eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa wyposażenia (sprzętu komputerowego) do pracowni budowlanej w ramach projektu "Rozbudowa warsztatów RCEZ o pracownię do praktycznej nauki zawodów budowlanych"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500276393-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Rybnik: Dostawa wyposażenia (sprzętu komputerowego) do pracowni budowlanej w ramach projektu "Rozbudowa warsztatów RCEZ o pracownię do praktycznej nauki zawodów budowlanych" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Zadanie uzyskało dofinansowanie ze środków unijnych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020.


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia (sprzętu komputerowego) do pracowni budowlanej w ramach projektu "Rozbudowa warsztatów RCEZ o pracownię do praktycznej nauki zawodów budowlanych"
Numer referencyjny ZP.271.165.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do pracowni budowlanej w ramach projektu "Rozbudowa warsztatów Rybnickiego Centrum Edukacji Zawodowej o pracownię do praktycznej nauki zawodów budowlanych". Lp. Nazwa wybranego elementu wyposażenia stanowiska Parametry i cechy wybranego elementu wyposażenia stanowiska Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym - komputer markowy, klasy PC wyprodukowany przez jednego producenta o minimalnych parametrach: - procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, osiągający wynik co najmniej 9000 pkt. w teście PassMark CPU Mark, według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net - pamięć 8 GB DDR3 1600 MHz, 4 złącza DIMM DDR3 1600 MHz, z czego minimum dwa gniazda muszą pozostać wolne na płycie; - dysk twardy dysk SSD 240 GB o parametrach (szybkość odczytu minimum: 500 MB´s, szybkość zapisu minimum: 500 MB´s); - obudowa mini ATX - czarna, zasilacz 500 W; - napęd optyczny: DVD ROM; - karta graficzna - zintegrowana, zgodna z Windows ; - karta sieciowa - zintegrowana, 10/100/1000 Mbps - mysz, klawiatura, kamera internetowa, - monitor LED 24", rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli, czas reakcji matrycy 5 ms, jasność 250 cd/m2, format panoramiczny, typ sygnału wejściowego D-Sub, HDMI, - system operacyjny min. Windows 10 Professional 64 bit, - pakiet biurowy (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji), - program antywirusowy Ilość 1 Projektor multimedialny - rozdzielczość optyczna min. 1024x768, - jasność min. 2200 ANSI Lumenów (w trybie "eco" min. 1600 ANSI Lumenów), - kontrast min. 4000:1, - format obrazu (standard) 4:3, - żywotność lampy min. 5000 h - tryb normalnej pracy, - porty/złącza wejścia/wyjścia: D-Sub, RCA (video), S-Video, HDMI, stereo mini Jack, - wbudowany głośnik o mocy min. 5 W (stereo), - torba na projektor i dołączony fabrycznie kabel zasilający i sygnałowy RGB oraz przewód HDMI, - wskaźnik laserowy, pilot, - technologia - LCD, - wraz z ekranem: rozwijany elektrycznie, powierzchnia projekcyjna: matowa, biała, rozmiar powierzchni projekcyjnej: szerokość: min. 180 cm, wysokość: min. 135 cm, format: 4:3 lub 16:9, sterowanie: ręczne lub bezprzewodowe, mocowanie: ścienne lub sufitowe. Ilość 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę na teren warsztatu RCEZ wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia oraz konfigurację i uruchomienie sprzętu oraz przeszkolenie użytkownika w zakresie jego obsługi. Termin usunięcia wad:do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.

II.5) Główny Kod CPV: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7317.07
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: W przeprowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

INTER Service Mariusz Podleśny, biuro@interservice.rybnik.pl, ul. Kosów 47, 44-217, Rybnik, kraj/woj. śląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.