To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500272295-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Sukcesywne wykonanie i dostawa worków do segregacji odpadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634391-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000,
ul. ul. Wołyńska
57,
22100
Chełm, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
082 5631461 do 63, e-mail
tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl, faks
825 630 450.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.chelm.pl, www.mpgk.home.pl - adres techniczny
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedsiębiorstwo komunalne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne wykonanie i dostawa worków do segregacji odpadów
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest sukcesywne wykonanie, dostawa i rozładunek worków do selektywnej zbiórki odpadów, których ilość określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Grubość dostarczonych worków mierzona w dowolnym ich miejscu, nie może być mniejsza niż 50 mikrometrów. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia nadruków na workach zgodnie z zapisami określonymi w dokumentacji postępowania. 4. Przed realizacją zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć za pośrednictwem e-maila projekt worków, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ w poz. od 1 do 4, do akceptacji przez Zamawiającego. 5. Wysokość nadruku na workach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ w poz. od 5 do 6, nie może być mniejsza niż 4 cm. 6. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego sukcesywnie, na koszt i ryzyko Wykonawcy pojazdem wyposażonym w windę samo-rozładunkową lub urządzenie HDS zgodnie z poniższym harmonogramem: - I dostawa do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, - II dostawa do dnia 15.12.2018 r., - III dostawa do dnia 31.03.2019 r., - IV dostawa do dnia 31.07.2019 r. UWAGA: Określone terminy stanowią maksymalny, dopuszczalny czas dostawy. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu, lecz nie więcej niż 10 dni roboczych. 6.1. Wykonawca przy każdej dostawie będzie zobowiązany do dostarczenia następujących ilości worków, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ: - po 18 000 worków z poz. od 1 do 4 - 38 000 worków z poz. 5, - 24 000 worków z poz. 6. 7. Wykonawca będzie zobowiązany wraz z dokumentem dostawy, dostarczyć dokumenty, z których jednoznacznie będzie wynikała grubość dostarczonych worków. Dokumenty będą musiały być wystawione dla każdej dostarczonej partii, uwzględniając rodzaj frakcji. 7.1. W przypadku braku dokumentów opisanych powyżej dostawa worków nie zostanie przyjęta. 8. Zamawiający dopuszczać będzie tylko i wyłącznie zwiększenie ilości dostarczonych worków na zasadach określonych we wzorze umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego znajdującego się przy ul. Bieławin 5 w Chełmie, w dzień roboczy w godzinach od 7:30 do 14:00. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeliczenia ilości dostarczonych worków w terminie do 7 dni roboczych od dnia ich dostawy. 11. W przypadku wystąpienia przesłanek, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przebadania w laboratorium posiadającym uprawnienia do wykonywania tego typu badań, określonej próby z każdego rodzaju dostarczonej partii worków, pod względem zaoferowanej przez Wykonawcę grubości worków. 11.1. Wielkość próby, o której mowa powyżej wynosić będzie min. 0,01% dla dostarczonej partii worków, lecz nie mniej niż 2 worki z każdego rodzaju frakcji. 11.2. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca będzie zobowiązany pokryć koszty badań oraz zapłacić karę umowną. 12. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem postępowania, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia i rozładunek. 13. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 5.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18930000-7
Dodatkowe kody CPV: 19640000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
166160.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sipeko Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
204376.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup materiałów biurowych
- "Remont pokrycia dachowego na budynku głównym oraz budynku technicznym 03 na DPG w Zosinie."
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowawczą
- Zakup pieczywa i art. piekarniczych
- Zakup sprzętu biurowego typu niszczarki, drukarki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego rozbudowy drogi powiatowej Nr 1876L, ul. Polna i rozbudowy drogi powiatowej nr 1875L, ul. Narutowicza w M.Rejowiec Fabryczny
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Wykonanie i sukcesywne dostawy worków na odpady z nadrukiem
- Sukcesywna dostawa środków czystości, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.