eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego wraz z rozbudową Promenady Zdrojowej w Uzdrowisku Gołdap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-09

Ogłoszenie nr 500269754-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.

Gmina Gołdap: Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego wraz z rozbudową Promenady Zdrojowej w Uzdrowisku Gołdap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
projekt pn.: "Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego wraz z rozbudową Promenady Zdrojowej w Uzdrowisku Gołdap" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586073-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500191171-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gołdap, Krajowy numer identyfikacyjny 79067123100000, ul. Plac Zwycięstwa 14, 19500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 876 156 000, e-mail jolanta.sztabinska@goldap.pl, faks 876 150 800.
Adres strony internetowej (url): www.bip.goldap.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego wraz z rozbudową Promenady Zdrojowej w Uzdrowisku Gołdap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIK-ZP.271.20.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego wraz z rozbudową Promenady Zdrojowej w Uzdrowisku Gołdap z podziałem na następujące części: Część I - Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: 1) Budowę obiektu: - prace konstrukcyjne i wykończeniowe (1. ławy, ściany i płyta fundamentowa, 2. strop, wieńce, klatki schodowe, 3. posadzki, 4. ściany, 5. sufity, 6. konstrukcja i pokrycie stropodachu, 7. obróbki blacharkie oraz odwodnienie dachu, 8. izolacje: ścian zewn, podłóg na gruncie, stropodachu, dachu), - elewacja, - stolarka okienna i drzwiowa (zewnętrzna i wewnętrzna); Parametry obiektu: powierzchnia zabudowy: 2192,30 m2, kubatura brutto: 19846,00 m3, liczba kondygnacji nadziemnych: 2, liczba kondygnacji podziemnych: 1, wysokość budynku: 15,50 m; Ogrzewanie obiektu poprzez zastosowanie pomp ciepła. 2) Budowę instalacji technicznych: * instalacja sanitarna: - wentylacja mechaniczna nawiewno - wywiewna, - instalacja klimatyzacji, - instalacja centralnego ogrzewania (ogrzewania grzejnikowe, podłogowe), - instalacja wody ciepłej, wody zimnej i cyrkulacji, - instalacja hydrantowa, - instalacja deszczowa, - instalacja kanalizacyjna, * instalacja elektryczna: - zasilanie instalacji i rozdzielnie, - instalacja oświetleniowa, w tym oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalacja gniazd wtyczkowych, - instalacja odgromowa, - ochrona przepięciowa wewnętrzna oraz p.pożarowa, - instalacja internetowa, - elektroniczny system obsługi klienta, - system nadzoru wizyjnego, - system nagłośnienia; Układ funkcjonalny budynku: - strefa I - zespół gabinetów przyrodoleczniczych (peloidoterapia: okłady i kapiele borowinowe, krioterapia miejscowa, inhalatoria, masaże, gabinet lekarski), - strefa II - zespół termoterapii (sauny: sucha, parowa, infrared i lodowa, grota solna, tepidarium z palmiarnią, urządzenia kinezyterapeutyczne, w tym ścianka wspinaczkowa, plac zabaw dla dzieci), - strefa III - zespół hydroterapii (baseny rehabilitacyjne: basen ogólny z wodą solankową 290 m2, gł. 1,3 m; niecka basenowa dla dzieci: 51 m2, gł. 0,3 m; basen rehabilitacyjny 60 m2, gł. 2 m, 5 x 12 m z dnem ruchomym); 3) Zakres wyposażenia budynku (wyposażenie niezbędne do funkcjonowania infrastruktury będącej przedmiotem Projektu): - poręcze ze stali nierdzewnej do ćwiczeń rehabilitacyjnych w wodzie, - podnośnik dla osób niepełnosprawnych (transport osób niepełnosprawnych z plaży do basenu), - rowerki wodne, - wyposażenie do ćwiczeń w wodzie: makarony, deski itp., - wyposażenie medyczne tj. apteczki, podstawowy sprzęt ratunkowy, - ścianka wspinaczkowa, - plac zabaw dla dzieci młodszych (głównie basen z kuleczkami), - leżanki ceramiczne do tepidarium, - kabiny do floatingu, - kabiny UGUL wraz z pełnym osprzętem do rehabilitacji (pomieszczenie kinezyterapii), - stoły do masażu i rehabilitacji, - wanna do kąpieli borowinowej, - aparat do krioterapii, - inhalatory, - leżanki rehabilitacyjne, - standardowe wyposażenie biurowe: stoły, krzesła, fotele, szafki, lady recepcyjne, - standardowe wyposażenie punktu kawiarni, poczekalni, tarasu: stoliki, krzesła, fotele, ławy, leżaki, -zielone ściany oraz palmiarnia - itp. 4) Zagospodarowanie terenu przyległego: - budowa ciągów pieszo-jezdnych (2880,30m2), w tym droga pożarowa zakończona placem manewrowym, - budowa parkingu (57 miejsc postojowym, pow. 825,4 m2) - 1 stanowisko autokarowe (3,30m x 20m), 2 stanowiska dla os. niepełnosprawnych (3,65m x 5m), pozostałe (2,5m x 5m, w tym 4 stanowiska: 2,5m x 5,5m) -instalacje zewnętrzne do budynku zakładu: przyłącze wody, kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków, kanalizacji deszczowej i elektrycznej - oświetlenie drogi i miejsc postojowych - montaż elementów małej architektury: ławki (4 szt.), kosze na śmieci (4 szt.), stojaki na rowery (5 szt., każdy stojak na 4 rowery), donice dekoracyjne; - wycinka drzew kolidujących z inwestycją, nasadzenia zieleni w postaci krzewów, drzew i trawników (powierzchnia biologicznie czynna zagospodarowywanej powierzchni: 6666,7 m2); - ogrodzenie terenu (wys. do 1,50 m z furtką wejściową o szer. 1,20 m); - montaż systemowej, zadaszonej wiaty na pojemniki na odpady stałe (wiata na 2 pojemniki 1100 litrów oraz 2 pojemniki 240 litrów); Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, - załącznik nr 9.1, 9.2, 9.2a, 9.3, 9.4, 9.5, 9.6, 9.7,9.8 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10.1, 10.2, 10.3, 10.4, 10.5, 10.6, 10.7, 10.8 do SIWZ. Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 11.1, 11.2, 11.3, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7, 11.8 do SIWZ. Część II - Rozbudowa Promenady Zdrojowej Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: 1) Rozbudowę Promenady Zdrojowej na dł ok 520 m. Zamknięcie kinezyterapeutycznej pętli zdrojowej na dz. 1987, 280/1 w Gołdapi. Zakres prac budowlanych: a) budowa ciągów pieszo - jezdnych (6943,30 m2) z kostki betonowej, w tym: - chodniki: 1970,70 m2, szer. 2,0 m, dwustronny, - ścieżka rowerowa: 986,80 m2, szer. 2,0 m, jednostronna, dwukierunkowa, - część jezdna (droga): 3985,80 m2, dł. ok. 430 m, szer. 6,00 m (poszerzenie na łuku); b) budowa parkingu (667,40m2, 42 miejsca postojowe o pow. 2,5 x 6,0 m); c) budowa kanalizacji teletechnicznej, d) budowa oświetlenia drogi oraz zasilania przepompowni, e) budowa kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi i przepompownią. Użyte materiały i urządzenia w zakresie nawierzchni oraz oświetlenia drogi stanowiącej przedłużenie Promenady Zdrojowej należy dostosować do istniejących wbudowanych przy Promenadzie Zdrojowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia części II określony został w projekcie budowlanym - załącznik nr 9.1, 9.2, 9.3 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10.1, 10.2, 10.3 do SIWZ. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 11.1, 11.2, 11.3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Wykaz podstawowych cech równoważności użytych urządzeń i materiałów stanowi załącznik nr - 12 do SIWZ Zamawiający proponuje aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) przejęcia terenu robót od Zamawiającego, 2) zabezpieczenia terenu robót, 3) zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, 4) ustanowienia kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż, 5) organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp. 6) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r. , poz. 1332) i ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz.1570), okazania na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu, 7) uzgadnianie z przedstawicielem Zamawiającego propozycji kolorystyki materiałów dla robót wykończeniowych, 8) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżącą odpadów i śmieci, 9) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 10) jako wytwarzający odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1688 oraz ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992), Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. 11) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami, 12) terminowe wykonanie i przekazanie do użytku przedmiotu umowy oraz oświadczenie, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy, 13) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów, 14) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy, 15) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 16) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów i protokołów niezbędnych przy odbiorze, 17) uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń), 18) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, 19) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, 20) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię ww. Polisy, 21) informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 22) prowadzenie wszystkich rodzajów robót przez osoby uprawnione zgodnie z wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, 23) testowego uruchomienia wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z przeprowadzeniem szkolenia instruktażowego obsługi tych urządzeń (dotyczy wyłącznie części I), 24) zapewnienie przez okres jednego miesiąca (30 dni), licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych, profesjonalnego wsparcia technicznego (zwanego "Asystą techniczną") w zakresie uruchomienia i działania obiektu, asyście technicznej podlegają wszystkie urządzenia i aplikacje wchodzące w skład każdego systemu, który został wykonany w ramach zamówienia w celu uruchomienia i działania obiektu, w tym w szczególności: moduły, komponenty oraz mechanizmy integracji między nimi. W ramach "Asysty technicznej" zostaną przeprowadzone szkolenia w zakresie bieżącej obsługi wszystkich urządzeń i aplikacji wchodzących w skład każdego systemu, który został wykonany w ramach zamówienia. Osoby przeszkolone dostaną certyfikat imienny z przeprowadzonego szkolenia z wyspecyfikowanymi umiejętnościami, które nabyły podczas szkolenia, a które są niezbędne do bieżącej obsługi wszelkich urządzeń i aplikacji wchodzących w skład każdego systemu (dotyczy wyłącznie części I).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45210000-2, 45212212-5, 45443000-4, 45260000-7, 45262522-6, 45410000-4, 45320000-6, 45442100-8, 45310000-3, 45400000-1, 45421000-4, 45330000-9, 45331200-8, 45233000-9, 45233140-2, 45233120-6, 45232130-2, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18695476.32
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany s.c. Marek Słowikowski Sławomir Słowikowski
Email wykonawcy: zaklad.slowikowscy@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 10
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26488207.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26488207.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36969847.06
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 14%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rozbudowa Promenady Zdrojowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu dla części II wpłynęły 4 oferty przewyższające kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jej sfinansowanie. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w tej części.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.