eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sprawowanie nadzoru środowiskowego nad realizacją robót budowlanych w ramach projektu "Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap IIIA"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-09

Ogłoszenie nr 500268646-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.

Gdynia: Sprawowanie nadzoru środowiskowego nad realizacją robót budowlanych w ramach projektu "Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap IIIA"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Projekt "Modernizacja do wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap IIIA".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509799-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500062140-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, Krajowy numer identyfikacyjny 14500001111, ul. ul. Chrzanowskiego 10, 81338 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (58) 355 33 33, e-mail zam_pub@umgdy.gov.pl, faks (58) 620 67 43.
Adres strony internetowej (url): www.umgdy.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprawowanie nadzoru środowiskowego nad realizacją robót budowlanych w ramach projektu "Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap IIIA"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-JL-3800-2/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru przyrodniczego i obowiązków związanych z ochroną środowiska w trakcie realizacji robót budowlanych w ramach projektu "Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (Gdańsku). Etap III A" zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku RDOŚ-Gd WOO.42.11.11.5.2011.AT z dnia 10 maja 2011 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).


II.4) Główny kod CPV: 71.31.34.50 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca będzie wykonywał usługi objęte umową w okresie 48 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym faktyczny okres świadczenia usług objętych umową nie może być krótszy niż 42 miesiące licząc od dnia rozpoczęcia robót budowlanych na inwestycji.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Sprawowanie nadzoru środowiskowego nad realizacją robót budowlanych w ramach projektu "Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap IIIA"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

OCEAN SENSE Maciej Fojcik, , UL.CHOPINA 43/8, 80-268, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 338600.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy. Łączna wartość dokonanych zmian wynosić będzie 1,18% watości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1.Podstawę prawną zmiany Umowy stanowi art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, zgodnie z którym zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, nawet jeśli stanowi zmianę istotna, jest dopuszczalna, jeśli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usług Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy mieści się w limicie określonym w art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, a przy tym wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Pierwotne wynagrodzenie Wykonawcy wynosiło 416 478,00 zł brutto, natomiast wynagrodzenie po zmianie niniejszym aneksem wyniesie 421 398,00 zł brutto, a przy tym łączna wartość zmian dokonana na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP wynosić będzie 1,18 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Zmiany dotyczą: § 3 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie Umowy wynosi maksymalnie: 342 600,00 zł netto (słownie: trzysta czterdzieści dwa tysiące sześćset złotych złotych) z podatkiem VAT w stawce 23 % tj. 421 398,00 zł brutto. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem umowy; § 3 ust. 2 pkt a) Umowy otrzymuje brzmienie: "Kwota 416 478,00 zł brutto będzie płatna w 42 miesięcznych ratach przez cały okres realizacji umowy w wysokości po 8 924,53 zł brutto, począwszy od dnia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy za bieżące sprawowanie nadzoru, z zastrzeżenie odmiennych jej postanowień (płatności miesięczne); § 3 ust. 2 pkt b) Umowy otrzymuje brzmienie: "Kwota 41 647,74 zł brutto płatne będzie po zakończeniu terminowej i należytej realizacji Umowy oraz zatwierdzeniu przez Zamawiającego Raportu Końcowego z realizacji Umowy (płatność końcowa; § 3 ust. 2 dodaje się pkt c) o treści: "Kwota 4 920,00 zł brutto płatna będzie po wykonaniu i złożeniu inwentaryzacji archeologicznej schronów bojowych do Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku"; Dotychczasowy § 3 ust. 5 otrzymuje oznaczenie: § 3 ust. 6; § 3 ust. 5 otrzymuje brzmienie: "Podstawą do wystawienia faktury opiewającej na płatność, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt c) będzie przedłożenie Zamawiającemu potwierdzenia złożenia do Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku inwentaryzacji archeologicznej schronów bojowych".

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.