eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Budowa trzech kompleksów Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Mrocza - Otwarta Strefa Aktywności w Rościminie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500275555-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Mrocza: Budowa trzech kompleksów Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Mrocza - Otwarta Strefa Aktywności w Rościminie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500210517-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500232094-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mrocza, Krajowy numer identyfikacyjny 9235088900000, ul. Plac 1 Maja 20, 89115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 74 10, e-mail urzad@mrocza.pl, faks 52 385 62 41.
Adres strony internetowej (url): www.mrocza.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.mrocza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa trzech kompleksów Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Mrocza - Otwarta Strefa Aktywności w Rościminie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SSZ.271.3.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest budowa otwartej strefy aktywności na działce nr 36/11 w Rościminie, gmina Mrocza. Działka nr 36/11 w Rościminie, gmina Mrocza stanowi własność Miasta i Gminy Mrocza, co stwierdzono na podstawie wypisu z księgi wieczystej. Na działce znajduje się budynek świetlicy wiejskiej. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Teren objęty opracowaniem nie jest ogrodzony. Działka nr 36/11 jest działką budowlaną. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się następujące prace: a) Wyrównanie terenu i wykonanie trawnika. b) Budowa siłowni zewnętrznej: - Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej ławka i prostownik pleców, - Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej orbitrek, - Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej drabinka i podciąg nóg, - Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wyciąg górny i wyciskanie siedząc, - Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej prasa nożna, - Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wioślarz. c) Budowa strefy relaksu: - Montaż urządzeń strefy relaksu stół do ping-ponga, - Montaż urządzeń strefy relaksu stół do gry w szachy i chińczyka, - Montaż urządzeń strefy relaksu 4 ławki z oparciem, - Montaż urządzeń strefy relaksu stojak na rowery (5 miejsc) - 2 szt., - Montaż urządzeń strefy relaksu śmietnik - 2 szt., - Montaż urządzeń strefy relaksu tablica informacyjna. Na terenie działki nr 36/11 w Rościminie, gmina Mrocza w miejscu gdzie zaprojektowano budowę otwartej strefy aktywności, na podstawie wizji lokalnej stwierdzono występowanie korzystnych warunków gruntowych. Warunki gruntowe i charakter inwestycji pozwala zaliczyć obiekt do pierwszej kategorii geotechnicznej. Wymiary fundamentów należy dostosować do wymagań producenta i konkretnego urządzenia. Beton bloków fundamentowych C20/25, stal zbrojeniowa B500SP. W celu montażu konstrukcji stalowej należy w bloku fundamentowym zamontować pręty gwintowane Ø16mm zgodnie z wytycznymi producenta (pręty wraz z szablonem dostarczone wraz z urządzeniami siłowni -komplet). Usytuowanie fundamentów względem urządzeń siłowni zgodnie z kartami katalogowymi producenta. Bloki fundamentowe muszą znajdować się min. 30 cm poniżej projektowanego terenu. W projekcie umieszczono przykładowe rozwiązania dla konkretnych urządzeń. W przypadku wystąpienia znaczących różnic, sposób wykonania fundamentów należy przedstawić projektantowi do akceptacji. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 12-10-2018 r. Zamawiający wyraża zgodę na korzystanie z Podwykonawców. Kod. CPV: 37.53.52.00-9 - Wyposażenie placów zabaw. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % uzgodnionego wynagrodzenie brutto. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w następujących terminach: 1) 70 % wysokości zabezpieczenia - w ciągu 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (wykonania zamówienia) i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonanego; 2) 30 % wysokości zabezpieczenia - najpóźniej w 15 dniu od upływu okresu gwarancji lub wydłużonego okresu gwarancji. Wymagany okres gwarancji: min 24 m-ce, max. 60 m-cy. Wykonanie przedmiotu umowy: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy - co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). 2) Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z montażem elementów wyposażenia Otwartej Strefy Aktywności, 3) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 4) Wykonawca składa wykaz osób (zgodny z Załącznikiem nr 5 do Zaproszenia), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu umowy. 5) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 7) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.


II.4) Główny kod CPV: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy do dnia 12-10-2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Brak elementów siłowni plenerowych na rynku, na skutek bardzo dużej liczby tego typu zadań w skali kraju.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający uzyskał zgodę instytucji dofinansowującej.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.