Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500272535-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Ośrodek Sportu i Rekreacji: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja Stadionu Nr 2 przy ul. Orłowskiej 48 - kontynuacja robót ziemnych przy rozbiórce trybuny głównej, utwardzenie terenu pod trybunę mobilną oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 32988100000,
ul. al. Niepodległości
4,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 555 350, e-mail
zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl, faks
523 555 366.
Adres strony internetowej (url): www.osir.inowroclaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja Stadionu Nr 2 przy ul. Orłowskiej 48 - kontynuacja robót ziemnych przy rozbiórce trybuny głównej, utwardzenie terenu pod trybunę mobilną oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OSiR.2311-8/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja Stadionu Nr 2 przy ul. Orłowskiej 48 poprzez rozbiórkę istniejących trybun ziemnych oraz zakup trybun mobilnych, instalacja nowoczesnego oświetlenia głównego boiska Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu poprzez m.in.: - utwardzenie nawierzchni pod trybuny kostką brukową, - wykonanie skarpy, - profilowanie terenów po istniejących trybunach, - wycinkę 24 szt. drzew na terenie stadionu, m. in. poprzez: a) usunięcie 24 szt. drzew według Załącznika Nr 11, b) mechaniczne karczowanie pni wraz z zasypaniem wyrw po korzeniach, c) wywóz pozostałości po karczowaniu do utylizacji, d) uporządkowanie miejsca prowadzonych robót, pasa drogowego i przyległego terenu z zastrzeżeniem, że drewno pozyskane w ramach wycinki pozostaje do dyspozycji Wykonawcy. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac do wykonania: znajduje się w dokumentacji projektowej (przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) oraz wykazie drzew podlegającym wycince, które stanowią załącznik do SIWZ. 2) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) wycinki 24 szt. drzew na terenie stadionu m. in. poprzez: - usunięcia 24 szt. drzew według Załącznika Nr 11, - mechanicznego karczowania pni wraz z zasypaniem wyrw po korzeniach, - wywozu pozostałości po karczowaniu do utylizacji, - drewno pozyskane w ramach wycinki stanowić będzie własność Wykonawcy, - uporządkowania miejsca prowadzonych robót, pasa drogowego i przyległego terenu, b) utrzymywania na terenie budowy porządku, należytego składowania i usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów, śmieci oraz urządzeń prowizorycznych, c) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt pojemnika na odpady budowlane (miejsce ustawienia pojemnika wskaże Zamawiający) oraz obsługę związaną z wywozem odpadów i ich utylizacją, d) zorganizowania i zabezpieczenia, a po zakończeniu robót zdemontowania zaplecza budowy, jak również ponoszenia kosztów jego utrzymania oraz konserwacji wszystkich urządzeń, na zorganizowanym przez siebie placu budowy, e) przywrócenia zastanego stanu otoczenia takiego jak przed rozpoczęciem robót budowlanych, f) wykonania prac zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, a także zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, g) ponoszenia odpowiedzialności za powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu zamówienia powierza, lub którym przy realizacji przedmiotu zamówienia się posługuje, h) zabezpieczenia terenu wykonywania robót, w tym jego oznakowania oraz zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich, i) zabezpieczenia składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą albo utratą jakości, właściwości lub paramentów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru, j) używania wyrobów odpowiadających wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach, k) wykonania prac zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami w zakresie prawa budowlanego. 3) W trakcie realizacji zamówienia należy stosować materiały posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia i stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Polskich Norm, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z wymogami odpowiednich norm, bądź certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność. 4) Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej to okaże się rzeczywiście konieczne dla wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wytycznymi inspektora nadzoru inwestorskiego, zapisami niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi przepisami i normami. Jeżeli w trakcie realizacji powstanie konieczność wykonania robót dodatkowych, których rozmiaru Zamawiający nie był w stanie przewidzieć i określić w momencie rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może powierzyć ich wykonanie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany je wykonać, przy czym zasadność wykonania i zakres robót będą potwierdzone protokołem konieczności - zaakceptowanym i podpisanym przez obie strony, a ustalenie wartości tych robót będzie uzgodnione przez strony przed ich rozpoczęciem. Dla uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że roboty, których rodzaj ujęto w niniejszej dokumentacji wraz z załącznikami, nie mogą być uznane za roboty dodatkowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233250-6, 45110000-1, 45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169830.72
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inohurt Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
169830.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169830.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inohurt Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
169830.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 66 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie nr 611105-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.) nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający po wszczęciu postępowania ogłosił zamiar zawarcia umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki (ogłoszenie nr 500228884-N-2018 z dnia 24-09-2018 r.)
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zag. terenu i infr. techniczną przy ul. Dworcowej dz. nr 553/15 w Nowem"
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej w miejscowości Jacewo, gm. Inowrocław - ETAP I
- Dostawa leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu (Powtórka)
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów w tym aparatu satelitarnego do posiewu krwi oraz płynów ustrojowych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Wymiana ogrodzenia terenu Żłobka "Maja" w Inowrocławiu
- Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.