Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-11-19
Ogłoszenie nr 500276393-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.
Rybnik: Dostawa wyposażenia (sprzętu komputerowego) do pracowni budowlanej w ramach projektu "Rozbudowa warsztatów RCEZ o pracownię do praktycznej nauki zawodów budowlanych" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Zadanie uzyskało dofinansowanie ze środków unijnych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020.
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia (sprzętu komputerowego) do pracowni budowlanej w ramach projektu "Rozbudowa warsztatów RCEZ o pracownię do praktycznej nauki zawodów budowlanych"
Numer referencyjny
ZP.271.165.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do pracowni budowlanej w ramach projektu "Rozbudowa warsztatów Rybnickiego Centrum Edukacji Zawodowej o pracownię do praktycznej nauki zawodów budowlanych".
Lp.
Nazwa wybranego elementu wyposażenia stanowiska
Parametry i cechy wybranego elementu wyposażenia stanowiska
Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym
- komputer markowy, klasy PC wyprodukowany przez jednego producenta o minimalnych parametrach:
- procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, osiągający wynik co najmniej 9000 pkt. w teście PassMark CPU Mark, według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net
- pamięć 8 GB DDR3 1600 MHz, 4 złącza DIMM DDR3 1600 MHz, z czego minimum dwa gniazda muszą pozostać wolne na płycie;
- dysk twardy dysk SSD 240 GB o parametrach (szybkość odczytu minimum: 500 MB´s, szybkość zapisu minimum: 500 MB´s);
- obudowa mini ATX - czarna, zasilacz 500 W;
- napęd optyczny: DVD ROM;
- karta graficzna - zintegrowana, zgodna z Windows ;
- karta sieciowa - zintegrowana, 10/100/1000 Mbps
- mysz, klawiatura, kamera internetowa,
- monitor LED 24", rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli, czas reakcji matrycy 5 ms, jasność 250 cd/m2, format panoramiczny, typ sygnału wejściowego D-Sub, HDMI,
- system operacyjny min. Windows 10 Professional 64 bit,
- pakiet biurowy (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji),
- program antywirusowy
Ilość 1
Projektor multimedialny
- rozdzielczość optyczna min. 1024x768,
- jasność min. 2200 ANSI Lumenów (w trybie "eco" min. 1600 ANSI Lumenów),
- kontrast min. 4000:1,
- format obrazu (standard) 4:3,
- żywotność lampy min. 5000 h - tryb normalnej pracy,
- porty/złącza wejścia/wyjścia: D-Sub, RCA (video), S-Video, HDMI, stereo mini Jack,
- wbudowany głośnik o mocy min. 5 W (stereo),
- torba na projektor i dołączony fabrycznie kabel zasilający i sygnałowy RGB oraz przewód HDMI,
- wskaźnik laserowy, pilot,
- technologia - LCD,
- wraz z ekranem: rozwijany elektrycznie, powierzchnia projekcyjna: matowa, biała, rozmiar powierzchni projekcyjnej: szerokość: min. 180 cm, wysokość: min. 135 cm, format: 4:3 lub 16:9, sterowanie: ręczne lub bezprzewodowe, mocowanie: ścienne lub sufitowe.
Ilość 1
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę na teren warsztatu RCEZ wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia oraz konfigurację i uruchomienie sprzętu oraz przeszkolenie użytkownika w zakresie jego obsługi.
Termin usunięcia wad:do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.
II.5) Główny Kod CPV:
30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
7317.07
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
W przeprowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INTER Service Mariusz Podleśny,
biuro@interservice.rybnik.pl,
ul. Kosów 47,
44-217,
Rybnik, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej
- Wymiana okapów kuchennych na pochłaniacze, montaż nawiewników okiennych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Rybniku przy ul. Borki 37C
- Dostawy włókien laserowych
- Sukcesywne dostawy materiałów instalacyjnych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - powtórka
- Modernizacja pomieszczeń budynku nr XXXIII z przeznaczeniem na nowoczesną terapię dedykowaną głównie pacjentom z tzw. podwójną diagnozą - powtórka
- Badania lekarskie pracowników i kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Rybnika oraz zapewnienie udziału lekarza medycyny pracy w pracach Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- Dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu informatycznego na potrzeby WS SP ZOZ
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
- Dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do zapewnienia ciągłości pracy jednostek szpitalnych
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.