eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › USŁUGI USTAWIANIA I ZDEJMOWANIA ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-16

Ogłoszenie nr 500274431-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach: USŁUGI USTAWIANIA I ZDEJMOWANIA ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639367-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Składowa , 24100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8863163, 8864103, e-mail rdw.pulawy@zdw.lublin.pl, faks 818 863 163.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGI USTAWIANIA I ZDEJMOWANIA ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R6.ST.3721.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest ustawienie i zdjęcie przy drogach wojewódzkich na terenie RDW Puławy zasłon przeciwśnieżnych w maksymalnej ilości 21,775 km, na odcinkach dróg wojewódzkich na terenie: 1) Obwodu Drogowego Puławy: 738, 741, 743, 801, 824, 826, 845 i 874 2) Obwód Drogowy Annopol: 747, 824 i 855. 3. Szczegółowy zakres prac zawarty w "Warunkach realizacji umowy i standardach jakościowych prac". Lokalizację ustawienia zasłon Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu przekazania pasa rogowego. 4. Usługi należy wykonać zgodnie z dokumentem wymienionym w ust. 3., w sposób gwarantujący należytą jakość. 5. Wykonawca przystąpi do realizacji usług, tj. ustawienia zasłon przed sezonem oraz ich zdjęcia po zakończeniu sezonu zimowego, po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego. 6. Przygotowanie miejsca pracy leży po stronie Wykonawcy i jest to Jego koszt wkalkulowany w cenę jednostkową. 7. Do realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego oraz kołki drewniane. 8. Wykonawca zapewnia wszystkie pozostałe niezbędne materiały, środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 9. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane uszkodzeniami infrastruktury podziemnej (sieć telekomunikacyjna, gazowa, itp.) przy wykonywaniu przedmiotowych prac. Istnieje możliwość wytyczenia trasy posadowienia kabli telekomunikacyjnych przez Orange Polska na koszt i zlecenie Wykonawcy. Szczegóły na stronie: www.orange.pl/wniosekonadzor . 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac na podstawie sporządzonego we własnym zakresie lub przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 12. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42186.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa Rutkowski Piotr
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kazimierz Dolny
Kod pocztowy: 24-120
Miejscowość: Okale 1B
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61601.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61601.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61601.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych usług stosownie do art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. 2. Zamówienie podobnych usług polegać będzie na wykonaniu usług związanych z ustawieniem oraz zdjęciem zasłon przeciwśnieżnych w zakresie zgodnym z zamówieniem podstawowym, których ilość będzie zależna od występujących potrzeb. 3. Przewidywana wartość usług podobnych stanowiących nie więcej niż 70 % wartości netto zamówienia podstawowego.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.