eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Rozbudowa, nadbudowa wraz z instalacjami wewnętrznymi budynku OSP, przebudowa sieci teletechnicznej, przyłącza teletechnicznego i wodociągowego oraz termomodernizacja istniejącej części budynku w Mazańcowicach, na dz. nr 1740/2, Gmina Jasienica.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-13

Ogłoszenie nr 500270480-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.

Jasienica: Rozbudowa, nadbudowa wraz z instalacjami wewnętrznymi budynku OSP, przebudowa sieci teletechnicznej, przyłącza teletechnicznego i wodociągowego oraz termomodernizacja istniejącej części budynku w Mazańcowicach, na dz. nr 1740/2, Gmina Jasienica.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 75149-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 102548-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica, Krajowy numer identyfikacyjny 072182255, ul. Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48334726200, e-mail sekratariat@jasienica.pl, faks +48334726262.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, nadbudowa wraz z instalacjami wewnętrznymi budynku OSP, przebudowa sieci teletechnicznej, przyłącza teletechnicznego i wodociągowego oraz termomodernizacja istniejącej części budynku w Mazańcowicach, na dz. nr 1740/2, Gmina Jasienica.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty rozbiórkowe; - Roboty konstrukcyjno-budowlane, w tym: rozbudowa budynku od strony południowej, dobudowa klatki schodowej, nadbudowa budynku o jedną kondygnację, - Roboty budowlane wykończeniowe; - Roboty instalacyjne w zakresie instalacji wodociągowej, centralnego ogrzewania, kanalizacyjnej, wentylacyjnej, kanalizacji deszczowej, - Roboty izolacyjne - izolacje cieplne i przeciwwilgociowe; - Roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i słaboprądowych; - Uporządkowania terenu robót. Na czas przedmiotowej inwestycji Wykonawca zapewni: - Garaż stalowy jedno-stanowiskowy na wóz bojowy straży o wymiarach: długość - 9,0m,szerokość - 5,0 m, wysokość - 4,0 m, z bramą 3,5 x 3,5m, wraz z wykonaniem jego zasilania elektrycznego oraz przeniesieniem instalacji alarmowej, garaż zostanie ustawiony na działce Zamawiającego. - Kontener biurowy oraz przenośne wc dla strażaków wraz z wykonaniem zasilania elektrycznego kontenera oraz przeniesieniem instalacji alarmowej, kontener zostanie ustawiony na działce Zamawiającego. Wykonawca do dnia 20 listopada 2017 r. powinien wykonać zakres robót który umożliwi bezpieczne korzystanie z boksów garażowych budynku.


II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:

45262690-4,

45110000-1,

45400000-1,

45310000-3,

45330000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
28 września 2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Rozbudowa, nadbudowa budynku OSP w Mazańcowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/06/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo RobótBudowlanych BESKID Nr II Sp. z o.o., beskid2@prbbeskid.pl, ul. Podwale 33, 43-300 Bielsko-Biała, , 43-300, Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3609967.11 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
wzrostwynagrodzenia określonego w umowie o 88716,68 zł brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji robót stwierdzono konieczność wykonania dodatkowych / zamiennych robót budowlanych oraz instalacyjnych polegających między innymi na: zmianie oświetlenia pomieszczenia strychu - dostosowaniu jego parametrów do przyszłej funkcji, wykonanie dodatkowego okablowania montaż dodatkowego osprzętu, doposażeniu szaf zewnętrznych, wykonaniu dodatkowego okablowania instalacji klimatyzacyjnej poddasza, kanału technicznego garażu, agregatu prądotwórczego, centrali alarmowej, wentylatorów, wykonaniu dodatkowych podejść wod.-kan. w pomieszczeniu kuchni, zmiana standardu białego montażu w łazienkach, wykonanie wzmocnienia istniejącego stropu nad kuchnią. W związku ze zleceniem ww. robót dodatkowych i zamiennych oraz zwiększeniem zakresu niektórych robót wykończeniowych dotyczących istniejącej, pierwotnie nie objętej opracowaniem części budynku, mając na uwadze zapisy § 18 ust.1 pkt. e, umowy, strony zgodnie proponują przedłużenie terminu realizacji zakresu określonego umowy do dnia 30.11.2018r. Sporządzono kosztorysy robót koniecznych (dodatkowych / zamiennych) dotyczące wykonania ww. robót, będące załącznikami do protokołu, opracowane na stawkach z oferty przetargowej Wykonawcy. Szacunkowy dodatkowy koszt wykonania ww. robót zamiennych i dodatkowych to 72127,38 zł netto (88716,68 zł brutto, słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy siedemset szesnaście zł 68/100). Dodatkowy koszt wykonania wcześniej zleconych robót zamiennych (objętych aneksami nr 1 - 5) to 395 780,67 zł brutto. Łączna wartość robót koniecznych (zamiennych / dodatkowych) wynosi 484 497,35 zł brutto co stanowi 10,9% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zwiększenia nie przekracza 15 % wartości podstawowego zamówienia, wg wyliczenia: 4 440 259,55 zł x 15 % = 666 038,33 zł brutto (zgodnie z §3, ust. 5 umowy). Dokładna wartość zwiększenia zostanie określona kosztorysem powykonawczym przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.