eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zamówienie polegające na powtórzeniu usługi pn. "Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego polegającego na remoncie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168 działka nr 12/3 obręb S-8-ETAP II" w okresie od dnia 01.11.2018 r. do 15.12.2018 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-08

Ogłoszenie nr 500267745-N-2018 z dnia 08-11-2018 r.

Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich: Zamówienie polegające na powtórzeniu usługi pn. "Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego polegającego na remoncie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168 działka nr 12/3 obręb S-8-ETAP II" w okresie od dnia 01.11.2018 r. do 15.12.2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36442956300000, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 272 62 80, e-mail zamowienia@zim.uml.lodz.pl, faks 42 272 62 77.
Adres strony internetowej (url): http://zim.lodz.bip-e.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie polegające na powtórzeniu usługi pn. "Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego polegającego na remoncie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168 działka nr 12/3 obręb S-8-ETAP II" w okresie od dnia 01.11.2018 r. do 15.12.2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZIM-DZ.3321.62.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie polegające na powtórzeniu usługi pn. "Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego polegającego na remoncie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168 działka nr 12/3 obręb S-8-ETAP II" w okresie od dnia 01.11.2018 r. do 15.12.2018 r. Zakres robót budowlanych dla etapu II, obejmuje m.in.: Budynek frontowy Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze Roboty ziemne Roboty fundamentowe Roboty izolacyjne Konstrukcje z betonu zbrojonego Konstrukcje drewniane Konstrukcje metalowe Ściany i ścianki działowe Tynki, okładziny, malowanie Podłogi i posadzki Sufity Stropodach Stolarka okienna i drzwiowa, ślusarka Winda Elewacje Wyposażenie Instalacje c.o. Instalacje wod-kan Instalacja gazowa Instalacje elektryczne i teletechniczne Budynek willi wraz z oficyną Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze Roboty ziemne Roboty fundamentowe Roboty izolacyjne Konstrukcje z betonu zbrojonego Konstrukcje drewniane Konstrukcje metalowe Ściany i ścianki działowe Tynki, okładziny, malowanie Podłogi i posadzki Schody zewnętrzne i balkony Sufity Stropodach Stolarka okienna i drzwiowa, ślusarka Winda Elewacje Wyposażenie Instalacje c.o. Instalacje wod-kan Instalacja gazowa Instalacje elektryczne i teletechniczne Zagospodarowanie terenu Instalacje zewnętrzne Szczegółowy opis zakresu rzeczowego usługi objętej przedmiotem zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznych dla nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168: Dla budynku willi i oficyny 1. Projekt przebudowy i nadbudowy budynków frontowego i lewej oficyny z przeznaczeniem na cele mieszkalne wraz z rozbudową o podnośnik hydrauliczny dla osób niepełnosprawnych oraz niezbędną infrastrukturą techniczną opracowany przez firmę Demiurg Sp. z o.o. : o Projekt budowlany-TOM I i II opracowany w kwietniu 2015 roku o Projekt wykonawczy opracowany w sierpniu 2015 roku Tom I-Architektura Tom II-konstrukcja Tom III-instalacje sanitarne Tom IV-instalacje elektryczne i teletechniczne Tom V-projekt drogowy Wizualizacje Dla budnku frontowego 1. Zamienny projekt zagospodarowania terenu wraz z budową budynku frontowego na cele mieszkalne i usługowe opracowany przez firmę Demiurg sp. z o.o. w 2016 roku- projekt budowlany i wykonawczy 2. Projekt rozbiórki budynku frontowego opracowany przez firmę Demiurg sp. z o.o. w 2016 roku Dla całości 1. Przedmiary robót opracowane przez firmę Demiurg sp. z o.o. 2. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz instalacji Elektrycznych oraz sanitarnych opracowane przez firmę Demiurg sp. z o.o. 3. Projekt budowlany doziemnej instalacji wod-kan opracowany w sierpniu 2015 rok 4. Dokumentacja powykonawcza po I etapie robót opracowana przez Pracownie konserwacji Zabytków nad Łódką Sp. z o.o. w listopadzie 2016 roku

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71530000-2, 71520000-9, 71630000-3, 71244000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamówienie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PILAMIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Email wykonawcy: biuro@pilamis.pl
Adres pocztowy: al. Piłsudskiego 133 d lok.127
Kod pocztowy: 92-318
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12094.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12094.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12094.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z koniecznością bezwzględnego wykonania dodatkowych robót budowlanych zadania inwestycyjnego polegającego na remoncie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168 działka nr 12/3 obręb S-8-ETAP II, które nie były możliwe do przewidzenia na etapie projektowania a wyniknęły z dużej ilości zmian w dokumentacji projektowej wprowadzonych z uwagi na zły stan techniczny budynków oraz niedrożność zewnętrznej instalacji kanalizacji; jak również wystąpienia okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie inwestycji (konieczność uzyskania decyzji na usunięcie drzew kolidujących z fundamentami pod galerię) został przesunięty termin zakończenia inwestycji do dnia 15 grudnia 2018 roku. W związku z tym, że umowa 2/BR/2017(wraz z aneksem nr 1 i 2) z Inwestorem Zastępczym przewidywała zakończenie zadania inwestycyjnego do dnia 31.07.2018 r., a umowa 333.104/DZ/2018 do 31.10.2018 r., dlatego zaistniała konieczność przeprowadzenia ponownie zamówienia polegające na powtórzeniu usługi pn. "Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego polegającego na remoncie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168 działka nr 12/3 obręb S-8-ETAP II w okresie od dnia 01.11.2018 r. do 15.12.2018 r. Zamówienie zostało przeprowadzone w związku z tym, że było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr postępowania DOA-ZP-VIII.271.9.2017) i jest zgodne z jego przedmiotem a wartości tego zamówienia zostało uwzględnione przy obliczaniu jego wartości (powtórzenie pełnienia usługi Inżyniera Zastępczego w okresie od 1.11.2018 r. do 15.12.2018 r.). Wybór takiego trybu postępowania i powierzenie zamówienia polegającemu na powtórzeniu usługi temu samemu Wykonawcy co zamówienie podstawowe jest konieczne i wynika z powodów ekonomicznych i technicznych (umowa z Inwestorem Zastępczym dotyczy również rozliczenia inwestycji, które nie jest możliwe przed jej ukończeniem a wprowadzenie nowego Wykonawcy w trakcie realizacji robót budowlanych wiązałoby się z brakiem zachowania ciągłości nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego oraz spowodowałaby istotną niedogodność dla Zamawiającego oraz zwiększenie kosztów. Wybranie nowego Wykonawcy w postępowaniu przetargowym w związku z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia naraziłoby Zamawiającego na poniesienie dwukrotnie kosztów za rozliczenie inwestycji. W zamówieniu podstawowym zostało przewidziane powtórzenie podobnych usług dotychczasowemu Wykonawcy do wartości 57 676,32 zł netto. W dniu 27.07.2018 r. udzielono pierwszego zamówienia w wysokości 19 665,85 zł netto. Aktualna procedura dotyczy zamówienia o wartości 9 900,00 zł netto. W związku z powyższym zamówienia łącznie nie przekraczają kwoty przewidzianej w zamówieniu podstawowym. Uzasadnienie prawne - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.