To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-16
Ogłoszenie nr 500274261-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.
Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń
biurowych dla Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Łodzi przy ul. Kościuszki 19 w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631642-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36442956300000,
ul. Piotrkowska
175,
90-447
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 272 62 80, e-mail
zamowienia@zim.uml.lodz.pl, faks
42 272 62 77.
Adres strony internetowej (url): http://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych dla Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Łodzi przy ul. Kościuszki 19 w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZIM-DZ.3321.55.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych wraz z ich montażem do Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w ramach prowadzonej inwestycji pn.: "Przebudowa i adaptacja budynków położonych w Łodzi przy al. Kościuszki 19 i Wólczańskiej 36 dla potrzeb Urzędu Miasta Łodzi i Miejskiej Pracowni Urbanistycznej". W okresie obowiązywania umowy w przypadku zaistnienia potrzeby po stronie Zamawiającego jak i dysponowania środkami na realizację, Zamawiający, zastrzega możliwość zamówienia w ramach prawa opcji i za wynagrodzeniem wskazanym w ofercie Wykonawcy w zakresie pozycji nr 9, 22, 24, 26, 30, 52 i 55 wskazanych w Załączniku do Opisu Przedmiotu Zamówienia - Zestawieniu mebli z prawem opcji. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy, oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w TOMIE III SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w TOMIE II SIWZ-Formularz Aktu Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
379260.02
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKOMAX 3 MEBLE BIUROWE Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
460003.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach wojewódzkich województwa łódzkiego
- 55/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9, w podziale na dwie części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Wyposażenie budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie
- Dostawa mebli i foteli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa mebli wraz z rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem oraz gwarancją do Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej UMB.
- Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.