerwca 2018 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVIII/274/2017 Rady Powiatu Namysłow-skiego z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finan-sowej Powiatu Namysłowskiego na lata 2018 - 2025, 11) Uchwała Nr XLV/327/2018 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 26 września 2018 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVIII/274/2017 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Po-wiatu Namysłowskiego na lata 2018 - 2025, 12) Uchwała Nr XXXVIII/275/2017 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie uchwalenia budżetu powiatu na 2018 rok, 13) Uchwała Nr 581/2017 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie opinii o przedłożonym projekcie uchwały budże-towej Powiatu Namysłowskiego na 2018 r., 14) Uchwała Nr 76/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 7 lutego 2018 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu określo-nego w uchwale budżetowej Powiatu Namysłowskiego na 2018 rok, 15) Uchwała Nr 141/538/2018 Zarządu Powiatu Namysłowskiego z dnia 29 sierpnia 2018 r. w sprawie przedstawienia informacji o przebiegu wykonania budżetu powiatu za I półrocze 2018 roku, 16) Uchwała Nr 392/2018 z dnia 28 września 2018 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2018 r., 17) Uchwała Nr XLV/330/2018 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 26 września 2018 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego, 18) Informacja o zaciągniętych zobowiązaniach, udzielonych poręczeniach i innych opera-cjach finansowych, które stanowią lub mogą w przyszłości stanowić obciążenia budże-tu, 19) Rb-28S - roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych za 2016 r., 20) Rb-28S - roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych za 2017 r., 21) Rb-28S - miesięczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych na dzień 30.06.2018 r., 22) Rb-27S - roczne sprawozdanie z wykonanie planu dochodów budżetowych za 2016 r., 23) Rb-27S - roczne sprawozdanie z wykonanie planu dochodów budżetowych za 2017 r., 24) Rb-27S - miesięczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych na dzień 30.06.2018 r., 25) Rb-NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie na dzień 31.12.2016 r., 26) Rb-NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie na dzień 31.12.2017 r., 27) Rb-NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie na dzień 30.06.2018 r., 28) Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie należności na dzień 31.12.2016 r., 29) Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie należności na dzień 31.12.2017 r., 30) Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie należności na dzień 30.06.2018 r., 31) Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwa-rancji i poręczeń na dzień 31.12.2016 r., 32) Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwa-rancji i poręczeń na dzień 31.12.2017 r., 33) Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwa-rancji i poręczeń na dzień 30.06.2018 r. 14. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami pra-wa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następ-stwie podpisania umowy. 15. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodat-kami, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzy-skanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie usług. 16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ i ofercie. 17. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 20. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należy-te wykonanie tego zamówienia. 21. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i po-dania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwyko-nawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wy-branym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 22. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych, na podstawie umów o pracę, je-żeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 23. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonaw-cę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w za-kresie realizacji zamówienia. 24. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale pod-wykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamó-wienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 25. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102410
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Namysłowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Wolności 12
Kod pocztowy: 46-100
Miejscowość: Namysłów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101015.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101015.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101015.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.