eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500276381-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Wrocław: Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50370 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 202 182,32, e-mail bzp@pwr.edu.pl, faks 713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny ZP/BZP/419/2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu komórek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia, Legnicy, Wałbrzycha i Jeleniej Góry. 2. Dostawa obejmuje również transport, na własny koszt i ryzyko za pomocą zapewnionych przez Wykonawcę środków transportu i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Dostarczany towar ma być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, pełnowartościowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, opakowanie w nienaruszonym stanie, odpowiadający parametrom i rodzajowi wskazanymi w Załączniku nr 1 do Zaproszenia - Formularz asortymentowo-cenowy, a także rozmiarom wymaganym przez Zamawiającego. Wszystkie artykuły winny być pozbawione przebarwień, dziur, zaciągnięć, ewentualnie innych uszkodzeń. 4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia. 5. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 6. Formularz asortymentowo-cenowy musi być jednoznaczny i kompleksowy, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia ze wszystkimi elementami do prawidłowego/gotowego użytkowania. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby na produkcie została zawarta informacja z uwzględnieniem sposobów czyszczenia, temperatur prania i składu tkanin. Zamawiający wymaga, aby podczas dostaw cząstkowych rozmiarówka podana na Towarze była wg załącznika nr 1 Tabela rozmiarów, która określa wymiary sylwetki a nie ubrania. Ubrania jakie zaoferuje Wykonawca muszą być dopasowane do Tabeli rozmiarów, dlatego w przypadku innej rozmiarówki niż wymagana opcjonalnie można na dany Towar dokonać dodatkowego znakowania na opakowaniu Towaru wg tabeli rozmiarów Politechniki Wrocławskiej. Wyjątek to produkty, których rozmiary są wg Producentów wskazane w kolumnie "Zakres rozmiarów". Zamawiający nie zgadza się aby Wykonawca uzależniał cenę od rozmiaru Towaru. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 9. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy, nie wcześniej niż od dnia 01.12.2018 r. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu trwania umowy o kolejne 12 miesięcy w sytuacji niewykorzystania całości przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem że łączna wartość zamawianych środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie negocjacji. 10. Zamówienia cząstkowe będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 12 dni roboczych od daty wysłania zamówienia przez Zamawiającego.

II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 uPzp ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził postępowanie - znak ZP/BZP/379/2018 w trybie przetargu nieograniczonego. Na mocy decyzji z dnia 16.11.2018 r. postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 uPzp, gdyż oferta Wykonawcy PHU PLANUS TEC DARIUSZ KOBYLIŃSKI została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 uPzp - treść oferty nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Wobec powyższego, w postępowaniu wystąpiły przesłanki wymienione w art. 67 ust.1 pkt 4 uPzp do zastosowania trybu z wolnej ręki. Istotne warunki zamówienia nie zostaną w istotny sposób zmienione. Wykonawca zaproszony do negocjacji: PHU PLANUS TEC DARIUSZ KOBYLIŃSKI UL. BAŻANTOWA 1 GAJKÓW 55-002 KAMIENIEC WROCŁAWSKI


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

PHU PLANUS TEC DARIUSZ KOBYLIŃSKI, , UL. BAŻANTOWA 1 GAJKÓW, 55-002, KAMIENIEC WROCŁAWSKI, kraj/woj. dolnośląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.