eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Zintegrowany Transport Subregionu Południowego etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-07

Ogłoszenie nr 500266936-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.

Nysa: Zintegrowany Transport Subregionu Południowego etap I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: ZINTEGROWANY TRANSPORT SUBREGIONU POŁUDNIOWEGO - ETAP I W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 NUMER UMOWY RPPO.03.01.01-16-0003/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581218-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500025070-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500045181-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nysie, Krajowy numer identyfikacyjny 53141222000000, ul. Piastowska 33, 48-300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 085 065, e-mail zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl, faks 774 085 065.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zintegrowany Transport Subregionu Południowego etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IP.272.2.32.2017.RM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie projektu pn."Zintegrowany Transport Subregionu Południowego - etap I" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach: Osi priorytetowej III - Gospodarka niskoemisyjna aPoddziałania 3.1.1- Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych Poddziałania 3.1.1. - Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych Nr Umowy RPOP.03.01.01-16-0003/16-00 W ramach projektu zostanie wykonana przebudowa drogi powiatowej ulica Piastowska w Nysie. Klasa drogi "Z" Kategoria ruchu: KR-3 Planowany zakres robót: Branża elektryczna I. Demontaż istniejących słupów oświetleniowych - 40 szt. II. Budowa nowej infrastruktury podziemnej; - sieć energetyczna nN do zasilania lamp oświetleniowych - 2820m - kable do zasilania oświetlenia dekoracyjnego - 100m - kable sterownicze - 26m - kable energetyczne nN układane w celu usunięcia kolizji - 270m - kable energetyczne SN układane w celu usunięcia kolizji - 240m - rury ochronne dwudzielne - 430m - rury ochronne - 1130m - mufy do 240mm2 - 18szt - stawianie słupów oświetleniowych szt. 102 i opraw oświetleniowych - stawianie słupów wirowanych - 2 szt. III. Przekładanie istniejącej infrastruktury podziemnej; - kable energetyczne nN przekładane w celu usunięcia kolizji 340m IV. Instalację do garażu podziemnego - montaż rozdzielnicy wolnostojącej - 1 szt. - montaż rozdzielnic wewnętrznych - 4 szt. - budowa WLZ-tu - 50m - instalacja gniazd 230V - instalacja siłowa - instalacji szyny wyrównawczej - instalacja detekcji gazów - instalacja SSP - instalacja systemu parkingowego - instalacja zajętości parkingu - instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego/awaryjnego Branża sanitarna 1) Demontaż starej infrastruktury podziemnej: - demontaż sieci wodociągowej - 1587,00 mb - demontaż starego kanału ogólnospławnego od Wieży Ziębickiej do ul. Parkowej 2) Budowa nowej infrastruktury podziemnej: - sieć wodociągowa wraz z przyłączami - 1344,00 mb, - sieć kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, podłączeniem rynien i wpustów drogowych - 1673,00 mb, - sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - 927,00 mb, 3) Instalacje w garażu podziemnym: - odwodnienie garażu (rury, studnie, odwodnienia liniowe, pompownie, przewody tłoczne odprowadzające wody opadowe do kanalizacji deszczowej), - wentylacja mechaniczna - "przewietrzanie" garażu, - instalacja przeciwpożarowa hydrantowa, - instalacja detekcji gazów. Branża teletechniczna 1. Demontaż sieci teletechnicznej: - demontaż kanalizacji - 300m - demontaż studni - 5 szt. 2. Budowa proj. kanalizacji teletechnicznej: - 1t - 15m (Ø 50) - 1t - 13m (Ø 110) - 2t - 350m (Ø 110) - 4t - 8m (Ø 110) - proj. studnie - 11 szt. (C25T) - proj. studnie (dwuelementowe) - 13 szt. (C25T) - zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznej rurami dwudzielnymi - 600m - zabudowa proj. kabla 200 par - 170m - zabudowa proj. kabli 50 par - 150m - zabudowa proj. kabli 30 par - 50m 3. Budowa monitoringu w garażu - przełożenie/demontaż złącz/ponowne zarobienie istniejących kabli światłowodowych (72J, 72J, 12J, 12J) - przełożenie punktu kamerowego z istniejącego słupa na projektowany słup oświetleniowy, - demontaż istniejącego słupa monitoringu - przebudowa zasilania przełożonego punktu kamerowego 4. Budowa monitoringu w garażu - zabudowa kamer - 8 szt. - zabudowa okablowania (kable elektryczne, FTP, FO), rur ochronnych w/w kamer - 500m - zabudowa urządzeń (rejestrartr, swich, ODF, UPS, Akumulator, szafa komputerowa 12U) - budowa zasilania dla w/w urządzeń (tablica, zabezpieczenia obwodów, kable) Korekta położenia istniejących ram studni teletechnicznych - korekta wysokości zabudowy studni - 40szt. - wymiana włazów (dla proj. wizualizacji PZT) - 40 szt. Branża drogowa 1. Roboty rozbiórkowe: - nawierzchnie jezdni z betonu asfaltowego - 17 747m2 - nawierzchnie chodników z kostki betonowych, płyt betonowych - 8 533m2 - rozbiórki krawężników - 3 060m - rozbiórki obrzeży - 2 322m - roboty ziemne z transportem urobku - 2 296m3 - wycinka drzew - 147sztuk - rozbiórka wiat przystankowych - 3sztuki - rozbiórka kiosków - 2 sztuki - rozbiórka balustrad stalowych - 85m 2. Roboty budowlane - budowa jezdni z podbudową i stabilizacją - 8 977m2 - frezowanie oraz budowa warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej - 1 315m2 - budowa ścieżki rowerowej w pasie jezdni - 2 093m2 - budowa chodników z kostki betonowej - 7 594m2 - zjazdy na chodnikach z kostki betonowej - 256m2 - zjazdy na chodnikach z kostki kamiennej - 188m2 - parkingi z kostki granitowej gr. 10cm - 2 418m2 - elementy drogi z kostki granitowej gr. 18cm - 1 018m2 - deptak, plac z płyt granitowych - 1 377m2 - ścieki/rynny przykrawężnikowe - 2 260m - odwodnienie liniowe deptaka/placu - 146m - budowa krawężników granitowych szerokości 20cm - 2109m - budowa krawężników granitowych szerokości 15cm - 1322m - budowa obrzeży granitowych 8x30x100cm - 2974m - budowa obrzeży granitowych 6x60x100cm - 700m - przebudowa oznakowania pionowego i poziomego docelowej organizacji ruchu, - przebudowa schodów wejściowych do sklepów - przebudowa pokryw szypów/doświetli piwnic - remont murków i schodów przy ul. Piastowskiej 3. Urządzenie terenów zielonych - rekultywacja trawników (przekopanie, wyrównanie, obsiew) - 7 742m2 - nasadzenie drzew - 114szt. - obsadzenie kwietników - 45,5m2 - sadzenie krzewów żywopłotowych na długości 200m - 2700szt. - urządzenie klombów z różami - 73m2 4. Elementy małej architektury - ławki stalowe z drewnianym oparciem i siedziskiem - 20szt. - ławki kamienne - 8szt. - kosze na śmieci - 30szt. - stojaki na rowery - 42szt. - wiata przystankowa - 2sztuki - bariera łańcuchowa - 103m - makieta zabytkowego Śródmieścia Nysy z brązu - 1szt. - klomby z zielenią i różami - 8szt. 5. Garaż podziemny - zabezpieczenie głębokiego wykopu za pomocą ścianek szczelnych - posadowienie płyty dennej garażu na palach żelbetowych wierconych Ø115cm - 121sztuk oraz Ø90cm - 465 sztuk - wykonanie ścian, słupów, belek, podciągów oraz stropu żelbetowego, - wykonanie izolacji przeciwwodnych, - montaż windy (1szt.) oraz altan zadaszających wejścia do parkingu (2szt.) Dodatkowo : 1) W zakresie Wykonawcy jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( w 4-ch egzemplarzach). Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót ), 2) Wykonawca we własnym zakresie wykonana - 2 tablice informacyjne w miejscu realizacji, - oraz 2 tablice pamiątkowe dla projektu pn. "Zintegrowany Transport Subregionu Południowego - etap I" Cel "Wzrost jakości życia mieszkańców i poprawa stanu powietrza Subregionu Południowego poprzez wdrożenie działań na rzecz zrównoważonej mobilności". Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie tablic informacyjnych dla projektu pn" Zintegrowany Transport Subregionu Południowego - etap I" w zakresie : wykonania w kolorze tablic informacyjnych/pamiątkowych wbudowania oraz montażu tablic informacyjnych/ pamiątkowych w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. Informacje jakie mają być zamieszczone na tablicy informacyjnej i pamiątkowej Tablica musi zawierać: - nazwę beneficjenta, - tytuł projektu, - cel projektu, - zestaw logo - znaki FE i UE oraz oficjalne logo promocyjne Województwa Opolskiego "Opolskie Kwitnące", - adres portalu www.mapadotacji.gov.pl. Wytyczne wykonania tablic informacyjnych / pamiątkowych: Tablice informacyjne/ pamiątkowe: 1. Wolnostojące tablice informacyjne/ pamiątkowe na stalowych stelażach, 2. Format tablic: 1,2 m x 0,8 m, 3. Materiał trwały ( blacha ocynk lub aluminiowa płyta kompozytowa), 4. Montaż tablic na stelażach trwale związanych z podłożem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Konstrukcja musi zapewnić usztywnienie tablic, uniemożliwiając falowanie blachy. Dolna krawędź tablicy powinna się znajdować na wysokości między 120 a 150 cm od poziomu gruntu. 5. Nadruk kolorowy w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) i wandalizm (graffiti), druk twardym solwentem o rozdzielczości min. 360 dpi. 6. Tablica musi być wykonana z materiału zapewniającego trwałość przynajmniej przez 5 lat 7. Tablice muszą być zgodne z dokumentami i wytycznymi zawartymi w obowiązujących dokumentach a m.in.: a) Kartą wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 dostępnego na stronie: www.rpo.opolskie.pl/wp-content/uploads/2015/04/KARTA_PROGRAMU.pdf b) Zasadami promowania projektu realizowanego ze środków Unii europejskiej dostępnymi na stronie internetowej pod adresem: www.rpo.opolskie.pl, w zakładce realizuję projekt/poznaj zasady promowania projektu c) Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji dostępnymi na stronach internetowych: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/ DRUK SOLWENTOWY Druk solwentowy powstał z myślą o zastąpieniu tradycyjnego sitodruku i obecnie jest to najbardziej rozpowszechniona metoda wykonywania nadruku na aplikacjach. Zastosowania druku solwentowego to wszelkie wydruki wielkoformatowe odporne na czynniki zewnętrzne w dłuższym czasie (do kilku lat). Atramenty solwentowe są odporne na wiele czynników łącznie z promieniowaniem ultrafioletowym i na ogół nie wymagają laminowania. Bazą tych atramentów są rozpuszczalniki organiczne dzięki czemu druk solwentowy można stosować wobec wszystkich podłoży z zawartością PCV, a w szczególności stosuje się go na podłoża nieprzyczepne dla tuszy wodnych. W zależności od zwartości rozpuszczalnika w bazie farby technologię wydruków solwentowych dzieli się na 3 grupy: twardy solwent (trwałość wydruku od 3-7 lat), mild solwent (trwałość wydruku od 2 lat) i eco solwent (trwałość wydruku poniżej 2 lat). Podział ten jest również ściśle związany z jakością uzyskiwanych wydruków. Przy wydrukach wykonanych w twardym solwencie stosuje się najczęściej rozdzielczości wydruku rzędu 360 dpi, mild solwent - około 720 dpi, eco solwent - powyżej 1000 dpi. Zastwanie wydruków solwentowych: o twardy solwent - wydruki narażone na silne oddziaływania atmosferyczne, najczęściej jest to reklama zewnętrzna wielkogabarytowa - banery, siatki, plandeki, tablice, kasetony, witryny sklepowe; o mild solwent - reklama zewnętrzna średnioformatowa - banery, folie, siatki, tablice, kasetony,reklama na pojazdach, witryny sklepowe; o eco solwent - reklama wewnętrzna i zewnętrzna gdzie wymagana jest wysoka jakość wydruków, w tej technologi wykonuje się najczęściej plakaty, wydruki pod systemy wystawiennicze, kasetony, lekkie banery. W celu wydłużenia trwałości wydruków istnieje możliwość zastosowania laminatów płynnych bądź w postaci folii, które nakłada się na powierzchnię wydruku uzyskując dodatkowe zabezpieczenie na promieniowanie UV oraz na zarysowania. § 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Projekt techniczny, 3) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4) Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonym przedmiarze robót (poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). § 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Wykonawca otrzyma od Zamawiającego projekt organizacji ruchu i na jego podstawie zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, 4) Roboty związane z przebudową ulicy Piastowskiej w Nysie - prowadzone będą na podstawie decyzji ZRID, 5) Wykonawca opracuje plan BIOZ i harmonogram robót, 6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w przebudowy ulicy Piastowskiej w Nysie odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2016r.poz. 1987), 7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 8) Przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową ulicy Piastowskiej w Nysie Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem, 9) Wykonawca jest zobligowany do przedłożenia odrębnych wycen prac dla każdego zakresu oddzielenie (wg zapisów o płatności faktur ujętych w §15 strona 30 SIWZ). 10) Planowana inwestycja zlokalizowana jest w obrębie układu urbanistycznego starego miasta Nysy, wpisanego do rejestru zabytków woj. opolskiego pod nr 107/54 z dnia 28.05.1954r. i podlegającego ochronie na podstawie art. 6 ust.1 pkt.1 lit. b ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie i opiece nad zabytkami oraz stanowiska archeologicznego Nysa, stare miasto - nawarstwienia średniowieczne i nowożytne, wpisanego do rejestru zabytków woj. opolskiego pod nr A-6/65 i chronionego na podstawie zapisów art. 6 ust.1 pkt.3 lit a w/w ustawy. W związku z powyższym roboty ziemne związane z inwestycją będą prowadzone pod nadzorem archeologicznym na koszt Zamawiającego . Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby realizacja usługi dostosowana była do potrzeb wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45112210-0,

45112710-5,

45232130-2,

45233120-6,

45233222-1,

45233290-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Rozpoczęcie robót 17 października 2017- - zakończenie robót 31 października 2018r. W związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych związanych z wystąpieniem kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, wykonaniem robót dodatkowych nie ujętych w DP oraz przerwy w realizacji budowy parkingu podziemnego w związku z odkryciem średniowiecznych murów zabytkowych oraz koniecznością opracowania dokumentacji zamiennej ulega zmianie termin zakończenia robót na 31 maja 2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/10/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PRO-TRA BUILDING Sp. zo.o. , sekretariat@ziajka.pl, ul.Marca Polo 57, 51-504, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 20346638.72 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania robót dodatkowych nie ujętych w dokumentacji projektowej

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. W trakcie prowadzonych robót ziemnych w rejonie parkingu podziemnego ujawniono pozostałości zabytkowego muru obronnego miasta Nysy. Mur obronny powoduje kolizję z parkingiem podziemnym oraz z projektowaną siecią kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacją deszczową. Korespondencja prowadzona z Opolskim Konserwatorem Zabytków nie przyniosła spodziewanych rezultatów tj. nie odniesiono się do możliwości częściowego rozebrania fragmentu muru obronnego. Sytuacja ta spowodowała, że wstrzymano prace związane z wykonaniem robót sanitarnych w tym rejonie. Celem kontynuowania dalszych robót związanych z wykonaniem sieci sanitarnej podjęto decyzję o konieczności wykonania tymczasowego odcinka sieci, który będzie umożliwiał zachowanie ciągłości odbioru ścieków sanitarnych. 2. Z uwagi na brak jednoznacznego stanowiska ze strony Opolskiego Konserwatora Zabytków odnośnie sytuacji związanej z kolizją odkrytych murów obronnych wraz z wieżą z projektowanym parkingiem po konsultacji z projektantem zdecydowano o zmianie lokalizacji parkingu poprzez jego odsunięcie od linii muru. Spowoduje to konieczność dostosowania projektu parkingu do nowej lokalizacji (przesuniecie osi parkingu podziemnego na odległość do 2m i wykonanie nowego projektu wykonawczego. 3. W trakcie prowadzonych robót ziemnych ujawniono niezinwentaryzowane przyłącza kanalizacji sanitarnej do przyległych budynków na odcinku ul. Piastowskiej. 4. W trakcie prowadzenia robót budowlanych ujawniono zbyt małą średnicę przyłącza wodociągowego w rejonie Fortu św. Jadwigi. Wykonanie tych prac jest niezbędne dla prawidłowego wykonania robót budowlanych. 5. W związku z budową oświetlenia ulicznego powstał problem właściwego sposobu uziemienia latarni ulicznych, który jest zgodny z zaleceniami Zakładu Energetycznego oraz jest bezpieczny dla otoczenia. W związku z tym należy zabudować większą ilość bednarki.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany terminu zakończenia robót do 31 maja 2019r. dokonano w dniu 05 października 2018r.( w formie aneksu) Wartość robót dodatkowych 165916.43 PLN

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.