eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › Przebudowa drogi kategorii powiatowej nr 3911W w miejscowości Łomna, od km 3 + 480 do km 4 +600, gm. Kosów Lacki.



Ogłoszenie z dnia 2018-11-15

Ogłoszenie nr 500273800-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.

Sokołów Podlaski: Przebudowa drogi kategorii powiatowej nr 3911W w miejscowości Łomna, od km 3 + 480 do km 4 +600, gm. Kosów Lacki.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555374-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500115290-N-20118

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500151839-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim, Krajowy numer identyfikacyjny -, ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (025) 7817400, e-mail przetargi@powiat-sokołowski.pl, faks (025) 7817460.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat-sokolowski.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi kategorii powiatowej nr 3911W w miejscowości Łomna, od km 3 + 480 do km 4 +600, gm. Kosów Lacki.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Fn.272.32.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa drogi powiatowej nr 3911W w miejscowości Łomna, na odcinku od km 3+480 do km 5+056 o długości 1,576 km, gm. Kosów Lacki". Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje następujące elementy: ? wykonanie robót przygotowawczych; ? wykonanie poszerzenia istniejącego jezdni na podbudowie z mieszanki kruszyw łamanych; ? wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw łamanych o gr. 15 cm; ? wykonanie jezdni z betonu asfaltowego na istniejącej podbudowie łącznej gr. 9 cm; ? utwardzenie poboczy z pospółki żwirowej gruboziarnistej; ? wykonanie powierzchni odwodnienia pasa drogowego; ? przebudowa zjazdów; ? przebudowa istniejących przepustów pod zjazdami i jezdnią; ? odmulenie istniejących rowów; ? wycinka kolidujących krzaków; ? zagospodarowanie zielenią pasa drogowego; ? wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i naniesienie aktualizacji na mapę zasadniczą. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania zawiera przedmiar robót i dokumentacja projektowa stanowiące załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za całokształt, w tym za: przebieg i terminowe wykonanie robót, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót. Przy każdej dostawie, grysu kamiennego i emulsji asfaltowej, dla zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dostarczyć dokument pozwalający na identyfikację producenta, u którego wykonawca dokonał zakupu. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, szczegółowymi specyfikacjami obowiązującymi przy wykonywaniu robót, warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z projektem budowlanym i wa-runkami technicznymi. Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu atesty i aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności z PN, EN na wszystkie dostarczone na budowę materiały oraz recepty na asortyment wykonywanych robót i zatwierdzony przez Starostę Sokołowskiego projekt oznakowania robót. Zamawiający zastrzega sobie, że ewentualne przerwy w robotach, nie spowodowane warunkami atmosferycznymi, nie przekroczą trzy dni w miesiącu. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nie równoważności". Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności: * obsługiwanie maszyn drogowych (walców, układarek, koparek, koparko - ładowarek, ładowarek, równiarek), * układanie nawierzchni drogowych. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962).


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta do dnia 31.08.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa drogi kategorii powiatowej nr 3911W w miejscowości Łomna, od km 3 + 480 do km 4 +600, gm. Kosów Lacki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych "Mikst" SP. z O.O., info@mikst.pl, Ul. Gdańska 69A, 07-100, Węgrów, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1538682.95 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku z koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz koniecznością wykonania robót dodatkowych przedłuża się określony w umowie termin zakończenia robót do dnia 28.09.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
- w trakcie realizacji przedmiotu Umowy zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych nie ujętych w projekcie budowlanym, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego doszło do zawarcia Umowy, a które są konieczne (niezbędne) do poprawnego pod względem technicznym realizacji przedmiotu Umowy; - zachodzi konieczność dokonania zmian w dokumentacji projektowej w związku z odmiennymi niż przyjęte w dokumentacji warunkami terenowymi - zmiana wykonawcy (na wykonanie robót dodatkowych) nie może zostać dokonana z przyczyn technicznych; zmiana spowodowałaby istotną niedogodność z uwagi na trudności we właściwej organizacji i koordynacji robót; - wykonanie robót dodatkowych wymaga dodatkowego czasu, co czyni niemożliwym zakończenie przedmiotu Umowy w ustalonym w Umowie terminie;

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.