eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cegłów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Cegłów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500275483-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Gmina Cegłów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Cegłów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634015-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Cegłów, Krajowy numer identyfikacyjny 71158263500000, ul. Kościuszki 4, 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 579 59 48, 025 759 59 39, e-mail urzad@ceglow.pl, faks 25 759 59 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ceglow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Cegłów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.30.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z terenu Gminy Cegłów z zamieszkałych nieruchomości, z nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjne, z gminnych jednostek organizacyjnych i budynków podległych gminie, z koszy ulicznych oraz przy-stanków autobusowych, parkingu, targowiska, PSZOK (punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych), w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przeka-zywanych do składowania, zgodnie z zapisami : 1) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017r., poz. 1579); 2) Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2018r., poz. 1454) 3) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. u. z 2017r., poz.19) 4) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 992). 5) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 2167) 6) Powszechnie obowiązującymi przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie ustaw wskazanych powyżej. 7) Uchwałą Nr XVI/115/15 Rady Gminy Cegłów z dnia 19 listopada 2015r.w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Cegłów, 8) Uchwałą Nr XVI/120/15 rady Gminy Cegłów z dnia 19 listopada 2015r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi Usługa odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Cegłów, obejmuje: 1) odbieranie wszystkich odpadów komunalnych z terenu Gminy Cegłów z za-mieszkałych nieruchomości, z nieruchomości wykorzystywanych na cele rekrea-cyjne, z gminnych jednostek organizacyjnych i budynków podległych gminie, z koszy ulicznych oraz przystanków autobusowych, parkingu, targowiska, PSZOK (punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Cegłowie przy ulicy Do-brzyckiego 37). Uwaga: Odpady na PSZOK przyjmowane są przez pracownika Urzędu Gminy Cegłów) 2) selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy) następujących frakcji odpadów: a) szkło, b) papier, tektura (makulatura, karton) c) metale, d) tworzywa sztuczne, e) odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone, f) opakowania wielomateriałowe, g) przeterminowane leki i chemikalia, h) zużyte baterie i akumulatory, i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, j) meble i inne odpady wielkogabarytowe, k) odpady budowlane i rozbiórkowe (nie dotyczy odpadów zawierających azbest) l) zużyte opony, m) zmieszane odpady pozostałe po segregacji. n) tekstylia, o) meble i inne odpady wielkogabarytowe, p) odpady budowlane i rozbiórkowe, q) szkło, r) zimne popioły, s) styropiany opakowaniowe 3) odbiór ww. odpadów komunalnych z pojemników lub w workach na odpady komunalne, transport odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, w której nastąpi zagospodarowanie odpadów. 4) Wykonawca udostępnia pojemniki lub worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będzie przekazywał nieodpłatnie mieszkańcom gminy w ilościach w pełni zabezpieczających potrzeby. Dla Urzędu Gminy w Cegłowie oraz Hali Spor-towej w Cegłowie do gromadzenia odpadów min. po dwa pojemniki 1 100l. na kółkach do zbiórki odpadów gromadzonych selektywnie oraz na odpady zmieszane. Dla rodzinnych ogrodów działkowych "Czarny Staw" i "POLANA" min. po trzy kontenery KP7 (w których odpady będą gromadzone i odbierane), do zbiórki odpadów gromadzonych selektywnie oraz na odpady zmieszane. 5) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć w kontenery i pojemniki punkt Selektyw-nej Zbiórki Odpadów Komunalnych na ul Dobrzyckiego 37 w Cegłowie. 3. Liczba mieszkańców 6060 osoby. Poza tym około 200 nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku w ramach dwóch rodzinnych ogrodów działkowych w miejscowości Wólka Wiciejowska i ok 85 nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjne w pozostałych miejscowościach (załącznik nr 8) 4. Kosze uliczne zlokalizowane są na terenie miejscowości Cegłów. Pojemność koszy 35-40l. Ilość koszy ulicznych w miejscowości Cegłów 25szt., ilość koszy na przystankach autobusowych we wszystkich miejscowościach 45szt. Kosze opróżniane są w tym samym terminie w jakim przewidywana jest zbiórka odpadów komunalnych w poszczególnych miejscowościach. W przypadku ich zapełnienia przed terminem zbiórki kosze opróżniane są przez pracowników Urzędu Gminy. 5. Co miesiąc Wykonawca będzie otrzymywać na wskazany przez siebie adres mailowy aktualny wykaz nieruchomości z których powinien odbierać odpady. Wykonawca będzie zobowiązany do zbiórki zgodnie z aktualnym wykazem. 6. Kolory worków obowiązujące na terenie Gminy Cegłów jakie zobowiązany jest zapew-nić Wykonawca a) szkło (bezbarwne i kolorowe) - kolor biały, oznakowane napisem SZKŁO b) papier - kolor niebieski, oznakowane napisem PAPIER c) tworzywa sztuczne metale, opakowania wielomateriałowe - kolor żółty, oznakowane napisem METALE/TWORZYWA SZTUCZNE d) odpady mokre ulegające biodegradacji w tym resztki roślinne, odpady kuchenne - kolor brązowy oznakowane napisem BIO e) pozostałe odpady komunalne - kolor czarny, oznakowane napisem ODPADY KO-MUNALNE f) popiół - kolor czarny, oznakowane napisem POPIÓŁ 7. Obowiązki Wykonawcy: 1) odbierania odpadów komunalnych z terenu Gminy Cegłów z zamieszkałych nieruchomości i nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjne, z Ro-dzinnych Ogródków Działkowych, z gminnych jednostek organizacyjnych i budynków podległych gminie, z koszy ulicznych oraz przystanków autobusowych, parkingu, targowiska, PSZOK (punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych). 2) Wykonawca będzie zobowiązany odbierać: a) odpady segregowane minimum jeden raz w miesiącu. b) odpady niesegregowane i biodegradowalne - w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, październik listopad, grudzień raz w miesiącu, - w miesiącach kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień minimum 6 zbiórek rozłożonych w równomiernych okresach czasowych (drugie kryte-rium oceny ofert). 3) osiągnięcie na obszarze Gminy Cegłów poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia frakcji odpadów komunalnych obejmujących papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło wyliczanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Śro-dowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 2167). 4) w ramach selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, odpady, które nie mogą zostać poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu w miejscu ich powstawania, powinny być, przy uwzględnieniu najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w ustawie Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 799), przekazane do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwione. 9) w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Dz. U. z 2018r., poz. 992). 5) selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w cza-sie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy) 6) odbiór ww. odpadów komunalnych z pojemników lub w workach na odpady komunalne, transport odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, w której nastąpi zagospodarowanie odpadów. 7) odbieranie odpadów, zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem, w przypadku rodzinnych ogrodów działkowych odbiór odpadów w terminie do trzech dni od powiadomienia przez Zamawiającego; 8) udostępnianie worków do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będzie przekazywał nieodpłatnie mieszkańcom gminy w ilościach w pełni zabezpieczających potrzeby właścicieli nieruchomości. 9) dostarczenie pojemników do wyposażenia punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych organizowanego na ul Dobrzyckiego 37 w Cegłowie. Ilość pojemników (min. 5 kontenerów KP7 oraz dodatkowo innych typów umożliwiających prawidłową segregację odpadów) musi zapewniać prowadzenie PSZOK zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminie Cegłów, 10) odbieranie z PSZOKu w terminie trzech dni od powiadomienia przez Zamawiającego, odpadów komunalnych oraz tekstyliów, mebli i innych odpadów wielkogaba-rytowych, zużytych opon, styropianu opakowaniowego, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, odpadów niebezpiecznych powstających na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, w szczególności: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochro-ny drewna oraz opakowania po nich, rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam i opakowania po nich, zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach do dezynfekcji i dezynsekcji, środki ochrony roślin oraz opakowania po nich, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki, baterie i akumulatory, opony, zużyte kartridże i tonery, przepracowane oleje, papy i produktów ropopochodnych. Wykonawca na powyższe produkty zapewni oznakowane pojemniki. (PSZOK otwarty jest w poniedziałki w godzinach 10:00 - 18:00 oraz w soboty w godzinach 11:00 - 13:00. Pracownika do obsługi PSZOKu zapewnia Zamawiający). 11) odbieranie odpadów budowlanych i rozbiórkowych na indywidualne zamówienia składane przez właścicieli nieruchomości na ich koszt, 12) odbierania odpadów selektywnych i odpadów zmieszanych w sposób uniemożliwiający zmieszanie poszczególnych rodzajów odpadów. 13) Sprawdzenie, każdego miesiąca, losowo nie mniej niż 5 na 300 gospodarstw domowych, worków na odpady selektywne pod kątem rzetelności segregacji odpadów przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady, jako zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność dokumentację (protokół wg wzoru stanowiącego załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ) , dokumentację fotograficzną min. 3 zdjęcia i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. 14) przekazywania Zamawiającemu przez cały okres trwania Umowy w formie papierowej i elektronicznej (na adres mailowy urzad@ceglow.pl i m.czyzewska@ceglow.pl) , wymaganych prawem, na drukach obowiązujących w trakcie trwania umowy, sprawozdań okresowych. 15) Przekazywanie Zamawiającemu (do 10 dnia następnego miesiąca) miesięcz-nych w formie papierowej i elektronicznej (na adres mailowy urzad@ceglow.pl i m.czyzewska@ceglow.pl) zestawień o ilości odpadów odbieranych z PSZOK z podziałem na poszczególne frakcje (załącznik nr 14 do siwz). 16) Przekazywanie Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej (na ad-res mailowy urzad@ceglow.pl i m.czyzewska@ceglow.pl) (do 10 dnia następ-nego miesiąca) miesięcznych zestawień o ilości odpadów odbieranych z Ro-dzinnych Ogródków Działkowych (załącznik nr 15 do siwz). 17) bieżące prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 18) przekazywania Zamawiającemu na jego żądanie w terminie 14 dni od daty otrzymania żądania, raportów z systemu GPS zamontowanych w pojazdach przeznaczonym do zbierania odpadów dokumentującego przebieg pracy pojazdu na terenie Gminy Cegłów, 19) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, w czasie prowadzenia usługi, jak i za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzonymi pracami; 20) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pra-cami; 21) posiadanie ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy, przez okres co najmniej od daty podpisa-nia umowy do czasu odbioru końcowego. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia. Ubezpieczenie musi obejmować, co najmniej : a) Ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenia od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości, co najmniej wartości kontrak-tu, b) Ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy z polisą OC na sumę ubezpieczenia równą, co najmniej wartości kontraktu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopie ww. polis ubezpieczeniowych; 22) dostosowanie do rodzaju odbieranych odpadów oraz terenu, z którego będą one odbierane wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady; 23) zapewnienie doświadczonych i wykwalifikowanych osób zdolnych do prowadze-nia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 24) wydrukowanie i przekazanie, właścicielom nieruchomości, w terminie 14 dni od podpisania umowy, kalendarzy z terminami zbiórek odpadów obejmujący okres od dnia 1 stycznia 2019r. do dnia 31 grudnia 2019r.; 25) przeprowadzenie w sołectwach i szkołach, kampanii edukacyjnej dotyczącej se-gregacji odpadów połączonych z konkursami ekologicznymi. (minimum raz na 6 miesięcy) 8. Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z innych gmin. 9. Zamawiający nie dopuszcza odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7


Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 792000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Sanitarnych Komunalnych i Zieleni Wacław Chyliński
Email wykonawcy: zuskiz@op.pl
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 26A
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 648648.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 648648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1036800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.