Ogłoszenie nr 500268724-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.
Krosno Odrzańskie: Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2018 III
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541558-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500087 057-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 97119764000000,
ul. ul. Fryderyka Chopina
5,
66600
Krosno Odrzańskie, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 836 098, e-mail
zdpkrosnoo@wp.pl, faks
683 836 098.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdp.powiatkrosnienski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2018 III
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDPIII.272.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wynajmie środka transportowego wraz z obsługą (kierowcą) w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krośnieńskiego, tj. samochodu ciężarowego o ładowności od 3,5 do 7,5 tony (wywrotka z wyładunkiem bocznym i tylnym) wraz z pracą kierowcy, świadczącego usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie: - przewidywana ilość godzin - 880 h. 2. Ww. ilości godzin zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie będzie stanowić podstaw do roszczeń Wykonawcy z tego powodu. 3. Rodzaje prac planowanych do wykonania przez ww. środek transportowy: - Samochód ciężarowy o ładowności od 3,5 do 7,5 tony (wywrotka z wyładunkiem bocznym i tylnym); - transport materiałów drogowych do remontu poboczy i nawierzchni dróg gruntowych; - wywóz nadmiaru materiałów przy ścinaniu poboczy; - transport materiałów drogowych i sprzętu do remontów cząstkowych nawierzchni; - transport oznakowania pionowego. 4. Ww. środek transportowy powinien być oznakowany i oświetlony zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 5. Od dnia podpisania umowy środek transportowy podany w ofercie winien być przygotowany do dyspozycji Zamawiającego. Zakres i czas pracy środka transportowego w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni łączność ze środkiem transportowym poprzez telefon komórkowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest podstawić na wezwanie pisemne, telefoniczne lub ustne oferowany środek transportowy na wskazany dzień, godzinę i wyznaczone miejsce. 8. Za czas świadczenia usługi uznaje się okres od zgłoszenia się sprawnego środka transportowego w wyznaczonym miejscu do chwili zwolnienia go przez dysponenta. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca rozpoczęcia pracy. Czas świadczenia usług potwierdza pracownik Działu Drogowo - Mostowego codziennie na kartach drogowych lub drukach potwierdzeń wykonania pracy.
II.4) Główny kod CPV: 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.12.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wynajem środka transportowego wraz z obsługą (kierowcą) w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krośnieńskiego, tj. samochodu ciężarowego o ładowności od 3,5 do 7,5 tony (wywrotka z wyładunkiem bocznym i tylnym) wraz z pracą kierowcy, świadczącego usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiosrtwo Wielobranżowe ROLMED Sp. z o. o.,
rolmed@wp.pl,
ul. Leśna 1,
66-600,
Osiecznica, kraj/woj.
lubuskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
samochód ciężarowy o ładowności 3,5-7,5 t - 104 godz.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy spowodowana była kniecznością realizacji dodatkowych usług polegających na wynajmie środka transportowego - samochód ciężarowy o ładowności id 3,5 do 7,5 ton wraz z pracą kierowcy, świadczący usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie. Zakres nie był objęty umową podstawową, ale wykonanie dodatkowych usług było niezbędne. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, ze względu na konieczność przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana nie przekroczyła 50 % wartośc zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Zakup i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw położonych na terenie Gminy Krosno Odrzańskie
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- "Remont elewacji budynku nr. 3 w m. Krosno Odrzańskie"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.