To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500272113-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Uniwersytet Opolski: Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO w zakresie wyspecyfikowanej aparatury niezbędnej do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630557-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500244877-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 138200000,
ul. Pl. Kopernika
11 A,
45-040
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 5 415977, e-mail
zamowienia@uni.opole.pl, faks
775 415 930.
Adres strony internetowej (url): www/zamowienia.uni.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO w zakresie wyspecyfikowanej aparatury niezbędnej do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D/33/2018/A
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO w zakresie wyspecyfikowanej aparatury niezbędnej do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim", w podziale na części: 1. Część nr 1: Łóżko szpitalne - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 2. Część nr 2: Szafka przyłóżkowa - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. 3. Część nr 3: Wózek inwalidzki - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. 4. Część nr 4: Ssak elektryczny - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ. 5. Część nr 5: Zestaw do profilaktyki przeciwodleżynowej - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ. 6. Część nr 6: Zestaw do nauki przemieszczania pacjentów - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ. 7. Część nr 7: Nowoczesny wózek funkcjonalno-lekowy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ. 8. Część nr 8: Defibrylator manualny - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33192120-9, 33192300-5, 33193120-6, 33196000-0, 33182100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Łóżko szpitalne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55555.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konkret Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16934.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Szafka przyłóżkowa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 2 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wózek inwalidzki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 3 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Ssak elektryczny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 4 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zestaw do profilaktyki przeciwodleżynowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 5 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zestaw do nauki przemieszczania pacjentów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 6 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Nowoczesny wózek funkcjonalno-lekowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 7 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Defibrylator manualny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 8 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Wykonanie badań laboratoryjnych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych na drogach wojewódzkich w 2024 r.
- "Naprawy bieżące urządzeń dźwigowych marki Hiab i urządzeń samo-załadowczych marki Multilift"
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 451 na odcinku Pielgrzymowice-Wilków od km 20+069 do km 21+346
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń do rehabilitacji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
- Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.