eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Budowa skweru rekreacyjno - sportowego na działce nr 53, obręb 01-28 w rejonie ul. Kołobrzeskiej w Konstancinie-Jeziornie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-13

Ogłoszenie nr 500270291-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna: Budowa skweru rekreacyjno - sportowego na działce nr 53, obręb 01-28 w rejonie ul. Kołobrzeskiej w Konstancinie-Jeziornie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613423--2018 z dnia 06-09-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Krajowy numer identyfikacyjny 1327104500000, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 484 23 00 , e-mail zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks +48 22 484 23 09.
Adres strony internetowej (url): www.konstancinjeziorna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa skweru rekreacyjno - sportowego na działce nr 53, obręb 01-28 w rejonie ul. Kołobrzeskiej w Konstancinie-Jeziornie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.41.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa skweru rekreacyjno-sportowego w Konstancinie- Jeziornie. 2. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie decyzji Starosty Piaseczyńskiego o pozwoleniu na budowę skweru rekreacyjno - sportowego na działce nr 53, obręb 01-28, w jednostce ewidencyjnej Konstancin - Jeziorna miasto, nr 1499/2018 z dnia 25.07.2018 r. oraz dokumentacji technicznej, w skład której wchodzą: projekt wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych autorstwa PM Projekt Sp. z o.o. z lipca 2018 r. oraz karty katalogowe urządzeń referencyjnych fitness, (załącznik nr 10 do SIWZ). 3. Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ, należy traktować tylko jako materiał pomocniczy. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 4. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich wykonanych robót. 5. Podczas wykonywania robót, teren budowy należy zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47, poz. 401). 6. Wykonawca ma obowiązek właściwego zabezpieczenia roślinności na okres prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Wykonawca powinien uwzględnić w swej ofercie koszty utylizacji nadmiaru gruntu/gruzu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - oraz dostarczyć Zamawiającemu stosowne zaświadczenie o przekazaniu urobku, tj. Kartę Przekazania Odpadów. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 9. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. 10. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 12. Nakłada się na Wykonawcę obowiązek dołączenia do oferty wskazanych poniżej dokumentów. 1) Dla urządzeń zabawowych: a. aktualnych Certyfikatów, wydanych przez jednostki certyfikujące, na poszczególne urządzenia zabawowe, potwierdzających spełnianie normy PN-EN 1176. Z treści Certyfikatów musi jednoznacznie wynikać, że dotyczą one urządzeń planowanych do zastosowania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; b. kart katalogowych i/lub innych dokumentów przedstawiających rysunki lub zdjęcia wszystkich oferowanych urządzeń zabawowych, w których powinny być przedstawione wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża. 2) Dla urządzeń fitness: a. aktualnych Certyfikatów wydanych przez jednostki certyfikujące na poszczególne urządzenia siłowni zewnętrznej, potwierdzających spełnianie normy PN-EN 16630:2015. Z treści certyfikatów musi jednoznacznie wynikać, że dotyczą one urządzeń siłowych planowanych do zastosowania w ramach realizacji zamówienia; b. kart katalogowych i/lub innych dokumentów przedstawiających rysunki lub zdjęcia wszystkich oferowanych urządzeń siłowni zewnętrznej, w których powinny być przedstawione wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża. 3) Dla oświetlenia terenu: a. kart katalogowych i/lub innych dokumentów przedstawiających rysunki lub zdjęcia oferowanych słupów oświetleniowych wraz z oprawami świetlnymi, w których powinny być przedstawione wymiary lamp, ich parametry techniczne, kolorystyka, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża. 4) Dla nawierzchni bezpiecznej: a. aktualnego Certyfikatu na nawierzchnię bezpieczną elastyczną z granulatu, wydanego przez jednostkę certyfikującą, potwierdzającego spełnianie normy PN-EN 1177 (nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki); b. atestu PZH; c. raportu z badań dotyczących krytycznej wysokości upadku wg. Normy PN-EN 1177 (nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki). 5) Dla pozostałych elementów małej architektury (kosze, ławki itp.): a. kart katalogowych i/lub innych dokumentów przedstawiających rysunki lub zdjęcia wszystkich oferowanych elementów wyposażenia, w których powinny być przedstawione wymiary urządzeń, ich kolorystyka, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża. Uwaga: powyższe dokumenty stanowią konieczny element oferty i Wykonawca ma obowiązek złożyć je w terminie jej składania. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełniony wykaz oferowanych urządzeń, którego wzór znajduje się w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ. 13. Wszystkie urządzenia, planowane do zastosowania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, muszą spełniać wymagania określone w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2 oraz posiadać dokumenty, o których mowa w ust. 12. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 1) elementy łączące poszczególne części urządzeń rekreacyjno-zabawowych oraz łańcuchy huśtawek były wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami/nakładkami, a daszki w urządzeniu wielofunkcyjnym wykonane z HDPE; 2) średnica gniazda w huśtawce wahadłowej 2 (typu "bocianie gniazdo") wynosiła minimum 90 cm. 14. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy dokumentacją techniczną a przedmiarami, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, o której mowa w ust. 2. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej, Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w zakresie zastosowanych materiałów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. 16. Wykonawca może zastosować równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność przedstawionych urządzeń na podstawie złożonej dokumentacji, o której mowa w ust. 12 powyżej. Oferowane urządzenia równoważne muszą spełniać wszystkie wymagania określone w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2 oraz wymagania określone w ust. 13 powyżej, z następującymi zastrzeżeniami: 1) dopuszczalne jest zastosowanie urządzeń zabawowych o wymiarach innych niż wskazane w dokumentacji technicznej, pod warunkiem, że ich wymiary spełniają następujące warunki: a) suma wszystkich głównych wymiarów urządzenia, tj. długość, szerokość i wysokość, nie będzie mniejsza o więcej niż 10% w stosunku do sumy tych wymiarów podanych w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2; b) suma długości i szerokości urządzenia nie będzie mniejsza o więcej niż 10% w stosunku do sumy tych wymiarów podanych w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2; c) w przypadku zabawki "Piramida wspinaczkowa" minimalna wysokość urządzenia powinna wynosić 300 cm. 2) dopuszczalne jest zastosowanie urządzeń fitness o wymiarach innych niż wskazane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zachowania wymaganej dla nich funkcjonalności, 3) W przypadku oferowania urządzeń o innych wymiarach, w tym w szczególności innych wymiarach stref bezpieczeństwa niż określone w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2, dopuszczalne są niewielkie korekty lokalizacji urządzeń na placu zabaw w stosunku do lokalizacji wskazanych w ww. dokumentacji. Uwaga! W przypadku oferowania urządzeń o innych wymiarach, niż wskazane w dokumentacji technicznej, Wykonawca musi wykazać w składanej ofercie, że wszystkie oferowane urządzenia, z uwzględnieniem ich stref bezpieczeństwa, mieszczą się na powierzchni skweru, przeznaczonej do ich montażu zgodnie z ww. dokumentacją, załączając do oferty naniesione na projekcie zagospodarowania terenu planowane rozmieszczenie urządzeń i ich stref bezpieczeństwa. 17. Prace budowlane mogą być prowadzone wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 20:00. Zabrania się prowadzenia robót w niedziele i święta. 18. Wyłoniony Wykonawca, w razie takiej potrzeby, sam wystąpi do Zakładu Gospodarki Komunalnej o wskazanie miejsca poboru wody i zrzutu ścieków na potrzeby budowy i poniesie koszty usługi. 19. Wykonawca wystąpi o przydział energii elektrycznej na potrzeby budowy i będzie sam ponosił koszty jej zużycia. 20. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą i przekaże ją Zamawiającemu w następującej formie i liczbie: 1) w formie papierowej, wpiętą do segregatorów formatu A4 z załączonym kompletnym spisem treści (nazwa dokumentu, przez kogo wydany, data wydania) oraz z czytelnie opisanymi grzbietami (nazwa inwestycji, branża, nr tomu np. 1 tom z 3 tomów, rok) - 2 egzemplarze, 2) w formie elektronicznej, uporządkowanej według spisu treści (odpowiadającej formie papierowej) w formacie PDF - 3 kopie na płytach CD. 21. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby, wykonujące bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 z późn. zm.). Ustalenie warunków zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda osoba zatrudniona na powyższych warunkach brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w ust. 21 pkt 1 są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną; przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń; na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców.; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za okres rozliczeniowy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub zaświadczenia, o których mowa w ust. 21 pkt 2 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45112700-2, 45212000-6, 45233140-2, 37535200-9, 45111291-4, 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45316000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 564075.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Playtime Group sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pocztowa 1 lok. 8
Kod pocztowy: 05-082
Miejscowość: Stare Babice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 449950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 669435.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.