eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizację ulicy Zdziarskiej w zakresie budowy ronda oraz mostu nad rzeką Długą w Dzielnicy Białołęka w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500275564-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Warszawa: Modernizację ulicy Zdziarskiej w zakresie budowy ronda oraz mostu nad rzeką Długą w Dzielnicy Białołęka w Warszawie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528157-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500117702-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300036, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 44 38 406, e-mail bialoleka.zp@um.warszawa.pl, faks 22 32 54 166.
Adres strony internetowej (url): www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizację ulicy Zdziarskiej w zakresie budowy ronda oraz mostu nad rzeką Długą w Dzielnicy Białołęka w Warszawie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-II-WZP-271.18.2018.MRO.MLU/PN-b

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie ulicy Zdziarskiej wraz z budową ronda oraz mostu w tym: o budowę mostu wraz z dojazdami oraz robiórkę istniejącej przeprawy ( nad rzeką Długą w ciągu ulicy Zdziarskiej), o rozbudowę skrzyżowania ulic Zdziarskiej i Kąty Grodziskie poprzez wykonanie ronda z chodnikami, ścieżką rowerową, zatokami autobusowymi z wyposażeniem w wiaty oraz wdrożenie nowej organizacji ruchu, o przebudowę oświetlenia, o budowę systemu kanalizacji odwodnienia z przepompownią, zbiornikiem retencyjnym i zasileniem, o usunięcie kolizji z sieciami: elektroenergetyczną, teletechniczną, o realizację projektu zieleni wraz z wycinką drzew i krzewów, o opracowanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej , o Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów objętych decyzją ZRID oraz przekazanie w użytkowanie: części ulicy Zdziarskiej, całej ulica Kąty Grodziskie oraz całego oświetlenia do Zarządu Dróg Miejskich. UWAGA:Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ, wzorze umowy, a w szczególności w Dokumentacji Technicznej stanowiącej (załącznik nr 13 do SIWZ) w skład której wchodzą: o projekty budowlano-wykonawcze: zagospodarowania terenu, branży mostowej, branży drogowej, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, zasilania przepompowni, średniego napięcia, branży teletechnicznej, projekcie gospodarki zielenią i nasadzeń, nadto dokumentacji geologiczno- inżynierskiej, opinii geotechnicznej, projekcie geotechnicznym (branża mostowa, branża drogowa), projekcie stałej organizacji ruchu, projekcie czasowej organizacji ruchu, o przedmiary robót (szt. 8) - dla robót budowlanych drogowych, organizacji ruchu, zieleni, czasowej organizacji ruchu, mostowych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, zasilenia przepompowni, średniego napięcia, teletechnicznych, o specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR ) dla robót (5 szt.): budowlanych drogowych, organizacji ruchu, zieleni, mostowych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, zasilenia przepompowni, średniego napięcia, teletechnicznych. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do koordynacji robót objętych wspólną decyzją ZRID związanych z przebudową sieci wodociągowej realizowanej przez MPWiK SA w sposób zapewniający terminową realizację całej inwestycji i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla obiektu objętego decyzją ZRID. Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie do dokonywania wszelkich niezbędnych uzgodnień w tym przedłużeń ich ważności i opinii związanych z realizacją inwestycji i ponoszenia kosztów z tym związanych 2.2 Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne" opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach (np. pozwoleniu wodno-prawnym): o nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB), o wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.3. Ubezpieczenie - Zamawiajacy wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu umowy na zakres i czas wykonywania robót i posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto). Szczegółowe warunki wymaganego ubezpieczenia opisano w § 3 wzoru umowy. Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia na własny koszt robót od zdarzeń losowych. Szczegółowe warunki wymaganego ubezpieczenia opisano w § 15 wzoru umowy. 2.4 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z tzw. Klauzuli społecznej. a) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz.1579 ze. zm.) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, 10 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to: o 8 pracowników wykonujących roboty brukarskie, o 2 pracowników wykonujących roboty bitumiczne, Szczegółowe warunki zatrudnienia zostały opisane w § 4 wzoru umowy


II.4) Główny kod CPV: 45221111-3
Dodatkowe kody CPV:

45233120-6,

45233150-5,

45200000-9,

45220000-5,

45112710-5,

45316110-5,

45231400-9,

45232310-8,

45232130-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 21.05.2018 r. do dnia 29.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Fal-bruk Sp z o.o. Sp. k. , , , ul. Sarabandy 42, 02-868, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

WPM MOSTY Sp. z o.o. Budownictwo Sp. k. , , , ul. Marywilska 38/40, 03-228, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6759410.62 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku z możliwością przyśpieszenia wykonania robót budowlanych. Strony postanawiają dokonać następujących zmian w Umowie na wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. "Modernizacja ulicy Zdziarskiej polegająca na budowie ronda na skrzyżowaniu ulic Zdziarskiej i Kąty Grodziskie oraz mostu nad rzeką Długą w ciągu ulicy Zdziarskiej" przy zachowaniu wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminu końcowego realizacji umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.